Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

I alle dager?? Legen din er tydelig en mann og har INGEN peiling på graviditet!! :angry7

Hva i alle dager?:oops: Kontakt legen og si du ønsker selve tallet på hva hcg'en var på?❤️

Veldig rart å skrive at hcg ser "fredelig ut" og at du ikke trenger å bekymre deg når du kun har tatt en blodprøve ennå...mulig uerfaren lege?

Jeg sendte meld til hun som sitter i resepsjonen, kan ikke sende meld inn til vikarlegen, den funksjonen er visst på pause når fastlegen er borte :bag:

Så utrolig kjipt, nå står du jo like langt. Lord, hun virker ganske uerfaren. Jeg tar hcg-måling hos min private gyn, og de sendes til fürst. Det er SÅ mye lettere at en selv kan logge seg inn og sjekke der! Og du skal tilbake å ta ny blodprøve imorgen?

Så utrolig kjipt, nå står du jo like langt. Lord, hun virker ganske uerfaren. Jeg tar hcg-måling hos min private gyn, og de sendes til fürst. Det er SÅ mye lettere at en selv kan logge seg inn og sjekke der! Og du skal tilbake å ta ny blodprøve imorgen?
Ja, skal jo det. Håper jeg kan få tilsendt tallene hvertfall. Huff, barnebursdag idag, 13jenter på 9 som herjer rundt. Kjenner at humøret mitt slites litt, så måtte trekke meg vekk 5min :bag:

Veldig rart å skrive at hcg ser "fredelig ut" og at du ikke trenger å bekymre deg når du kun har tatt en blodprøve ennå...mulig uerfaren lege?
Kanskje :bag: jeg forklarte at jeg hadde blødd mye og gjerne ville vite hcg og at det går nedover som det skal. Det er responsen liksom...

Hæ??? Hva var det for svar? Guuuud det er sånt som hadde gitt meg «spader». Går det an å se svaret hos fürst?

Ja, skal jo det. Håper jeg kan få tilsendt tallene hvertfall. Huff, barnebursdag idag, 13jenter på 9 som herjer rundt. Kjenner at humøret mitt slites litt, så måtte trekke meg vekk 5min :bag:

Fy søren, barnebursdag, ja:bag: Kan ikke si annet enn at jeg føler veldig med deg❤️ Du får snakke med sekretæren der imorgen, så håper jeg hun kan gi deg svaret på hcg-målingen❤️:happy119

Håper også det :happy: endelig er bursdagen overstått, ungene er omtrent i seng og nistemat skal smøres. Så blir det tidlig kveld idag, kjenner jeg :)

Når har du time imorgen?❤️ så godt bursdagen er vel overstått:) Nais, da nærmer det seg kvelden:joyful: Godt å legge seg etter sånne dager:happy119

Når har du time imorgen?❤️ så godt bursdagen er vel overstått:) Nais, da nærmer det seg kvelden:joyful: Godt å legge seg etter sånne dager:happy119
10.10. Alltid godt når kvelden kommer etter dager med fullt kjør :) idag har det vært forberedelser til bursdag (baking, rydding, pynting osv), en som kom for å fikse fryseskap (garanti), en som kom for å fikse vaskemaskinen (garanti). Føler ikke at jeg har rukket å puste noe, så gleder meg bare til å synke sammen i sofaen. Skulle gjerne ha sunket ned i badekaret, men har litt spotting til og fra, så får drøyes en stund :shy:

Håper du har hatt en fin dag :Heartred

10.10. Alltid godt når kvelden kommer etter dager med fullt kjør :) idag har det vært forberedelser til bursdag (baking, rydding, pynting osv), en som kom for å fikse fryseskap (garanti), en som kom for å fikse vaskemaskinen (garanti). Føler ikke at jeg har rukket å puste noe, så gleder meg bare til å synke sammen i sofaen. Skulle gjerne ha sunket ned i badekaret, men har litt spotting til og fra, så får drøyes en stund :shy:

Håper du har hatt en fin dag :Heartred

Alltid greit med tidlig time, så slipper en å gå å vente hele dagen :)

Skjønner det har vært en heavy dag for deg, stakkars❤️ Altså, jeg har ennå et håp for deg, kjære du❤️:smiley-angelic001 Er spent på hva hcg-målingen viser. Masse lykke til imorgen❤️:smiley-angelic003

Har hatt en grei, men litt lang dag:smiley-angelic003:p Ungene er oppe til kl 22.00, så blir ikke så mye egentid, men koser oss gjerne med filmer og serier:joyful:

Back
Topp