Dette var trist lesning kjære deg
Ååååh dette er så vondt, tenker masse på deg og er så glad for alle de fantastiske damene her på forumet som har tatt vare på deg
Du skal ikke tenke at du er dramatisk, det er et reelt tap du går igjennom og like hjerteskjærende samme om du "bare var 7 uker på vei". Det båndet blir knyttet så snart man vet om den lille.
Hørtes normalt ut med det du beskrev som kom ut. Synes selv erfaringen er at smertene blir mindre når ting kommer ut og at det, i og for seg, er et godt tegn på at kroppen har gjort det den skal.
Håper sånn på snarlig terminspire for deg
Du skal ikke tenke at du er dramatisk, det er et reelt tap du går igjennom og like hjerteskjærende samme om du "bare var 7 uker på vei". Det båndet blir knyttet så snart man vet om den lille.
Hørtes normalt ut med det du beskrev som kom ut. Synes selv erfaringen er at smertene blir mindre når ting kommer ut og at det, i og for seg, er et godt tegn på at kroppen har gjort det den skal.
Håper sånn på snarlig terminspire for deg
merker at tårene fortsatt sitter løst, jeg våknet med tanken at jeg ikke har baby i magen lenger og da kom tårene atter en gang 

hvis ikke testene blir svakere, så er jeg redd for rester siden blødning var så kort.