Det var den lave amh’en som gav meg en såpass støkk at hu tok kontakt med fertilitetsklinikk, var hos privat gynekolog for å sjekk, om glemte å bestille AMH 2 ganger (!) men mente at alle de prøvene jeg hadde tatt var så bra at jeg bare kunne slå meg til ro med. Men jeg klarer jo ikke slå meg til ro med noe. Så fastlegen min bestilte AMH etter at jeg hadde et lite sammenbrudd hos ham. Fsh veldig er bra for alderen. Jeg har stort sett hatt 3+3 follikler uten stimulering.
Si. Sykt bra jobbet å gå ned så mye! Alle monner drar, bare spør chat

Jeg har vel litt samme problemet som deg, med at jeg veier for mye, og har også tatt noen grep. Foreløpig kvittet meg med 9 kg, og veier nå 4 kg mindre enn da jeg ble gravid med datteren. Så håper at det også kan bidra positivt. I tillegg til ca en million kosttilskudd, ikke drukket alkohol siden sommeren 2022, ingen nikotin siden august 2022 (da jeg fant ut jeg var gravid med datteren). Kunne antakelig både snust og drukket vin, for det virker ikke å ha spilt noen rolle

Men som du sier, vi kan ikke gi opp! Det må jo være igjen hvertfall et bra egg! Og vi trenger ikke mer. Jeg ønsker så at datteren min skal få et søsken. Det blir så altoppslukende. Så jeg er ikke klar for å kaste inn håndkleet enda.
Kanskje mai er vår måned!!! Hadde vært veldig stas med februar bebis