Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Melder meg inn her da el ble tidligere enn antatt:
Babydrømmernr2 - 32- B2 - PP4 (etter MA) - EL 11/05 - IKM 25.05
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melder meg inn her da el ble tidligere enn antatt:
Vis vedlegget 460201
Har lagt deg til
Satser på å ta første 17. Mai, hvis jeg klarer å vente en hel uke til.

Drakk bare to enheter i går, så tenker jeg kan stole på denne
Vis vedlegget 460234
Altså serr, når skal den slutte å stige![]()

Matilde_ - 30 - B1 - PP8 - EL 10.05 - IKM 23.05
lagt deg tilFra ei uerfaren dame med stort mamma ønske, er det slik at stikkinger er en positiv ting?Hadde bestemt meg for å ikke kaste bort penger på tester før uteblitt mens siden jeg allikevel har kort lutealfase. Men nå som jeg er 8 dpo og det er søndag så angrer jeg på at jeg ikke har noen i hus
Kjente et velkjent stikk fredag og et nytt på lørdag. Så forhåpningene er der![]()

Er det ikke noe på den øverste der?? Eller?CD27/12DPO: Går bare å venter på mens. Har hodepine, dårlig humør og mensensmerter. Sånn er det gjerne 4-5 dager før TR kommer
![]()
![]()
![]()
ikke positiv EL-test endaJeg har hørt at noen kan kjenne festesmerter, og jeg hadde det på samme tid i syklusen sist jeg ble gravid. Så jeg vil si jaFra ei uerfaren dame med stort mamma ønske, er det slik at stikkinger er en positiv ting?![]()

Alfakrøll - 38 - B2 - PP3 - EL 04/05 - IKM 18/05
Stas å melde seg inn i IKM-gruppe igjen - snart tre år siden sist! Vi er nå i gang med prøving på et søsken til jenta vår. Koselig å se mange gamle kjente her også![]()
Har lagt deg tilJeg bytter visst IKM uke fra 21 til 22ikke positiv EL-test enda
Er det ikke noe på den øverste der?? Eller?