Ja, der sa du noe viktig angående ting som er utenfor ens kontroll… Det må man ikke bekymre seg for mye over, det er bra sant! Har noen tilleggsutfordringer selv med fibromyalgi. Er nok lurt å få snakket med jordmor neste uke, eller i hvertfall ta kontakt. Samme med lege. Men vil ta en test til hjemme først, og håpe det står 2-3 uker på den… Jeg kjenner at det fortsatt skjer ting da. Måtte snu meg over fordi d var ubehagelig å ligge på magen i natt. Jeg fikk også noen skarpe stikninger når jeg skiftet stillig litt brått en gang. Og så er det de ømme brystvortene og behovet for å tisse hele tiden. Murring både foran og bak i korsryggen… Er også veldig tørst, og føler meg veldig emosjonelt ustabil Håper det går bra med alt nå fremover

Er forberedt på tøffe tak. Håper jeg slipper så mye vektøkning, da jeg har gått ned ganske mye d siste året. Gikk opp så utrolig mye i de to forrige svangerskapene og d fører jo til at alt blir så unødvendig mye tyngre enn nødvendig. Står på slanke sprøyte som har fungert veldig bra, men regner med jeg må av den Hører man blir ekstremt sulten hvis man må slutte på den.. i tillegg til hormoner som gir økt sult.. og brå slutt på nikotin nå via e-cigaretter…