❤️IKM Uke 22 ❤️

2 dpo bare, men føler meg så øm i livmoren. Pleier ikke ha det sånn. Vanligvis går alt sånn over rett etter EL før menssmertene kicker inn. Men man kan vel uansett ikke fått graviditetssymptomer så tidlig. Kanskje det var et ekstra fint egg (eller tre) som slapp :hilarious:

Nå er testegalskapen virkelig i gang igjen her..
Tok ny test for en time siden… (Jeg bare måtte sjekke siden jeg har hatt vage smerter i korsryggen i hele dag, noe jeg ikke opplevde forrige runde med cyclogest.) Ser dere noe i det hele tatt på denne testen? Har både ChatGPT og jeg line-eyes?:whacky011 Vet jeg bare burde vente et par dager, men er jo litt gøy å spekulere:happy090
Oooooo man ser en strek der !

Kategori superblenda, 10 DPO

IMG_3297.jpeg

2 dpo bare, men føler meg så øm i livmoren. Pleier ikke ha det sånn. Vanligvis går alt sånn over rett etter EL før menssmertene kicker inn. Men man kan vel uansett ikke fått graviditetssymptomer så tidlig. Kanskje det var et ekstra fint egg (eller tre) som slapp :hilarious:
Her er jeg bare 4 dpo og har masse utflod, noe jeg sjelden har i dpo-land. Men som du sier, det er jo for tidlig å kjenne graviditetssymptomer nå. :hilarious: Vi får håpe det har blitt slippet et godt egg som forhåpentligvis har blitt befrukta :shy::Heartred

Kan du kanskje flytte litt på meg på forsiden? Hadde jo eggløsningsblødning den 13., men EL testene mine sier at EL var på morningen den 14. sannsynligvis. Får ca 2 dager kortere syklus enn forventet.

Kine 95 - 29 - B1 - PP2 - EL 14/5 - IKM 28/5

Da var siste test tatt og jeg sier meg ferdig og setter topp.. har flere tester på posten, men formen er så dårlig så de får vente til jeg har vært hos legen i morgen. Nå blir det eggløsning i løpet av de neste 24 Timene :love017

Vedlegg

• IMG_6893.jpeg
    IMG_6893.jpeg
    96,4 KB · Visninger: 40
  • 33620E75-C306-49CB-9C2A-62E2365D3E5D.jpeg
    33620E75-C306-49CB-9C2A-62E2365D3E5D.jpeg
    913,4 KB · Visninger: 37
Her er jeg bare 4 dpo og har masse utflod, noe jeg sjelden har i dpo-land. Men som du sier, det er jo for tidlig å kjenne graviditetssymptomer nå. :hilarious: Vi får håpe det har blitt slippet et godt egg som forhåpentligvis har blitt befrukta :shy::Heartred
Masse utflod her også! Og jeg pleier heller ikke ha det i dpo-land. Tørker opp rett etter eggløsning. Men i dag måtte jeg tørke flere ganger etter hvert dobesøk.

Kroppen aner jo ikke om et egg har blitt befruktet ennå, så den driver vel bare og gir meg falske forhåpninger :happy090

Uff, skjønner godt at du har blitt oppgitt. Mye sykdom på familien din, det tærer på. Håper mannen orker en runde i morgen!
Han minste har vært konstant syk omtrent etter at han starta i bhg i augus, og hun mellomste har hatt mye sykdom fra ungdomsskolen faktisk. Så har liksom vært mer eller mindre konstant :arghh: Nå hadde han minste faktisk hatt en rekord på å være frisk i 4 uker før det kom igjen. Føler den runden her er værst egentlig.

Back
Topp