Kine 95
Elsker forumet
Haha men det er pga alle snakker om hvordan man kjenner murringer og strekk og ømme bryster, også merker jeg ingen av disse tingeneJeg liker at du var positiv ved våres 10 dpo, men ikke din egen 8 dpodu har jo kjempe godt utgangspunkt
Når det kommer til livmoren så kan det hende jeg bare er vandt til ting på forhånd pga myomet da. Livmoren min er like stor som om jeg skulle vært gravid i 5. måned allerede haha. Har jo allerede fått litt løs bekkenbunn pga den, så har sånn "svikt" på høyre side av korsryggen ved en spesiell type bøy/løft. Holder på å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen da
Kommer til å bli høyrisiko svangerskap.
Jeg så at fastlegen min har fått seg en side jobb med medisinsk behandling med botox og sånt på senteret her hver onsdag!! Jeg håper hun mistrives der og ikke slutter som fastlegen min akkurat nå

du har jo kjempe godt utgangspunkt
jeg merker selv jeg tenker på ALT! Noen ganger er jeg redd jeg tenker meg vekk fra en graviditet, men det er ikke slik det fynker hehe
den Cyclogesten er ikke grei altså

Men, hopper mellom her og der 
Tror jeg kutter cyclogesten i morgen tidlig 11 dpo hvis testen er negativ
Personlig har jeg nok ikke gitt opp håpet før 12dpo hvertfall, men jeg er veldig håpløst håpefull noen ganger da 
men ja kanskje vente til 12 dpo i tilfelle.. men når man alltid får positiv innen kvelden 10 dpo så ryker håpet mitt iallefall
Hos meg er det som å putte høytaler på hver minste endring, mens de fleste merker ingenting! Så skjønner hva du mener, men ofte vil ikke egget grave seg ned i livmoren før 8-9dpo også, og først da kanskje noen få klarer kjenne gravidtegn. Men fra eggløsning til mens/ikm så vil kroppen immitere graviditet for den gjør seg klar. Og hvis ikke du kjenner noe etter EL til vanlig, så kjenner du kanskje ikke noe etter implantasjon heller 
Kom deg over i dpo-land! Formen ellers?