❤️IKM Uke 22 ❤️

8 dpo og blendahvit test :dance008
Er kjempeemosjonell i dag. Pleier ikke å bli sånn når jeg er pms, så håper på at det kan være en liten spire på gang som gjør det!
Det er et KJEMPE tegn at du er det og ikke til vanlig også :shy: Pleier du ikke å være full i PMS-symptomer nå? Dog symptomene er og skal visstnok være veldig like. Noe annet du kjenner på?

Som normal. Stusser igjen på at jeg ikke har fått ømme pupper enda slik jeg alltid pleier å få ganske fort etter el, eneste gang jeg ikke fikk det var da jeg ble gravid forrige pp. Så merker at fallhøyden er meget stor mtp det, tidligere høyt hcgnivå, brukt conceive pluss (brukt det en gang tidligere og ble da gravid) :shy:

Går det bra for deg? :D
Okei, det gjør det hele veldig spennende, men skjønner hva du mener, noen ting gjør at man får litt forhåpninger også, men det må være lov også :shy: Jeg har litt forhåpninger hvertfall siden kroppen jobber godt enda, i dag er jeg som en diger ballong i mage og livmorområdet, jeg nærmest fløy fisende hjem istad for å få på en romslig kjole :laughing001 Helt ekstremt!:greet015

Det er et KJEMPE tegn at du er det og ikke til vanlig også :shy: Pleier du ikke å være full i PMS-symptomer nå? Dog symptomene er og skal visstnok være veldig like. Noe annet du kjenner på?
Ja jeg kjenner meg faktisk ikke helt igjen når det kommer til det :laughing002 Jeg pleier jo alltid å få en intens hodepine, en type som jeg aldri får ellers utenom dagene før tr, og den har ikke kommet enda. Men den kan jo fremdeles komme da.

Njaa kjenner ellers på litt stikninger og drag nederst i magen. Men det er jo også tegn på både progesteron og mulig pms/tr :bored:

Hva med deg? :)

Vises ikke så godt på bildet da, har du flere bilder? Spennende! Hvilke symptomer har du? :Heartpink :joyful::nailbiting:
Nei, dessverre ingen fler bilder.. De kommer og går litt i bølger, men kjenner litt stikkinger i brystene, små uggen og murringer samt småstykker i lysken/livmor. Også følt meg litt svimmel innimellom i dag, (som var det som gjorde at jeg testet forrige graviditet). Men er første pp så kan nok tenkes at jeg kjenner veeeeldig godt etter, synes jo det er litt tidlig med så mye symptomer evt :smiley-ashamed008 Skal se om jeg klarer å vente til i morgen eller fredag med ny test

Okei, det gjør det hele veldig spennende, men skjønner hva du mener, noen ting gjør at man får litt forhåpninger også, men det må være lov også :shy: Jeg har litt forhåpninger hvertfall siden kroppen jobber godt enda, i dag er jeg som en diger ballong i mage og livmorområdet, jeg nærmest fløy fisende hjem istad for å få på en romslig kjole :laughing001 Helt ekstremt!:greet015
Hahaha :hilarious: hvor langt er du kommet?

Nå er testegalskapen virkelig i gang igjen her..
Tok ny test for en time siden… (Jeg bare måtte sjekke siden jeg har hatt vage smerter i korsryggen i hele dag, noe jeg ikke opplevde forrige runde med cyclogest.) Ser dere noe i det hele tatt på denne testen? Har både ChatGPT og jeg line-eyes?:whacky011 Vet jeg bare burde vente et par dager, men er jo litt gøy å spekulere:happy090

Vedlegg

• IMG_4026.jpeg
    IMG_4026.jpeg
    327,6 KB · Visninger: 102
  • IMG_4022.jpeg
    IMG_4022.jpeg
    455,5 KB · Visninger: 99
Var VELDIG godt å lese etter en kjemisk :HeartpinkHahah måtte le av den snille «løgnen» for å holde motet oppe - høres akkurat ut som meg :hilarious:

Det har fint å høre at det var blitt litt bedre nå! Plutselig er du frisk og rask og i dpo-land, what a life! :flower
Jaaaa! Man, får et ekstra lite håp da :Heartred Okey, du må rette meg nå.. hvilken snille løgn? Er fortsatt helt bomull i hodet :hilarious: gleder meg til jeg er Heeeeeelt frisk!

Hva tror du ikke skjer, jo når jeg kom hjem i stad og vekte mannen for litt aksjer før huset blir fult av unger. Han er møkk dårlig, har ikke stemme, hoster og det svir i brytere.. Altså, jeg er så drittlei sykdom nå! Orker ikke.. Så da løp jeg på apoteket som ligger 5 min unna, kjøpte urinprøve glass og sprøyte for måtte INSEMINERE!!! Kjenner jeg blir så oppgitt, for selv om så mange blir gravide med det så vil jeg jo heller ha sex. Men, skjønner han ikke orker å hoppe med den formen.. alt bare går i mot oss denne PP :mad::smiley-angry002 Men, håper han er bedre i morgen for DA skal vi ha sex! Om jeg blir gravid denne PP så er det et mirakel spør du meg :hilarious:

Ååå håper! Så godt å føle at noe skjer når det er en del slim og at testene ser litt sterkere ut enn tidligere! Spent på morgendagens test! Håper på gullegget her og hos deg også, og alle de andre selvfølgelig :Heartred
Jaaa! Det her må bare være en KLAFFE for alle gruppe :Heartred :smiley-angelic001

Det er en kjempe lettelse.. Er jo så kjedelig å gå og vente! Og når det tar så lang tid så blir man så deppa. Jeg begynte å grine på mandag for var så oppgitt egentlig

Nå er testegalskapen virkelig i gang igjen her..
Tok ny test for en time siden… (Jeg bare måtte sjekke siden jeg har hatt vage smerter i korsryggen i hele dag, noe jeg ikke opplevde forrige runde med cyclogest.) Ser dere noe i det hele tatt på denne testen? Har både ChatGPT og jeg line-eyes?:whacky011 Vet jeg bare burde vente et par dager, men er jo litt gøy å spekulere:happy090
Hvor mange DPO? Ser antydning til strekk jeg :dance018

Men du skal ikke ta dette med symptomer så seriøst egentlig, jeg hadde hypermesis og mistet 10+4 og spydde til aborten var over, så ble jeg gravid med datteren min å merket ingenting uten om at magen voksa :rolleyes:

Men det er vanskelig å ikke kjenne etter.. ååå men det høres ut som det er en side hustle heldigvis:bag: jeg merker selv jeg tenker på ALT! Noen ganger er jeg redd jeg tenker meg vekk fra en graviditet, men det er ikke slik det fynker hehe
Oi, det at du hadde hyperemesis i ett svangerskap men ikke det neste gir meg SÅ mye håp! Veldig trist at du mistet da :Heartred
Jeg ønsker meg såå mye å være gravid igjen, men jeg vet at jeg mest sannsynlig vil få hyperemesis igjen og bare tanken på det får meg nesten til å spy...

Oi, det at du hadde hyperemesis i ett svangerskap men ikke det neste gir meg SÅ mye håp! Veldig trist at du mistet da :Heartred
Jeg ønsker meg såå mye å være gravid igjen, men jeg vet at jeg mest sannsynlig vil få hyperemesis igjen og bare tanken på det får meg nesten til å spy...
Det var natt og dag!! Å de tidligere gangene jeg har vært gravid så har vært veldig kvalm, så jeg var sikker på den eneste vellykka graviditeten var den som ikke skulle gå :laughing002 hun er 1,5 nå haha

Back
Topp