Symptomtråden

Ja, opptil flere ganger både før og etter jeg ble gravid denne gangen. Vokste din frem etter at du ble gravid?
Det er jo bra, da vet du iallfall at graviditeten er der den skal være så du slipper å bekymre deg for sånt :Heartred Kan det være ligamentsmerter kanskje?

Vet ikke, men ble oppmerksom på den etter jeg ble gravid iallfall. Garantert fordi jeg kjenner så mye mer etter :hilarious: Har hatt det iallfall en gang før som jeg vet, men sikkert flere ganger uten å ha visst om det. Den forrige gikk tilbake av seg selv. Regner med denne også gjør det :)

Jeg er kvalm… H E L E T I D E N!
Småspiser konstant for å holde det i sjakk.

Er sliten. Orker lite. Overraskende ikke luktsensitiv helt ennå. Oppblåst av og på. Sensitive pupper…

Og… kanskje det kjipeste. Er skikkelig MOODY ;p hahahaha

Lukter intenst av alt! Sterke lukter er Bare ENDA sterkere. Fryser, ja spurte akkurat samboer om å sende meg pleddet. Men de jævla ømme puppene da. :hungover: :arghh: ska man gå å ha det vondt så lenge? Når gir det seg egentlig? :bored: trøtt og sliten... Heldigvis ikke kvalm!!

Trøtt og kvalm, men spiser fortsatt som en hest :dead: Føler jeg må spise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk, om det gir noe mening…?

Trøtt og kvalm, men spiser fortsatt som en hest :dead: Føler jeg må spise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk, om det gir noe mening…?
Jeg er *bank i bordet* ikke kvalm! Men jeg spiser som en hest jeg også! Av type megastor mannehest. Jeg er så sulten hele tiden, føles ut som det er et konstant sug i magen, som ikke kan mettes. Så blir jeg grinete og slapp hvis jeg ikke spiser.. blæh. Uansett glad for at jeg ikke er kvalm. Dere er noen tapre sjeler som håndterer kvalmen :happy093

En del kald, noe kveldstrøtt, småuggen og har lite lyst på noe - men samtidig suulten. Vekta står stille, skulle tru at jeg gikk ned i vekt.. men neida. Fått litt mer kviser i hårfestet og små på brystet. 8+3/9+1 idag.

Små uggen frem å tilbake, kald og varm om hverandre, må tisse hele tiden, så trøtt har jeg aldri vært med unntak da jeg hadde kritisk lav d vitamin og når jeg blir sulten så blir jeg altså så krise sulten :eek::Heartred

Våknet opp til 6+0 og første skikkelige morgenkvalmen. Har vært i elendig form helt til nå. Nå er det vel skikkelig i gang :nailbiting:

Rar temperatur. Aldri passelig! Enten fryser jeg eller er glovarm..
Og strekker enda i magen. Vondt i korsryggen/bekkenfestene..

Jeg skjønner ikke at dere må på do hele tiden, føler meg unormal som ikke må det :wideyed:
Turte å gå på vekta selv, den står på stedet hvil heldigvis selv om jeg har følt meg oppblåst som en flodhest!

Back
Topp