❤️IKM Uke 22 ❤️

Vi har faktisk et hoppe tau, skal finne det frem i morgen. Så skal jeg prøve :hilarious:
Ser jo den, vi har jo hund så tar med hun på langtur med musikk. Da går jeg gjerne 2 timers tur.. Bra du begynner å bli bedre :love017
Anbefales virkelig , er å veldig bra for å styrke bekkenbunnen! :joyful: jeg bestilte sånn pakke på nett med tau, matte og program :happy:

Uff, er så grusomt med den overtenkingen! Blir så utrolig mange bekymringer ut av det :dead:
Må bare spørre, ble du 40 i år? Og hvor mange eggposer har du på hver side? Har du tatt AMH og FSH?
Jeg fyller 41 i år. Jeg har veldig lav AMH. Den er på 1. FSH er bra, den er 3,0 på syklusdag 3. Antallet eggposer har variert, nemndene gangen var det 3 på høyre og 1 på venstre. Det er ikke noe «galt» med noen av oss, annet enn min alder. Men nå er det PP18 og jeg begynner å miste motet. Så sprøtt at jeg ble gravid på første forsøk uten prevensjon for 2,5 år siden.

På søndag? Håper den kommer mandag da, så havner du her i stede :hilarious: Jeg er på CD 6, EL på fredag eller Lørdag neste helg. Blir påfyll hverdag fra onsdag :hilarious:
Ja håper på det så får jeg henge med dere her, gøy med alle påfunn og påfyll :hilarious:(forhåpentligvis var forrige runde en test-run for flere av oss og at det nå er klart for å feste seg!) :Heartpink

Her begynner det å skje noe. Er så spent på dette denne syklusen for da har jeg ul på mandag som får bekreftet om el har skjedd eller ikke tross positiv test samt blir IUI!!
IMG_1721.jpeg

Jeg har nå gått ned 15, skal ned så mye jeg kan til jeg blir gravid.. Bare vært litt lite flink nå siden påske :hilarious: Må skjerpe meg
15 kg så vil jeg påstå man er godt i gang!! Iallfall følte jeg det slik når jeg hadde gått ned 15 kg. Da var jeg stuck på et vektplatå i 4 uker, så måtte jobbe hardt for å få gå ned mer. Også har jeg akkurat stått stille i 4 uker igjen og begynner endelig å gå nedover igjen nå. Føler de siste kiloene er treige.

Også går man sikkert opp alt igjen når man blir gravid hahahaha

Jeg fyller 41 i år. Jeg har veldig lav AMH. Den er på 1. FSH er bra, den er 3,0 på syklusdag 3. Antallet eggposer har variert, nemndene gangen var det 3 på høyre og 1 på venstre. Det er ikke noe «galt» med noen av oss, annet enn min alder. Men nå er det PP18 og jeg begynner å miste motet. Så sprøtt at jeg ble gravid på første forsøk uten prevensjon for 2,5 år siden.
Jeg har ikke tatt AMH eller FSH, tenker jeg skal få gjort det.. Ting Tar Tid :hilarious: Men, var hos gynekolog i November og da hadde jeg 6 eggposer på venstre og 4-5 på høyre siden. Så det var vist veldig bra til å være på min alder. Er ikke noe galt med oss heller, er vekta mi som har vært det store problemet her nå mest sannsynlig òg eggkvaliteten tenker jeg. Har gått ned 15 kilo og da har ting begynt og skje. Så med andre endringer også så håper jeg at det vil bli baby snart. Prøver og gå ned mere, men noen dager så er mat veldig godt :laughing002 Klaffet for oss med en gang vi bommet med eggløsning i mai 2024, og da hadde jeg samme vekt som nå. Gikk opp til 119. Så mista jeg i uke 8 og la på meg til 124. Gått ned alt nå ++ Viktig å aldri gi opp, for en dag så sitter det igjen og helle veien :Heartred

Ja håper på det så får jeg henge med dere her, gøy med alle påfunn og påfyll :hilarious:(forhåpentligvis var forrige runde en test-run for flere av oss og at det nå er klart for å feste seg!) :Heartpink
var du på CD 14 i dag eller er det om 2 dager? Håper det, kan uansett henge her med oss så mye du vil da :love017

Vært på ultralyd i dag. CD7. 3+1 follikler med god størrelse , og skal sette trigger i morgen kveld, også er det uttak på mandag. På CD10. Håper det er modne egg i noen av folliklene. Så venter en grusomt nervepirrende uke mens vi venter på å høre om noen klarer seg til innsett 16.5. Antar testedag blir 27.5 så er fremdeles i rett uke :happy:
Åh så spennede. Kan jeg spørre hvilke medisiner brukte du?

15 kg så vil jeg påstå man er godt i gang!! Iallfall følte jeg det slik når jeg hadde gått ned 15 kg. Da var jeg stuck på et vektplatå i 4 uker, så måtte jobbe hardt for å få gå ned mer. Også har jeg akkurat stått stille i 4 uker igjen og begynner endelig å gå nedover igjen nå. Føler de siste kiloene er treige.

Også går man sikkert opp alt igjen når man blir gravid hahahaha
Er irriterende når det stopper ! Er der selv nå, men vet jo egentlig hvorfor..Jeg faster så da får jeg ikke opp, heller blir stående når jeg spiser det jeg ikke skal :laughing002
Har alltid veid 70, men ble feit og feitere etter korona tiden og en graviditet. Hahahaha

Faste! Verdens beste måtte. Spiser ikke på 16/18 timer.
Ja samme her :)

Har bare vært over 80 kg de siste 4 årene pga har en samboer som er kokk og fikk en kontorjobb, men han er med på å gå ned i vekt nå han også. Vi måtte bare skjerpe oss litt begge to.

Tenkte å kjøre litt faste på ferie i sommer også men være litt snillere med hva jeg kan spise.

Jeg har ikke tatt AMH eller FSH, tenker jeg skal få gjort det.. Ting Tar Tid :hilarious: Men, var hos gynekolog i November og da hadde jeg 6 eggposer på venstre og 4-5 på høyre siden. Så det var vist veldig bra til å være på min alder. Er ikke noe galt med oss heller, er vekta mi som har vært det store problemet her nå mest sannsynlig òg eggkvaliteten tenker jeg. Har gått ned 15 kilo og da har ting begynt og skje. Så med andre endringer også så håper jeg at det vil bli baby snart. Prøver og gå ned mere, men noen dager så er mat veldig godt :laughing002 Klaffet for oss med en gang vi bommet med eggløsning i mai 2024, og da hadde jeg samme vekt som nå. Gikk opp til 119. Så mista jeg i uke 8 og la på meg til 124. Gått ned alt nå ++ Viktig å aldri gi opp, for en dag så sitter det igjen og helle veien :Heartred
Det var den lave amh’en som gav meg en såpass støkk at hu tok kontakt med fertilitetsklinikk, var hos privat gynekolog for å sjekk, om glemte å bestille AMH 2 ganger (!) men mente at alle de prøvene jeg hadde tatt var så bra at jeg bare kunne slå meg til ro med. Men jeg klarer jo ikke slå meg til ro med noe. Så fastlegen min bestilte AMH etter at jeg hadde et lite sammenbrudd hos ham. Fsh veldig er bra for alderen. Jeg har stort sett hatt 3+3 follikler uten stimulering.
Si. Sykt bra jobbet å gå ned så mye! Alle monner drar, bare spør chat :hello2Jeg har vel litt samme problemet som deg, med at jeg veier for mye, og har også tatt noen grep. Foreløpig kvittet meg med 9 kg, og veier nå 4 kg mindre enn da jeg ble gravid med datteren. Så håper at det også kan bidra positivt. I tillegg til ca en million kosttilskudd, ikke drukket alkohol siden sommeren 2022, ingen nikotin siden august 2022 (da jeg fant ut jeg var gravid med datteren). Kunne antakelig både snust og drukket vin, for det virker ikke å ha spilt noen rolle :laughing002 :wacky:
Men som du sier, vi kan ikke gi opp! Det må jo være igjen hvertfall et bra egg! Og vi trenger ikke mer. Jeg ønsker så at datteren min skal få et søsken. Det blir så altoppslukende. Så jeg er ikke klar for å kaste inn håndkleet enda.
Kanskje mai er vår måned!!! Hadde vært veldig stas med februar bebis:Heartpink

Åh så spennede. Kan jeg spørre hvilke medisiner brukte du?
Selvsagt. Denne runden har jeg brukt Letrozol fra CD2-CD6, Pergoveris 300IU fra CD3 til og med i dag. Skal ha en dose på 225IU i morgen. Satt Fyremadel fra CD5, men 2 doser i dag og 2 i morgen. Før dobbel dose dualtrigger i morgen kveld for eggløsning som passer med uttak på mandag klokken 10.30. :bookworm: skikkelig opplegg:laughing002

Selvsagt. Denne runden har jeg brukt Letrozol fra CD2-CD6, Pergoveris 300IU fra CD3 til og med i dag. Skal ha en dose på 225IU i morgen. Satt Fyremadel fra CD5, men 2 doser i dag og 2 i morgen. Før dobbel dose dualtrigger i morgen kveld for eggløsning som passer med uttak på mandag klokken 10.30. :bookworm: skikkelig opplegg:laughing002
Hva gjør pergoveris og fyremadel? Booster de eggene?

Back
Topp