Så artig at du skulle til å skrive, og at vi er nøyaktig like lang i prøvingen! PP5 her også ja, så vi er jo heelt liktJeg skulle AKKURAT skrive til deg herSer vi begge er 3 dpo idag. Og du også er i PP5?
Spennende dager fremover. Aner ikke noe om hvilepulsen. Jeg har akkurat startet å tempe. Litt spennende det også!
Jeg hadde kjemisk sist PP, og da var jeg super emosjonell fra ca 5-6 dpo. Antar at det allerede var kommet litt hcg i blodet, så det har festet seg tidlig. Var skikkelig grinetryneIdag har jeg halve dagen hatt mye murringer. Det hadde jeg også sist. Prøver å ikke lese så mye inn i alt, hvertfall ikke så tidlig. Men det er lettere sagt enn gjort når man kjenner igjen noe.
Har du bestemt deg for når du tar første test?![]()
Så leit å høre at det ble kjemisk sist PP, det kan være tøft selv om man bare vet om graviditeten i noen dager. Håper det øker sjansene dine for denne runden, det sies jo at det kan gjøre det. Jeg mistet to ganger da jeg prøvde på jenta mi, og ble gravid igjen med en gang begge gangene. Ja det er vanskelig å ikke få forhåpninger, og i hvertfall når noe er likt som ved tidligere graviditet. Håper det er et godt tegn at du kjenner det samme nå!

Litt usikker på når jeg tar første test, 10 dpo kanskje? Det var da jeg fikk positiv test med jenta mi. Men litt gøy å starte tidligere også
Hva med deg, har du bestemt deg? Når fikk du positiv sist PP? 
Ser vi begge er 3 dpo idag. Og du også er i PP5?
Idag har jeg halve dagen hatt mye murringer. Det hadde jeg også sist. Prøver å ikke lese så mye inn i alt, hvertfall ikke så tidlig. Men det er lettere sagt enn gjort når man kjenner igjen noe.
Interessant å kunne følge hvilepulsen også, da vi prøvde på barn 1 brukte jeg kun temping 
eg er 6dpo, hadde vært gøy om me havna i samme termingruppe.
men kor tidlig det skjer er jo ein anna sak