Herregud, hva er det der for en meldingDet hjalp jo ingenting, det her. Jeg vil ha tall!!
Fredelig?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, hva er det der for en meldingDet hjalp jo ingenting, det her. Jeg vil ha tall!!
Nope,det var en kvinnelig vikarlegeI alle dager?? Legen din er tydelig en mann og har INGEN peiling på graviditet!!![]()

Whaaat??Nope,det var en kvinnelig vikarlege![]()
aldri vært gravid da? Utrolig merkelig svarMulig, men veldig ung var hun ikkeWhaaat??aldri vært gravid da? Utrolig merkelig svar

Jeg sendte meld til hun som sitter i resepsjonen, kan ikke sende meld inn til vikarlegen, den funksjonen er visst på pause når fastlegen er borteHva i alle dager?Kontakt legen og si du ønsker selve tallet på hva hcg'en var på?
![]()

Jeg sendte meld til hun som sitter i resepsjonen, kan ikke sende meld inn til vikarlegen, den funksjonen er visst på pause når fastlegen er borte![]()
Ja, skal jo det. Håper jeg kan få tilsendt tallene hvertfall. Huff, barnebursdag idag, 13jenter på 9 som herjer rundt. Kjenner at humøret mitt slites litt, så måtte trekke meg vekk 5minSå utrolig kjipt, nå står du jo like langt. Lord, hun virker ganske uerfaren. Jeg tar hcg-måling hos min private gyn, og de sendes til fürst. Det er SÅ mye lettere at en selv kan logge seg inn og sjekke der! Og du skal tilbake å ta ny blodprøve imorgen?

KanskjeVeldig rart å skrive at hcg ser "fredelig ut" og at du ikke trenger å bekymre deg når du kun har tatt en blodprøve ennå...mulig uerfaren lege?
jeg forklarte at jeg hadde blødd mye og gjerne ville vite hcg og at det går nedover som det skal. Det er responsen liksom...NeiHæ??? Hva var det for svar? Guuuud det er sånt som hadde gitt meg «spader». Går det an å se svaret hos fürst?

Dette må være rareste svar noensinne på en hcg-prøve??Det hjalp jo ingenting, det her. Jeg vil ha tall!!
Fullstendig bortkastet...Dette må være rareste svar noensinne på en hcg-prøve??

Ja, skal jo det. Håper jeg kan få tilsendt tallene hvertfall. Huff, barnebursdag idag, 13jenter på 9 som herjer rundt. Kjenner at humøret mitt slites litt, så måtte trekke meg vekk 5min![]()
Kan ikke si annet enn at jeg føler veldig med deg
Håper også detFy søren, barnebursdag, jaKan ikke si annet enn at jeg føler veldig med deg
Du får snakke med sekretæren der imorgen, så håper jeg hun kan gi deg svaret på hcg-målingen
![]()
endelig er bursdagen overstått, ungene er omtrent i seng og nistemat skal smøres. Så blir det tidlig kveld idag, kjenner jeg Håper også detendelig er bursdagen overstått, ungene er omtrent i seng og nistemat skal smøres. Så blir det tidlig kveld idag, kjenner jeg
![]()
Godt å legge seg etter sånne dager
10.10. Alltid godt når kvelden kommer etter dager med fullt kjørNår har du time imorgen?så godt bursdagen er vel overstått
Nais, da nærmer det seg kvelden
Godt å legge seg etter sånne dager
![]()

10.10. Alltid godt når kvelden kommer etter dager med fullt kjøridag har det vært forberedelser til bursdag (baking, rydding, pynting osv), en som kom for å fikse fryseskap (garanti), en som kom for å fikse vaskemaskinen (garanti). Føler ikke at jeg har rukket å puste noe, så gleder meg bare til å synke sammen i sofaen. Skulle gjerne ha sunket ned i badekaret, men har litt spotting til og fra, så får drøyes en stund
Håper du har hatt en fin dag![]()
Er spent på hva hcg-målingen viser. Masse lykke til imorgen