Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har! Men det gav oss ikke mye svar. Alt var visst bra med begge to, og ingen grunn til at vi ikke skal bli gravid. Men etter to år med prøving er det jo noe som ikke stemmerTitter bare innom for å si at jeg har fått innkalling til kvinneklinikken nå, spent på hva som skjer fremoverNoen andre som har vært gjennom utredning for ivf her?
![]()
så vi starter opp med stimulering og skal ha egguttak neste syklus.
Velkommen!Melder meg inn her jeg, siden EL kommer mye seinere en antatt
Ametyst83 - 41 - PP11 - B4 - EL 20/5 - IKM 4/6

TakkVelkommen!![]()

Så bra du har fått innkallingTitter bare innom for å si at jeg har fått innkalling til kvinneklinikken nå, spent på hva som skjer fremoverNoen andre som har vært gjennom utredning for ivf her?
![]()
Vi og har vært gjennom utredning, men det er flere år siden! Den gang valgte vi å ikke gå videre med IVF og prøve videre naturlig. Skal på ny utredning neste uke, nå er denne fruen blitt 38 år så nærmer seg siste sjanse for å få dekket IVF av det offentlige
Så blir veldig spennende løp fremover som vi kan følge hverandre på, ønsker dere masse lykke til
Har dere fått info i forkant om blodprøver og politiattest? De glemte å informere meg om blodprøver i innkallingen men heldigvis ringte jeg de og ba de rekvirere blodprøver til oss i forkant av timen - ingen tid å miste 
Off sorry dette vet jeg ingenting om, men jeg har klokketro på omega 3 multivitamintilskudd generelt for å bli gravid, ikke direkte på EL slim dog. Nycoplus har et tilskudd som er ment for gravide og de som planlegger å bli gravidDenne pp'en tenker jeg å prøve det meste for å få eggløsningsslim. Har nesten aldri utflod. Noen som har noen tips?

Koselig for oss at du dumpet inn herMelder meg inn her jeg, siden EL kommer mye seinere en antatt.. Er usikker på om den kommer søndag eller mandag, men håper mandag så det blir nok med aksjer
Ametyst83 - 41 - PP11 - B4 - EL 18/5 - IKM 3/6

Er vist veldig viktig og drikke mye vann. Vi skal jo ha i oss minst 2 L om dagen. Vann du drikker skal påvirke EL slimet ogsåDenne pp'en tenker jeg å prøve det meste for å få eggløsningsslim. Har nesten aldri utflod. Noen som har noen tips?
Takk, det sammeKoselig for oss at du dumpet inn her![]()

Så interessant! Før jeg ble gravid i februar var jeg utrolig dårlig på å drikke vann, men ble syyyykt tørst under graviditeten så fikk vane for å drikke ca. 2 L om dagen, heldigvis har jeg klart å beholde den vanen samt å kutte ned på koffeinEr vist veldig viktig og drikke mye vann. Vi skal jo ha i oss minst 2 L om dagen. Vann du drikker skal påvirke EL slimet også
Ja, det er lurt å drikke mye vann rundt eggløsning – her er hvorfor:
1.
Bedre livmorhalsslim
Rikelig væskeinntak hjelper kroppen med å produsere rikelig, fruktbart livmorhalsslim (ofte beskrevet som “eggehvitelignende”). Dette slimet er viktig fordi:
2.
- Det beskytter sædceller mot surheten i skjeden
- Det hjelper sæd å svømme lettere mot egget
- Det gir næring til sædceller underveis
Støtter eggløsning og hormoner
God hydrering hjelper blodtilførsel og hormonbalansen, noe som er viktig for en sunn eggløsning og god utvikling av egget.
3.
Hjelper kroppen med avgiftning
Å drikke nok vann hjelper kroppen med å skille ut avfallsstoffer og holde organene som lever og nyrer velfungerende – dette kan bidra til generell fertilitetshelse.
Hvor mye vann bør du drikke?
Sikt mot minst 2 liter vann om dagen, eller mer hvis du er veldig aktiv, svetter mye, eller drikker kaffe (som er litt vanndrivende).
Hvis det er flere som er like tørste som meg så anbefaler jeg de Stanley drikkeflaskene som alle influenserne har
Den var en game changer for meg, måtte ta afære når det stod 10 forskjellige vannglass rundtom i huset 
Ja, man blir sykt tørst av å være gravid. Jeg hadde sånn drikke flaske, men mista den i begravelsen til pappa. Klart å glemme den i kirken. Jeg hadde den med overalt. Jeg har den har fått den vanen at jeg drikker 1,5 L før frokost. Så drikke jeg 1,5 L på ettermiddagen med Frus(har blir hekta)Så interessant! Før jeg ble gravid i februar var jeg utrolig dårlig på å drikke vann, men ble syyyykt tørst under graviditeten så fikk vane for å drikke ca. 2 L om dagen, heldigvis har jeg klart å beholde den vanen samt å kutte ned på koffeinHvis det er flere som er like tørste som meg så anbefaler jeg de Stanley drikkeflaskene som alle influenserne har
Den var en game changer for meg, måtte ta afære når det stod 10 forskjellige vannglass rundtom i huset
![]()
Det vanskelige med dette er jo utvannet urin til testingEr vist veldig viktig og drikke mye vann. Vi skal jo ha i oss minst 2 L om dagen. Vann du drikker skal påvirke EL slimet også
1.
Bedre livmorhalsslim
Rikelig væskeinntak hjelper kroppen med å produsere rikelig, fruktbart livmorhalsslim (ofte beskrevet som “eggehvitelignende”). Dette slimet er viktig fordi:
2.
God hydrering hjelper blodtilførsel og hormonbalansen, noe som er viktig for en sunn eggløsning og god utvikling av egget.
3.
Å drikke nok vann hjelper kroppen med å skille ut avfallsstoffer og holde organene som lever og nyrer velfungerende – dette kan bidra til generell fertilitetshelse.
Sikt mot minst 2 liter vann om dagen, eller mer hvis du er veldig aktiv, svetter mye, eller drikker kaffe (som er litt vanndrivende).

Juhu en grunn for å fortsette å drikke mye. Uroterapeuten sa i dag at jeg drikker for myeEr vist veldig viktig og drikke mye vann. Vi skal jo ha i oss minst 2 L om dagen. Vann du drikker skal påvirke EL slimet også
1.
Bedre livmorhalsslim
2.
3.

Virker som om den har hjulpet på imunforsvaret og kanskje gjort at syklusen begynner å få tilbake til vanlig lengde. Tatt Q10, inositol og melatonin en stund i tillegg. Selen kjøpt nå. Tenkte å prøve å drikke grapefruktjuice og ta hostesaft rundt eggløsning og conceive plus. Samboer har ikke de beste svømmerne i tillegg, så her skal alt prøvesOff sorry dette vet jeg ingenting om, men jeg har klokketro på omega 3 multivitamintilskudd generelt for å bli gravid, ikke direkte på EL slim dog. Nycoplus har et tilskudd som er ment for gravide og de som planlegger å bli gravid
Jeg hadde i mine 38 år aldri blitt gravid før jeg og min mann begynte på omega 3 i januar, ble gravid i februar (mistet i april). Vet ikke om det hadde effekt på min mann eller på meg, men jeg har klokketro på at omega 3 fettsyrer er viktig i reproduksjonsprosessen og hjelper på fertiliteten![]()
Vi skal prøve conceive plus også nå for første gangVirker som om den har hjulpet på imunforsvaret og kanskje gjort at syklusen begynner å få tilbake til vanlig lengde. Tatt Q10, inositol og melatonin en stund i tillegg. Selen kjøpt nå. Tenkte å prøve å drikke grapefruktjuice og ta hostesaft rundt eggløsning og conceive plus. Samboer har ikke de beste svømmerne i tillegg, så her skal alt prøves

Krysser fingre og tær for ossVi skal prøve conceive plus også nå for første gang![]()