mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Cd 13 tror jeg. Litt usikker på tellingen pga SA, men er ikke kortere enn på dag 12 i alle fall. Siden MAen i oktober har jeg hatt el på cd 10/11, og det er helt ok at den kommer litt senere nå, men hater når kroppen skal lure meg sånn. Takler utrolig dårlig å ikke vite. Har bare gått og ventet i 9 måneder nå
Krysser alt for positiv test i kveld i alle fall!
Kroppen kan jo være litt i ulsge etter SA'en
Både fysisk og psykisk, og alt en vil er bare å bli gravid igjen
Mistet sist i januar jeg også. Skulle egentlig hatt septembertermin, men var ikke planlagt, da
Håper EL får ræva i gir og setter igang fort som fy

Jeg testet ikke med urinstrips idag fordi jeg trodde alt var over og at jeg hadde EL søndag 27.04. Har kjent murringer i underlivet igår kveld og idag, kanskje egget har sluppet først nå? Skal jeg tvinge mannen til sengs ikveld? 

Eneste som kan påvise at EL har vært er temping da, men de fleste får EL 12-36 timer etter positiv test
. Idag steg tempen, og ser ut som jeg er i dpo-land med 1dpo. Ergo så slapp egget 1 time etter positiv teste hos meg. Og har knallpositive tester ennå og CB-monitoren gikk på første maks idag, men EL har allerede vært. Hadde jeg ikke brukt el-tester og temping utenom og kun gått ut ifra CB-monitoren, så hadde jeg misset EL. Så kroppen er weird til tider, og som regel får jeg EL dagen etter positive tester, men jeg kan i noen sykluser får EL samme dag, gjerne rett etter første positive test. Det som er rart er at testene øker i styrke, på tross av at EL har vært
)