Nei, da skal man ikke drikke så myeDet vanskelige med dette er jo utvannet urin til testing![]()
. De dagene drikker jeg lite faktisk. Men resten av mnd drikker jeg mye. Tenker det vil påvirke, for er jo aldri dehydrertFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da skal man ikke drikke så myeDet vanskelige med dette er jo utvannet urin til testing![]()
. De dagene drikker jeg lite faktisk. Men resten av mnd drikker jeg mye. Tenker det vil påvirke, for er jo aldri dehydrertGratulerer med dagenGratulerer så mye med dagen alle sammen![]()
Vi har et januar og et marsbarn, så hvorfor ikke prøve oss på et februarbarn i samme slengen? 
Tenker du får eggløsning i morgen jegFikk den øverste i går og den nederste i dag. Tror dere LH-toppen er enda og at jeg da kanskje får EL i morgen eller den 19.? Det er sånn jeg forstår det, at så lenge testen er positiv så har man ikke hatt EL?![]()

Gøy!Tenker du får eggløsning i morgen jeg![]()
Håper det! Skal ta en til test imorgen/ overmorgen bare for å sjekke. Hvis den er svakere kan jeg jo anta at EL har vært.Kjedelig når de plutselig blir svakere igjen. Satser på at de styrker seg igjenI går VS i dag![]()
JaGøy!Håper det! Skal ta en til test imorgen/ overmorgen bare for å sjekke. Hvis den er svakere kan jeg jo anta at EL har vært.

Ja, veldig! Fikk økning igjen i ettermiddag. Skal ta en ny nåKjedelig når de plutselig blir svakere igjen. Satser på at de styrker seg igjen
Ja, veldig! Fikk økning igjen i ettermiddag. Skal ta en ny nå![]()

Kanskje i morgen? Blir aksjer frem til dagen etter i hvert fall. Gleder meg til DPO landHåper den er positiv![]()
![]()
![]()

Kanskje i morgen? Blir aksjer frem til dagen etter i hvert fall. Gleder meg til DPO land![]()
Da er en optimistisk full av håp, og en kjenner etter hver minste symptom på spire
JaKanskje?Er så herlig når "jobben" er gjort, og en er dpo-land og kan senke skuldrene
Da er en optimistisk full av håp, og en kjenner etter hver minste symptom på spire
![]()
eneste han sa var at " det har ikke nødvendigvis noe å si". Hadde voldsomme symptomer på el sist, og gyn kunne bekrefte at det var mye aktivitet i høyre eggstokk. Er litt bekymret for at den er tett...så jeg vil skylle den neste syklus om det ikke klaffer. Nå merker jeg ingenting, så krysser fingrene for at det er venstre som slipper nå
spiste noe litt dårlig blåskjell i går, så magen er ikke happy i dag. Men får lure gubben med på litt aksjer i dag likevel 
Velkommen hitMelder meg inn her jeg, siden EL kommer mye seinere en antatt.. Er usikker på om den kommer søndag eller mandag, men håper mandag så det blir nok med aksjer
Ametyst83 - 41 - PP11 - B4 - EL 18/5 - IKM 3/6
beklager sein oppdatering, 17.mai rushet (og sjukdom og gård) tok meg
spennende at det dukker opp el-tester i gruppa nåSå kjekt med ei julekule tilMelder meg inn her jeg. Syklus litt ustabil
Håpefull- 40 - B2 - PP5- EL 25-26/5- IKM 07/06

hjertelig velkommen til deg også