Hahaha tror ikke du vil se det for deg, for det var ikke eit heitt syn/forsøk på å få inn de siste kandidatene neiiiHahaha, så godt skrevet, jeg ser det for meg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha tror ikke du vil se det for deg, for det var ikke eit heitt syn/forsøk på å få inn de siste kandidatene neiiiHahaha, så godt skrevet, jeg ser det for meg![]()

Haha jaa sant! Hvor er du i syklusen nå!Jaaa! Hurra for slim! Dette forumet er den eneste plassen jeg faktisk blir glad av slim! Vi blir også nyskjerrig![]()
Det skulle være et spørsmålstegn på sluttenHaha jaa sant! Hvor er du i syklusen nå!

WooohooBlir positiv test i dag, lurer på om eggløsning er i dag også. Om jeg får en topp før 12 så slipper egget 12 i kveld. Det samme hendte sist mnd. fikk et hopp på BBT samme dag som positiv test og eggløsning 12 timer etterpå..

Åhh endelig skjer detBlir positiv test i dag, lurer på om eggløsning er i dag også. Om jeg får en topp før 12 så slipper egget 12 i kveld. Det samme hendte sist mnd. fikk et hopp på BBT samme dag som positiv test og eggløsning 12 timer etterpå..

Haha jaa sant! Hvor er du i syklusen nå!

Ahh, men til meg så kan en sånn strek snu på dagen, håper det skjer snaaart til deg!!Vis vedlegget 460825Blir ikke helt klok på denne syklusen, men håper noe skjer snartVis vedlegget 460826

Jaa!!Blir positiv test i dag, lurer på om eggløsning er i dag også. Om jeg får en topp før 12 så slipper egget 12 i kveld. Det samme hendte sist mnd. fikk et hopp på BBT samme dag som positiv test og eggløsning 12 timer etterpå..
Kom deg over i dpo-land! Formen ellers?Åhh velkommen over til dpo-landDa kom krysset, og jeg er 3dpo. Ikm er nøyaktig en mnd etter jeg opererte![]()

Hvordan føler du deg?Jeg synes streken var ekstra hvit på den, så ville testet igjen i kveld (eller hver gang man går på do og det er over 2 timer siden sist haha).Ser dere to streker? Eller er det evt bare skygge? Tror jeg skal være 9dpo i dag, så tidlig uansett men har så mye muuulige symptomer

10 dpo, nå er håpet uteNegativ 25 mlu her også 10 dpoNegativ 10mlu tidlig test10 dpo, nå er håpet ute

Negativ 10mlu tidlig test10 dpo, nå er håpet ute
Ikke noe håp ute før TRNegativ 25 mlu her også 10 dpo![]()
Men en tidlig test for meg pleier alltid bli positiv nå.. jeg blir så fryktelig oppgitt, kjenner jeg har lyst å skrike…!!!Ikke noe håp ute før TRDere er jo bare 10 DPO og har jo flere dager igjen
![]()
Tror jeg kutter cyclogesten i morgen tidlig 11 dpo hvis testen er negativJeg liker at du var positiv ved våres 10 dpo, men ikke din egen 8 dpo8 DPO i dag og negativ test. Har absolutt ingen hint om graviditet![]()
du har jo kjempe godt utgangspunkt