Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Dette var trist lesning kjære deg❤️ Ååååh dette er så vondt, tenker masse på deg og er så glad for alle de fantastiske damene her på forumet som har tatt vare på deg❤️

Du skal ikke tenke at du er dramatisk, det er et reelt tap du går igjennom og like hjerteskjærende samme om du "bare var 7 uker på vei". Det båndet blir knyttet så snart man vet om den lille.

Hørtes normalt ut med det du beskrev som kom ut. Synes selv erfaringen er at smertene blir mindre når ting kommer ut og at det, i og for seg, er et godt tegn på at kroppen har gjort det den skal.
Håper sånn på snarlig terminspire for deg❤️

:Heartred :Heartredhva er planen din videre nå? :Heartred
Skal se på analysen og så ny vurdering hos legen på sykehuset, så spørs det om vi ikke må vente noen pp etter utskraping pga tynn slimhinne, og så kanskje prøve ut året. Men kjenner jeg har veldig lite lyst til å miste enda en gang …

Dette var trist lesning kjære deg❤️ Ååååh dette er så vondt, tenker masse på deg og er så glad for alle de fantastiske damene her på forumet som har tatt vare på deg❤️

Du skal ikke tenke at du er dramatisk, det er et reelt tap du går igjennom og like hjerteskjærende samme om du "bare var 7 uker på vei". Det båndet blir knyttet så snart man vet om den lille.

Hørtes normalt ut med det du beskrev som kom ut. Synes selv erfaringen er at smertene blir mindre når ting kommer ut og at det, i og for seg, er et godt tegn på at kroppen har gjort det den skal.
Håper sånn på snarlig terminspire for deg❤️
Ja, det var betydelig vondere enn jeg forventet at det skulle bli :shy: merker at tårene fortsatt sitter løst, jeg våknet med tanken at jeg ikke har baby i magen lenger og da kom tårene atter en gang :smiley-angry017

Ja, det var betydelig vondere enn jeg forventet at det skulle bli :shy: merker at tårene fortsatt sitter løst, jeg våknet med tanken at jeg ikke har baby i magen lenger og da kom tårene atter en gang :smiley-angry017
Kan relatere til den tanken om at den bittelille babyen i magen er borte. Er liksom en tom følelse på flere plan, bare vondt:sorry:
Ta godt vare på deg selv de neste dagene❤️

Åh, det var jo ikke sånn det skulle gå:(:Heartred Skjønner godt at du er veldig lei deg. Det er forferdelig å miste. Sender deg mange varme klemmer, og ønsker deg lykke til med ny PP. Håper neste spire sitter og blir hos deg til termin :Heartred:Heartred

Var vel for mye å håpe på at testene hadde dempet seg litt (muligens den blå er hakket svakere enn den var på det sterkeste), er nok litt for optimistisk :p vil gjerne bare følge med at det går nedover. Er forøvrig nesten ferdig å blø, kun littegrann spotting igjen, så holder egentlig med innlegg :bag: hvis ikke testene blir svakere, så er jeg redd for rester siden blødning var så kort.

Vedlegg

• PXL_20250427_083702064.MP.jpg
    PXL_20250427_083702064.MP.jpg
    767,6 KB · Visninger: 84
Sender deg en kjempe klem :Heartred Håper tiden fremover nå går knirkefritt og at det blir en liten spire på 1 PP :Heartred

Det hadde kanskje vært greit å få litt oppfølging? For å være sikker på at du har hatt en abort, og at alt er ute? Jeg har inntrykk av at folk ofte blør når hcg er lavt nok, men det ser jo ikke slik ut hos deg..? :Heartpink

Det hadde kanskje vært greit å få litt oppfølging? For å være sikker på at du har hatt en abort, og at alt er ute? Jeg har inntrykk av at folk ofte blør når hcg er lavt nok, men det ser jo ikke slik ut hos deg..? :Heartpink
Jeg tenkte å ringe for å kansellere ultralyden, men forhøre meg ang blodprøver med litt mellomrom for å se at hcg synker ca som det skal. Har ikke det spor lyst til å gå på ultralyd og se det mislykkede, ikke før jeg evnt må. Så tenker blodprøver kunne være et greit alternativ. Jeg fikk jo 3+ på digital, så hcg har jo vært litt høyt hvertfall. Men håper liksom at det kan minke litt snart, at jeg kan se litt "fremgang" på testene eller noe :shy:

Jeg tenkte å ringe for å kansellere ultralyden, men forhøre meg ang blodprøver med litt mellomrom for å se at hcg synker ca som det skal. Har ikke det spor lyst til å gå på ultralyd og se det mislykkede, ikke før jeg evnt må. Så tenker blodprøver kunne være et greit alternativ. Jeg fikk jo 3+ på digital, så hcg har jo vært litt høyt hvertfall. Men håper liksom at det kan minke litt snart, at jeg kan se litt "fremgang" på testene eller noe :shy:
Måling i blod er absolutt et godt alternativ, det høres lurt ut! Var ultralyden offentlig eller privat?

Øverste test for 3dager siden før jeg begynte å ordentlig å blø. Nederste fra inatt da jeg våknet og måtte på do. Det skjer jo virkelig ingenting på testene som jeg kan se :shy:

Vedlegg

• PXL_20250428_015922344.jpg
    PXL_20250428_015922344.jpg
    916,6 KB · Visninger: 95
Nå vil ikke jeg gi forhåpninger, men tenk om det var noe annet? At du fremdeles er gravid?

Nå vil ikke jeg gi forhåpninger, men tenk om det var noe annet? At du fremdeles er gravid?
Med ei så stor blødning og to ganger der _noe_ større jeg følte rant ut, så tviler jeg på at noe har overlevd :smiley-angry017
Men jeg frykter at det er en standhaftig graviditet som ikke vil ut... :shy:

Med ei så stor blødning og to ganger der _noe_ større jeg følte rant ut, så tviler jeg på at noe har overlevd :smiley-angry017
Men jeg frykter at det er en standhaftig graviditet som ikke vil ut... :shy:
Kanskje du skulle spurt om å fremskynde ul til i dag, i tilfelle? Eller vil du bare se med tiden å måle hcg?

Kanskje du skulle spurt om å fremskynde ul til i dag, i tilfelle? Eller vil du bare se med tiden å måle hcg?
Tenker jeg tar hcg og ser det ann. Har jo ingen smerter, så det er jo ikke noe fare når det gjelder det :) skulle hcg mot formodning gå oppover og ikke nedover, så får jeg heller høre om de har en akuttime tilgjengelig for ul (hun pleier å ha noen åpne timer). Men har ingen tro på at noe kunne overlevd den blødningen jeg hadde, så regner med at hcg går nedover.

Back
Topp