♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Cd 13 tror jeg. Litt usikker på tellingen pga SA, men er ikke kortere enn på dag 12 i alle fall. Siden MAen i oktober har jeg hatt el på cd 10/11, og det er helt ok at den kommer litt senere nå, men hater når kroppen skal lure meg sånn. Takler utrolig dårlig å ikke vite. Har bare gått og ventet i 9 måneder nå :rolleyes:
Krysser alt for positiv test i kveld i alle fall!

Kroppen kan jo være litt i ulsge etter SA'en❤️ veldig lei meg på dine vegne, tungt å gå gjennom det:sad010Både fysisk og psykisk, og alt en vil er bare å bli gravid igjen:Heartred
Mistet sist i januar jeg også. Skulle egentlig hatt septembertermin, men var ikke planlagt, da❤️

Håper EL får ræva i gir og setter igang fort som fy:smiley-angelic001:Heartred:smiley-bounce012

Kroppen kan jo være litt i ulsge etter SA'en❤️ veldig lei meg på dine vegne, tungt å gå gjennom det:sad010Både fysisk og psykisk, og alt en vil er bare å bli gravid igjen:Heartred
Mistet sist i januar jeg også. Skulle egentlig hatt septembertermin, men var ikke planlagt, da❤️

Håper EL får ræva i gir og setter igang fort som fy:smiley-angelic001:Heartred:smiley-bounce012
Ja, virkelig. Skulle jo egentlig hatt termin 1.juni, så kommer til å bli tøft å passere den datoen hvis jeg ikke blir gravid igjen. Spesielt siden jeg nå mistet enda en gang :sorry:
Men jeg fikk sønnen min rett etter en SA, så krysser fingrene for at historien gjentar seg!!

Ja, virkelig. Skulle jo egentlig hatt termin 1.juni, så kommer til å bli tøft å passere den datoen hvis jeg ikke blir gravid igjen. Spesielt siden jeg nå mistet enda en gang :sorry:
Men jeg fikk sønnen min rett etter en SA, så krysser fingrene for at historien gjentar seg!!
Sånne merkedager er virkelig tøffe å komme seg forbi:Heartred Håper den lille sitter i denne pp, hele veien til målstreken✨️ Sies jo at en er mer fruktbar etter en SA❤️

Negativ igjen på utvannet urin:happy:

Screenshot_20250429_113911_Premom.jpg

Fikk masse EL slim idag, 29.04 :bored: Jeg testet ikke med urinstrips idag fordi jeg trodde alt var over og at jeg hadde EL søndag 27.04. Har kjent murringer i underlivet igår kveld og idag, kanskje egget har sluppet først nå? Skal jeg tvinge mannen til sengs ikveld? :smiley-angry007:laughing005
IMG_3709.jpeg

Jeg fikk ELslim på papiret en gang i går, men ikke mer etter det. Testen var ikke sterkere.
PXL_20250427_195201879.MP~3.jpg
1000008208.jpg
Har mer ELslim nå, håper på sterkere test i kveld! Forventet EL i dag, sykt at jeg etter et halvt år plutselig skulle få en syklus som varierte. Så er egentlig glad jeg kjøpte ELtester for første gang, selv om det er litt styr :smiley-ashamed004

Fikk masse EL slim idag, 29.04 :bored: Jeg testet ikke med urinstrips idag fordi jeg trodde alt var over og at jeg hadde EL søndag 27.04. Har kjent murringer i underlivet igår kveld og idag, kanskje egget har sluppet først nå? Skal jeg tvinge mannen til sengs ikveld? :smiley-angry007:laughing005Vis vedlegget 459541
Bare å hoppe til køys igjen, så er dere sikret❤️ Veldig greit med temping, så ser en om tempen stiger✨

Jeg fikk ELslim på papiret en gang i går, men ikke mer etter det. Testen var ikke sterkere.
Vis vedlegget 459543
Vis vedlegget 459544
Har mer ELslim nå, håper på sterkere test i kveld! Forventet EL i dag, sykt at jeg etter et halvt år plutselig skulle få en syklus som varierte. Så er egentlig glad jeg kjøpte ELtester for første gang, selv om det er litt styr :smiley-ashamed004

Satser på sterkere strek ikveld❤️

Da er EL straks rundt hjørnet. Noen har EL samme dag som positiv test, mens andre får EL dagen etter positiv teste, noen igjen etter 2 døgn etter positive tester(dog sjeldent) Testen var ikke helt positiv ennå, så fortsett å legg inn aksjer:cool14 Eneste som kan påvise at EL har vært er temping da, men de fleste får EL 12-36 timer etter positiv test:happy119

Jeg fikk positiv test igår ettermiddag kl 17, kl 18 fikk jeg helt sinnsyke el-smerter som jeg bare måtte gå å sette meg på doen med å puste meg gjennom. Svettet og ble helt uvel. Varte en halvtime. Så var det verste over:bag:. Idag steg tempen, og ser ut som jeg er i dpo-land med 1dpo. Ergo så slapp egget 1 time etter positiv teste hos meg. Og har knallpositive tester ennå og CB-monitoren gikk på første maks idag, men EL har allerede vært. Hadde jeg ikke brukt el-tester og temping utenom og kun gått ut ifra CB-monitoren, så hadde jeg misset EL. Så kroppen er weird til tider, og som regel får jeg EL dagen etter positive tester, men jeg kan i noen sykluser får EL samme dag, gjerne rett etter første positive test. Det som er rart er at testene øker i styrke, på tross av at EL har vært:hilarious:
Vis vedlegget 459526
Ja den kroppen altså!:p Skal ikke være lett! Men så utrolig spennende! Lykke til i dpo-land:)) tok ny test når jeg kom hjem nå som var enda sterkere, så håper vi får lagt litt aksjer i dag å! Skal ut å reise, så dagen er litt travel. Men fikk heldigvis til i natt :D

Vedlegg

• IMG_9695.jpeg
    IMG_9695.jpeg
    319,1 KB · Visninger: 34
Ja den kroppen altså!:p Skal ikke være lett! Men så utrolig spennende! Lykke til i dpo-land:)) tok ny test når jeg kom hjem nå som var enda sterkere, så håper vi får lagt litt aksjer i dag å! Skal ut å reise, så dagen er litt travel. Men fikk heldigvis til i natt :D

Nå er testen positiv :happy093. :gen014 Da skal dere være godt sikret, siden der la inn aksjer inatt, men kan fint legge inn mer:hilarious:

Jeg hadde litt el-slim sent i går kveld, og så ikke noe mer hittil. Men ser ut som testene stiger noe i alle fall :) Kanskje jeg endelig kan få en normal syklus nå etter en uvanlig lang og så en psyko lang og merkelig syklus (LF på 21 dager - 8 dager lenger enn vanlig, og totalt 46 dagers syklus..) :hilarious::smiley-angelic001 Kroppen altså :hello2:hilarious:
Vis vedlegget 459572

Jeeeij, hurra for forhåpentligvis snart positiv EL-el-test:dance008:happy093.

Back
Topp