♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Tempen din er godt på vei nedover nå @mamat2prinsesser&4prinser - håper TR kommer snart!
Her er tempen kanskje på vei ned, forbereder meg på TR, har ingen symptomer
Screenshot_20250513-100843.png

Alfakrøll - 38 - B2 - PP3 - EL 04/05 - IKM 18/05

Stas å melde seg inn i IKM-gruppe igjen - snart tre år siden sist! Vi er nå i gang med prøving på et søsken til jenta vår. Koselig å se mange gamle kjente her også :love017
Så kjekt å sjå deg igjen:love017

Gårsdagens og dagens ikm'ere; hvordan går det med dere?:)

Mandag
@Erleperle99- 31- b2- pp1 - EL 3/5 - IKM 12/5

♡Tirsdag 13/05
Mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP1 - EL 29/04 - IKM 13/05
@spent2barnsmor - 33 - B3 - PP1 - EL rundt 28/4 - IKM rundt 13/5

Gårsdagens og dagens ikm'ere; hvordan går det med dere?:)

Mandag
@Erleperle99- 31- b2- pp1 - EL 3/5 - IKM 12/5

♡Tirsdag 13/05
Mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP1 - EL 29/04 - IKM 13/05
@spent2barnsmor - 33 - B3 - PP1 - EL rundt 28/4 - IKM rundt 13/5
Tester til helgen om mensen ikke kommer! Flo flyttet ikm til torsdag etter at jeg la in el-testene. Tok noen negative tidligtester forrige uke, synes det var så kjipt at jeg heller ser om mensen kommer :happy090 hatt litt murringer i går og i dag, ellers lite å melde. Jeg har håp helt til mensen evt dukker opp :D
Mannen jobber borte, så neste PP blir muligens ikke før i juli. Men har syklus som varierer fra 28-35 dager, så er mulig Flo endrer seg underveis:wtf: Ekstra kjipt med negativ test siden det blir så lenge å vente til neste gang kjenner jeg

Tester til helgen om mensen ikke kommer! Flo flyttet ikm til torsdag etter at jeg la in el-testene. Tok noen negative tidligtester forrige uke, synes det var så kjipt at jeg heller ser om mensen kommer :happy090 hatt litt murringer i går og i dag, ellers lite å melde. Jeg har håp helt til mensen evt dukker opp :D
Mannen jobber borte, så neste PP blir muligens ikke før i juli. Men har syklus som varierer fra 28-35 dager, så er mulig Flo endrer seg underveis:wtf: Ekstra kjipt med negativ test siden det blir så lenge å vente til neste gang kjenner jeg

Er kjipt med negative tester, ja:bag: men jeg greier fortsatt ikke å la vær:hilarious: Bare qoute meg når du vet om jeg skal sette deg på TR eller gravid- håper på sistnevnte:smiley-angelic001:Heartred

Synes fortsatt tempen din ser bra ut:smiley-bounce012 Beholder håpet for deg og håper jeg kan sette deg på gravid:love017:smiley-angelic001
Vi får se, håpet er ikke ute ennå!
Veldig rart å være på CD28 og ikke ha fått TR, men jeg er jo bare 11 DPO. Tar test på torsdag, tenker jeg

Vi får se, håpet er ikke ute ennå!
Veldig rart å være på CD28 og ikke ha fått TR, men jeg er jo bare 11 DPO. Tar test på torsdag, tenker jeg

Absolutt ikke:smiley-bounce015 Er veldig spent på dine vegne:nailbiting::Heartred Ja, det forstår jeg godt. Jeg har både korte- og lange sykluser. Og kan ha EL så sent som CD24:sorry: Da er det en syklus på 40 dager:shifty: Men denne pp skal jeg kjøre på med salvie-te, forkorter folikkelfasen:joyful: Gleder meg til du skal teste:smiley-bounce012:smiley-bounce022

Bare sett meg på TR. Blenda tester. Kunne like gjerne bare fått TR i morgen så man kunne startet en ny pp, men ut fra tempen ser det ut som jeg må vente 2-3 dager. Vis vedlegget 460339

Lykke til alle sammen, både gravide og ikke, gravide :Heartpink

Så utrolig kjipt❤️ venter på mens her også, 14DPO :happy3

10 dpo. Har slengt meg på testinga alleredexsmile9
Jeg føler eg ser noe på den nederste jeg haha, hallusinerer nok . Enda vanskeligere på bilde, noen som ser noe?xsmile3

Jeg seeeer:excited001

Testetøsa har jo meldt sin ankomst, jeg tror jeg er åtte dpo i dag. To dager siden kramper, når jeg tenkte at dersom jeg blir gravid denne syklusen så var det noe som festet seg nå!

Jeg har bare fire tidligtester igjen, men jeg har flere stav-tester fra MakeSure, med 25ml følsomhet. Så - bare for å tilfredsstille tøsa tok jeg en slik, bare for å se at den er negativ. Og det er den, sånn sett, men jeg mener jeg ser noe! Det er ultrasvakt, og forsvinner dersom du ser rett på, fanges ikke opp av kamera, men jeg skimter noe altså! Blir spennende å se om det utvikler seg! :nailbiting: :nailbiting::woot:

Ikm fredag 16/5, men tok en clearblue digital test idag som var gått ut på dato i april. Den viste "ikke gravid" :confused: Hadde dere stolt på den? Litt tidlig enda også.. Men sto på den at man kunne teste fra 5 dager før.

Hei og hå! :love017 På grunn av litt feilkalkulering og en rastløs eggstokk, så kom EL for fulle seil på CD14 for meg denne syklusen! Flaks at jeg fanga den, hadde egentlig tenkt å vente et par dager da jeg ikke pleier å ha EL før mellom CD19-CD25. Derfor spør jeg så sindig om jeg kan få lov til å henge her inne sammen med dere? :knegg:

Frostbite - 32 - B2 - PP7 (PP1 etter KA/SA) - EL 11/05 - IKM 22/05

Back
Topp