Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Velkommen tilbake!
Dette er virkelig en fin alder, er så mye gøy som skjer
Kult å se at dere er i gang igjen, håper på en mer smooth reise denne gangen!
Tusen takk!Hei! Så gøy med prøving på nr 2!Velkommen tilbake. Så bra å høre at du koser deg med lille
Jeg er også i gang med prøving igjen.
Koselig å høre fra deg, og at du også er i gang med prøving. Har du prøvd lenge? Krysser fingrene for oss begge, hadde vært koselig å havne i samme termingruppe 
Har ikke prøvd noe lenge. Dette er kun pp 4Tusen takk!Koselig å høre fra deg, og at du også er i gang med prøving. Har du prøvd lenge? Krysser fingrene for oss begge, hadde vært koselig å havne i samme termingruppe
![]()
Ser du er i pp 3. Straks testedager på deg nå! Litt ekstra spennende å titte innom bv fra nå av, krysser alt for deg! Hadde vært veldig koselig med samme termingruppe
Vi var jo nesten det sist gang.Takk, er bare til å joine oss!Tusen takk!Ja veldig enig! Og så gøy at dere også er i gang med prøving på nr. 2, håper det snart klaffer for dere også. Tror jeg skal hive meg med i IKM-gruppa di, koselig å vente sammen med noen
![]()
Ah da har vi startet prøvingen igjen helt likt utifra alderen på juni/juli-barna våreHar ikke prøvd noe lenge. Dette er kun pp 4Ser du er i pp 3. Straks testedager på deg nå! Litt ekstra spennende å titte innom bv fra nå av, krysser alt for deg! Hadde vært veldig koselig med samme termingruppe
Vi var jo nesten det sist gang.

Tusen takk Lil_sol! Koselig å se at du er innom her du ogsåÅh, så koselig at dere er i gang igjen!
Masse masse lykke til
Håper det klaffer fort for dere denne gangen![]()
og tenk at du allerede har en ettåring, wow! Håper alt er bra 

Tusen takk!Hei! Så gøy at dere er i gang med prøvingen igjen!Masse lykke til
Enig i at det er en morsom alder nå når de er 1,5 år! Såå mye de lærer, og personligheten deres har virkelig begynt å komme frem![]()
Ja virkelig! Og så stas at du snart er tobarnsmamma, masse lykke til med siste innspurt! Håper du får en nydelig sommer på alle måter 
B2 - PP3 - CD21 - 6 DPO
Hei dagbok! Og hei alle som titter innomJeg er tilbake! Lille skatt er nå over 1,5 år, og vi koser oss masse med henne. Hun er ei nydelig jente, og dette er virkelig en sjarmerende og morsom alder. Det er så fint å følge med på alt hun interesserer seg for og lærer nå om dagen. Å klatre og plukke steiner er noen av favorittaktivitetene, i tillegg til såpebobler.
Jeg er veldig takknemlig for at jeg har vokst opp med søsken, og håper å kunne gi det samme til jenta mi. Og for å ikke få alt for stor avstand i alder er vi nå i gang med prøving på nr. 2Tiden flyr, og vi er allerede i PP3. Jeg håper det ikke tar like lang tid som sist, da tok det nesten to år. Men denne gangen skal jeg prøve letrozol tidligere, er ganske sikker på at det var det som hjalp oss sist. Gleder meg til å bli mer aktiv her inne fremover
![]()
Tusen takk!Tusen takk!Ja virkelig! Og så stas at du snart er tobarnsmamma, masse lykke til med siste innspurt! Håper du får en nydelig sommer på alle måter
![]()

Tusen takk! Og så spennende at du også er i gang med ny prøving!Så gøy med prøving på nr 2! Masse lykke til!
Håper dere er like heldige med første innsett som sist, om ikke det klaffer på egenhånd før det Tusen takk! Og så spennende at du også er i gang med ny prøving!Håper dere er like heldige med første innsett som sist, om ikke det klaffer på egenhånd før det
![]()
Da jeg ble gravid for aller første gang i 2022 etter lang tids prøving, ble jeg det på 3. forsøk med letrozol. Vi har ikke lagt så mye aksjer, men sånn har det vært alle de tre gangen jeg har blitt gravid så det stresser meg ikke. Jeg foretrekker det egentlig, for ved masse aksjelegging får jeg fort vaginal ubalanse, og det er vel ikke gunstig for å bli gravid. Jeg hadde veldig land LH-topp denne gangen (med sterke positive eggløsningstester), minst tre dager. Hadde tydelige eggløsningssmerter på natten da jeg mistenker at eggløsningen var, og likevel var eggløsningstestene positive neste dag. Hvor lenge etter egget slipper pleier dere få negative tester igjen? Lurer på om kroppen kan ha prøvd å slippe to egg? Letrozol kan øke sannsynligheten for det

I PP1 var jeg ekstremt rar i magen og uggen i nesten hele DPO-land. Jeg må ha fått noe magevirus eller noe, som så klart kom akkurat da jeg håpet på at det var en graviditet på gang. I PP2 hadde jeg en tydelig økning i hvilepuls (typ på nivå med hvordan det har vært under influensa tidligere), fra 5 DPO og nesten helt frem til mensen. Jeg mistenker faktisk at kroppen prøvde seg på en graviditet da, for puppene var mer gravid-ømme enn vanlig ømhet etter EL. I PP3 og PP4 har jeg ikke hatt noen tydelige symptomer, bortsett fra alle de vanlige tingene som skjer i DPO-land. Etter PP2 har jeg begynt å følge spent med på hvilepulsen, og om den ikke får noen økning noen dager etter EL mister jeg troen. Er det noen andre som har erfaring med økning eller ikke økning av hvilepuls ved en graviditet? Lurer på om det kan være et tydelig tegn for meg eller ikke.. Om noen dager bør den helst begynne å øke om jeg skal bevare håpet 
Ser vi begge er 3 dpo idag. Og du også er i PP5?
Idag har jeg halve dagen hatt mye murringer. Det hadde jeg også sist. Prøver å ikke lese så mye inn i alt, hvertfall ikke så tidlig. Men det er lettere sagt enn gjort når man kjenner igjen noe.
eg er 6dpo, hadde vært gøy om me havna i samme termingruppe.
men kor tidlig det skjer er jo ein anna sak
eg trur at mange av disse standard tingene som økt temp, økt puls osv ofte forsterkes av økning av hCG, og dermed ikkje kan med sikkerhet sies som gravidtegn slik som "intuisjonstegna", altså dei som fleire får lenge før hCG påvises (som ømme pupper, laus mage, leamus osv). Så ville absolutt ikkje ha mista noko håp så tidlig basert på det nei