Symptomtråden

Flere som har tørre nipler? Aldri opplevd det før. Og håret mitt er helt livløst og tørt og ekkelt det også føler jeg. Kvisene har meldt sin ankomst :rolleyes:
Ikke tørre nipler, men øvrig hud er ekstremt tørr. Føler niplene er veldig stive, store og hovne nesten og litt vel myke samtidig.. veldig merkelig, både mannen og jeg er i sjokk over dobling av størrelse allerede nå 10+1. Føler også håret er veldig tørt, og det har kommet ekstreme mengder babyhår og mye røyting. Her har kvisene endelig begynt å roe seg litt

Ikke tørre nipler, men øvrig hud er ekstremt tørr. Føler niplene er veldig stive, store og hovne nesten og litt vel myke samtidig.. veldig merkelig, både mannen og jeg er i sjokk over dobling av størrelse allerede nå 10+1. Føler også håret er veldig tørt, og det har kommet ekstreme mengder babyhår og mye røyting. Her har kvisene endelig begynt å roe seg litt
Samme her ja! Ikke så hovne pupper jeg da, mest niplene føles det som. Helt spesielt hvordan dette påvirker oss sågale aså. Men jeg å føler hår vokser fortere, merker det ikke på hode enda, men ellers kroppshår hahah

Samme her ja! Ikke så hovne pupper jeg da, mest niplene føles det som. Helt spesielt hvordan dette påvirker oss sågale aså. Men jeg å føler hår vokser fortere, merker det ikke på hode enda, men ellers kroppshår hahah
Ja, det merker jeg også! Haha, er som om kroppen produserer pels :p

Synes neglene vokser fortere, bekymret for hårveksten så den håper jeg øker også :angel8
Har kjent på en slags bomull tilstand/halvveis svimmel i hodet siste to dagene, usikker om jeg er småsyk eller om det kan være et symptom?
Våknet dyvåt av kaldsvette i natt, hadde håpt jeg slapp det siden det alltid har kommet rett før mensen så da begynner krisetankene å komme om jeg kanskje mister allikevel da :dead:

Synes neglene vokser fortere, bekymret for hårveksten så den håper jeg øker også :angel8
Har kjent på en slags bomull tilstand/halvveis svimmel i hodet siste to dagene, usikker om jeg er småsyk eller om det kan være et symptom?
Våknet dyvåt av kaldsvette i natt, hadde håpt jeg slapp det siden det alltid har kommet rett før mensen så da begynner krisetankene å komme om jeg kanskje mister allikevel da :dead:
Er i en sånn fyllesyk tilstand selv, føles ut som man har feber innimellom. Kaldsvetter, iskald, glovarm omhverandre. Det gjør du nok ikke :Heartpink er nok naturlig reaksjon pga hormonene, samme som før mensen.

Fyllesyk der sa du det :hilarious: Ligner litt på det ja, spesielt når jeg er stresset og begynner å skjelve i tillegg :wtf:
Betryggende å høre at det er flere som har det likedan, vanskelig å skille mellom sykdom og graviditet alltid. Må bare holde masken til jobb helst over ferien og familie 5-6 uker til :angel8
Kaldsvette er så sinnsykt ubehagelig, og den frysingen er kjip, har et varmelaken liggende, det skal jeg plukke frem igjen.
Vi får se frem til 2. trimester der plagene sannsynligvis blir mye mindre :angelic:

Fyllesyk der sa du det :hilarious: Ligner litt på det ja, spesielt når jeg er stresset og begynner å skjelve i tillegg :wtf:
Betryggende å høre at det er flere som har det likedan, vanskelig å skille mellom sykdom og graviditet alltid. Må bare holde masken til jobb helst over ferien og familie 5-6 uker til :angel8
Kaldsvette er så sinnsykt ubehagelig, og den frysingen er kjip, har et varmelaken liggende, det skal jeg plukke frem igjen.
Vi får se frem til 2. trimester der plagene sannsynligvis blir mye mindre :angelic:
Ja! Veldig rar tilstand å være i, og føler at jeg overdriver når jeg er sånn dårlig. Selv om det er naturlig hahah. Satser på at det gir seg snart iallefall. Bare å dra frem varmelaken! Den er ikke dum aså. Jeg ig typen krangler om luftinga på rommet for tiden, han vil ha det iskaldt men jeg fryser som f

Virker som at mine kroppshår vokser saktere nå :hilarious: puppene har verket litt de siste dagene, og det strekker noe voldsomt nede på høyre side av livmor/mage. Rart at det kun er på den siden..

Urgh, kvalmen bare øker på:depressed: 9+0 i dag, har økt dosen av xonvea også, for føler ikke den hjelper.. 1. Trimester var mye mer brutalt enn jeg hadde sett for meg, nå må bare disse neste ukene passere fort :hilarious::hungover:

Det strekker/er så ømt på høyre side altså..

Veldig trøtt/sliten og sover dårlig, trenger minst 1 times hvil etter jobb for å overleve resten av dagen.

Ganske ømme pupper.

Veldig tissetrengt.

Behov for å spise oftere.

Har ellers opplevd veldig lite kvalme og håper at jeg nå har sluppet unna den biten! Veldig takknemlig for det! Så føler jeg har kunnet leve veldig normalt.

Jeg har veldig få symptomer. Rareste er kanskje at jeg ikke har ømme pupper i det hele tatt, de ser og føles helt lik ut. Føler «alle» har ømme pupper. Noen andre her som ikke har hatt det? De få symptomene tærer litt på kjenner jeg, ironisk nok, blir redd det er noe feil. Er i uke 7.

Ja! Veldig rar tilstand å være i, og føler at jeg overdriver når jeg er sånn dårlig. Selv om det er naturlig hahah. Satser på at det gir seg snart iallefall. Bare å dra frem varmelaken! Den er ikke dum aså. Jeg ig typen krangler om luftinga på rommet for tiden, han vil ha det iskaldt men jeg fryser som f
Kanskje du skulle hatt et varmelaken du også da :angelic: Fryse er verre enn å svette så han må jo bøye seg, du lager jo et menneske :love7

Jeg har veldig få symptomer. Rareste er kanskje at jeg ikke har ømme pupper i det hele tatt, de ser og føles helt lik ut. Føler «alle» har ømme pupper. Noen andre her som ikke har hatt det? De få symptomene tærer litt på kjenner jeg, ironisk nok, blir redd det er noe feil. Er i uke 7.
Har ikke hatt noe særlig med ømme pupper, bare noen dager der niplene er mer følsome og det stikker litt i brystene

Uggen/kvalm, dårlig matlyst, ømme nipler og siden av puppene, såre slimhinner, god luktesans, trøtt men sliter med å sove på kvelden plutselig, høyere puls. 9+3

vært heldig med kvalmen syns jeg, kvalmen kan plutselig komme, men er ikke konstant som mange opplever. Ømme bryst og veldig veldig sliteeen, orker så vidt å stå opp fra sengen :happy090

Venter ut i evigheten på at symptomene gradvis skal bli svakere, har blitt fortalt at det er normalt av fastlege, jordmor og gynekolog. Enn så lenge, ingen hell. Er 10+4.
- ufattelig trøtt/utmattet, dagene tilbringes i senga.
- kvalm
- ømme bryster/nipler
- oppblåst
- tørst
- overfølsom luktesans
Og lista fortsetter. Ser på det som positivt fordi det er en form for forsikring i at det går bra, men blir noen lange måneder om det skal være slik ut svangerskapet..

Altså, nada nix null symptomer her i dag!! Snakk om å trigge verstefallstanker :shifty:
Så akkurat nå er jeg litt sur for at verken mannen min eller jeg er gynekolog eller jordmor med tilgang til ultralydapparat :hilarious:

7+4 i dag og var på UL i går. Der fikk vi se et lite bankende hjerte med 150 puls :Heartred men jeg har vært så nervøs!! For jeg har ikke hatt noe til symptomer! De kom, men gikk drastig ned fra uke 5/6. Så svinget veldig.. men neida alt var i det skjønneste orden, og legen sa at mulig jeg er en av de heldige som slipper symptomer :shy:

Puppene er bare bittelitt ømme
Litt trøtt
Oppblåst
tørst! Drikker veldig mye vann
Hvilepulsen har gått tilbake til det normale. I dag var den på 57.

Back
Topp