Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Nå vil ikke jeg gi forhåpninger, men tenk om det var noe annet? At du fremdeles er gravid?
Jeg var vært innom denne jeg også .
Samboeren min hadde et tidligere vennepar som begynte å blød en god tidlig i svangerskapet så de var sikker på at det hadde gått galt.
De kom inn på ultralyd å fant tvillinger (som egentlig var trillinger , siden blødningen var den 3)
2 friske tvillinger født senere samme år :)

Samboeren min hadde et tidligere vennepar som begynte å blød en god tidlig i svangerskapet så de var sikker på at det hadde gått galt.
De kom inn på ultralyd å fant tvillinger (som egentlig var trillinger , siden blødningen var den 3)
Så fantastisk :love017 har lest om mange her inne som har opplevd blødning med klumper men så har det gått bra. Så tanken slo meg da testen var like sterk enda :)

Så fantastisk :love017 har lest om mange her inne som har opplevd blødning med klumper men så har det gått bra. Så tanken slo meg da testen var like sterk enda :)
Jeg tør ikke å håpe på noe slikt i og med at jeg heller ikke fikk svakt positivt før 11dpo :shy:

Ringte nettopp jobb for å informere at jeg blir borte tirsdag,onsdag og torsdag også. Traff på teamkoordinator som også vet om situasjonen, og hun ba meg ta godt vare på meg selv :Heartred
Faktisk utrolig glad for at jeg delte det med noen av dem på jobb :Heartred første blodprøve tatt, neste på onsdag.

Last edited:
Dette var innmari trist lesing. Ta godt vare på deg selv. :Heartred

Jeg forstår ikke hvorfor jeg plager meg selv slik. Kjøpte en pakke med makesure for å se hvor svake de var (batch 11), men den var jo ikke svak :depressed: første bilde var nå, det med to (batch 11 nederst) var for nesten halvannen uke siden.

Vedlegg

• PXL_20250428_162305459.MP.jpg
    PXL_20250428_162305459.MP.jpg
    825,1 KB · Visninger: 83
  • PXL_20250414_162559006.jpg
    PXL_20250414_162559006.jpg
    293,2 KB · Visninger: 81
Jeg forstår ikke hvorfor jeg plager meg selv slik. Kjøpte en pakke med makesure for å se hvor svake de var (batch 11), men den var jo ikke svak :depressed: første bilde var nå, det med to (batch 11 nederst) var for nesten halvannen uke siden.
Ville ventet litt før du tester igjen :Heartred Hvis hcg har vært høy så kan det ta litt tid. Det gjorde det hvertfall da jeg hadde MA.

Akkurat nå vil jeg ikke noe annet enn å vite hva hcg ligger på :shy:
Det skjønner jeg veldig godt :Heartred Får du svar på blodprøven i dag tror du?
Bare sånn for referanse så målte jeg 1100 i hcg og streken var bare nesten like sterk som kontrollstreken, så den må ned litt før det vises.

Det skjønner jeg veldig godt :Heartred Får du svar på blodprøven i dag tror du?
Bare sånn for referanse så målte jeg 1100 i hcg og streken var bare nesten like sterk som kontrollstreken, så den må ned litt før det vises.
Tviler på det, kanskje imorgen hvis jeg er heldig, og så ny prøve på onsdag :shy: arg, dette er helt j*****... Hadde håpet at testene hvertfall ikke skulle blitt sterkere...

Ikke kommet noe svar på hcg enda. Hun skulle notere ned navnet mitt, sjekke ila dagen og evnt ringe meg når/hvis svaret kommer :shy:

Blir blodprøvene sendt til fürst? Hvis ja, så kan du bare logge inn på fürstpasient og sjekke selv❤️

Er så rart, men jeg har lissom litt håpet for deg ennå jeg, da❤️ At du evt kan ha mistet en tvilling, eller at du har et hematom?❤️

Jeg er temmelig sikker på at det ikke kan ha vært tvilling mtp sent positiv test osv. Er en pine å vente på resultatet :bag:

Skjønner det er forferdelig tungt å leve sånn, gruble, lure og ha det fælt i limbo-land :sad010 Hatt det slik fra uke 5-9 i mine 3 siste svangerskap pga blødninger. Føler med deg, kjære du❤️

Back
Topp