❤️IKM Uke 22 ❤️

Jeg liker at du var positiv ved våres 10 dpo, men ikke din egen 8 dpo:laughing002 du har jo kjempe godt utgangspunkt
Haha men det er pga alle snakker om hvordan man kjenner murringer og strekk og ømme bryster, også merker jeg ingen av disse tingene :(

Når det kommer til livmoren så kan det hende jeg bare er vandt til ting på forhånd pga myomet da. Livmoren min er like stor som om jeg skulle vært gravid i 5. måned allerede haha. Har jo allerede fått litt løs bekkenbunn pga den, så har sånn "svikt" på høyre side av korsryggen ved en spesiell type bøy/løft. Holder på å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen da :)

Kommer til å bli høyrisiko svangerskap.

Jeg så at fastlegen min har fått seg en side jobb med medisinsk behandling med botox og sånt på senteret her hver onsdag!! Jeg håper hun mistrives der og ikke slutter som fastlegen min akkurat nå :crybaby2:crybaby2

:pHaha men det er pga alle snakker om hvordan man kjenner murringer og strekk og ømme bryster, også merker jeg ingen av disse tingene :(

Når det kommer til livmoren så kan det hende jeg bare er vandt til ting på forhånd pga myomet da. Livmoren min er like stor som om jeg skulle vært gravid i 5. måned allerede haha. Har jo allerede fått litt løs bekkenbunn pga den, så har sånn "svikt" på høyre side av korsryggen ved en spesiell type bøy/løft. Holder på å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen da :)

Jeg så at fastlegen min har fått seg en side jobb med medisinsk behandling med botox og sånt på senteret her hver onsdag!! Jeg håper hun mistrives der og ikke slutter som fastlegen min akkurat nå :crybaby2:crybaby2
Men du skal ikke ta dette med symptomer så seriøst egentlig, jeg hadde hypermesis og mistet 10+4 og spydde til aborten var over, så ble jeg gravid med datteren min å merket ingenting uten om at magen voksa :rolleyes:

Men det er vanskelig å ikke kjenne etter.. ååå men det høres ut som det er en side hustle heldigvis:bag: jeg merker selv jeg tenker på ALT! Noen ganger er jeg redd jeg tenker meg vekk fra en graviditet, men det er ikke slik det fynker hehe

9 dpo og tilsynelatende negativ test - både jeg og ChatGPT ser en svak skygge :laughing002 , men jeg har ingen store forhåpninger om at det er babystrek. Verking i korsrygg akkurat nå, men cyclogest ødelegger for meg også. Uten medisinering har jeg skjønt når jeg har vært gravid før ikm.. Nå vet jeg ikke om det er det ene eller det andre… Det blir spennende dager fremover!

Vedlegg

• IMG_4007.jpeg
    IMG_4007.jpeg
    818,7 KB · Visninger: 64
9 dpo og tilsynelatende negativ test - både jeg og ChatGPT ser en svak skygge :laughing002 , men jeg har ingen store forhåpninger om at det er babystrek. Verking i korsrygg akkurat nå, men cyclogest ødelegger for meg også. Uten medisinering har jeg skjønt når jeg har vært gravid før ikm.. Nå vet jeg ikke om det er det ene eller det andre… Det blir spennende dager fremover!
Kan gå rett vei dette :Heartred den Cyclogesten er ikke grei altså:joyful:

Jaa godt å være flere å! Burde vel egt meldt meg inn i en annen gruppe nå som trulig eggløsning kommer senere enn antatt :playful:
Du havner vel i uke 23 samme meg mest sannsynlig tenker jeg :love017 Men, hopper mellom her og der :Heartred

Men en tidlig test for meg pleier alltid bli positiv nå.. jeg blir så fryktelig oppgitt, kjenner jeg har lyst å skrike…!!! :nailbiting: :jimlad: Tror jeg kutter cyclogesten i morgen tidlig 11 dpo hvis testen er negativ
Skjønner absolutt frustrasjonen og at man blir trist og lei, på et punkt mister man litt håpet og vil videre, man får heller bare bli positivt overrasket om det mensen ikke skulle komme daaa? :shy: Personlig har jeg nok ikke gitt opp håpet før 12dpo hvertfall, men jeg er veldig håpløst håpefull noen ganger da :hilarious:

Skjønner absolutt frustrasjonen og at man blir trist og lei, på et punkt mister man litt håpet og vil videre, man får heller bare bli positivt overrasket om det mensen ikke skulle komme daaa? :shy: Personlig har jeg nok ikke gitt opp håpet før 12dpo hvertfall, men jeg er veldig håpløst håpefull noen ganger da :hilarious:
Ja og Cyclogesten gjør meg så hormonell, så vil av de om jeg ikke er gravid :dead: men ja kanskje vente til 12 dpo i tilfelle.. men når man alltid får positiv innen kvelden 10 dpo så ryker håpet mitt iallefall:bag: men ja jeg ble nok litt håpefull i går mtp formen haha!

Hvordan er du?

Jeg har sånn forståelse, du husker hvordan jeg klagde, syns din var enda litt mer langdryg! Men chatgpt skrev til meg at etter en kjemisk så kan kroppen fintune til neste eggeslipp, for å justere kjemi og hormonbalansen, så trenger ikke baaaaare være negativt altså:
ChatGPT:
Forsinkelser på noen dager er ofte positivt i denne fasen:
-Det kan tyde på at kroppen brukte ekstra tid på å modne et godt egg – noe som gir bedre kvalitet.
-Etter en kjemisk graviditet, vil kroppen ofte bruke en syklus på å justere hormonene, og det kan forsinke EL noen dager.
-Samtidig er det et tegn på at hjernen og hormonene kommuniserer fint – og lar ting skje i sitt tempo, ikke bare på kalender.

Uff masse god bedring til tette-pappskallen! Jeg er nesten ut av det endelig :grumpy:
Det her var kjempe positivt å lese :love017 Får eggløsning fra venstre siden nå også. Det stikker noe voldsomt der. Nå skal vi snart legge aksjer, gleder meg masse :laughing002 Sa til han at det var siste dagen(men det er siste i morgen) Han er litt små lei denne mnd, har vært mye mass og venting og hopping :laughing001

Våknet kl 3 til skikkelig øreverk. Var ikke no når jeg våkna kl 7.. Er bare veldig tett i hodet. Finnes ikke noe bedre en å endelig snart være ute av det.. Gleder meg til jeg er helt frisk!!

Haha men det er pga alle snakker om hvordan man kjenner murringer og strekk og ømme bryster, også merker jeg ingen av disse tingene :(

Ser den, men det er ekstremt stor forskjell på om folk kjenner noe og ikke altså :Heartpink Hos meg er det som å putte høytaler på hver minste endring, mens de fleste merker ingenting! Så skjønner hva du mener, men ofte vil ikke egget grave seg ned i livmoren før 8-9dpo også, og først da kanskje noen få klarer kjenne gravidtegn. Men fra eggløsning til mens/ikm så vil kroppen immitere graviditet for den gjør seg klar. Og hvis ikke du kjenner noe etter EL til vanlig, så kjenner du kanskje ikke noe etter implantasjon heller :confused005

Ja og Cyclogesten gjør meg så hormonell, så vil av de om jeg ikke er gravid :dead: men ja kanskje vente til 12 dpo i tilfelle.. men når man alltid får positiv innen kvelden 10 dpo så ryker håpet mitt iallefall:bag: men ja jeg ble nok litt håpefull i går mtp formen haha!

Hvordan er du?
Ser den altså, man vil jo så inderlig :shy:
Ja hvordan er formen???
Her stikker det og drar godt i livmor enda! Syns fremdeles der er rart at det har vart siden EL… men som sagt kan det endelig være hormonene i sving etter uttak av hormonspiral 5 mnd siden.. Kan godt være at det jeg kjenner er mye luft bare, er litt oppblåst for å si det sånn :taunt005:hilarious:

Back
Topp