Ikke tørre nipler, men øvrig hud er ekstremt tørr. Føler niplene er veldig stive, store og hovne nesten og litt vel myke samtidig.. veldig merkelig, både mannen og jeg er i sjokk over dobling av størrelse allerede nå 10+1. Føler også håret er veldig tørt, og det har kommet ekstreme mengder babyhår og mye røyting. Her har kvisene endelig begynt å roe seg littFlere som har tørre nipler? Aldri opplevd det før. Og håret mitt er helt livløst og tørt og ekkelt det også føler jeg. Kvisene har meldt sin ankomst![]()

er nok naturlig reaksjon pga hormonene, samme som før mensen.
Ligner litt på det ja, spesielt når jeg er stresset og begynner å skjelve i tillegg

9+0 i dag, har økt dosen av xonvea også, for føler ikke den hjelper.. 1. Trimester var mye mer brutalt enn jeg hadde sett for meg, nå må bare disse neste ukene passere fort 

men jeg har vært så nervøs!! For jeg har ikke hatt noe til symptomer! De kom, men gikk drastig ned fra uke 5/6. Så svinget veldig.. men neida alt var i det skjønneste orden, og legen sa at mulig jeg er en av de heldige som slipper symptomer