Er så enigJeg også. For oss alle. Så det blir en masse søte januar bebiser i 2026![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så enigJeg også. For oss alle. Så det blir en masse søte januar bebiser i 2026![]()

blir nok aksjer mens 2 åringen dupper i dag å
Det ser ut som positiv test ja!Jeg tror jammen jeg fikk positiv test i dag!!!
Og fikk over 1 på Premom. Det har aldri skjedd før! Fremdeles bare høy på monitor, men det skjønner jeg ikke når jeg ser på testen. Teststreken er der kontrollstreken vanligvis er, og den er jo sterkere. Men men. Uansett.
Sist kom eggløsning på cd 19/21, og testen var aldri positiv. I dag er jeg CD12! Kanskje det hjelper på vektnedgang, mer aktivitet og bedre søvn. Ellers så er det tilfeldig. Håper det skjer en endring i tempen i morgen nåblir nok aksjer mens 2 åringen dupper i dag å
![]()

Oh noo.. så kjedelig. Får håpe det ikke stemmer da!Fikk svar.. Ble skuffet over at hun sier August/September. Eneste er at jeg hadde Eggløsning nå den 16 og jeg kan få svak positiv 7 Dpo torsdag den 24.. fader hvorfor tror jeg sånn på det her, nå føler jeg at løpet er kjørt
Hei
Tusen takk for bestillingen og for å sende bildet ditt. Jeg er takknemlig for muligheten til å få kontakt med energien din og dele denne lesningen med deg. Jeg håper det gir deg klarhet, trøst og en følelse av spenning når du går fremover.
Tidsramme for unnfangelse eller fødsel
Kortet jeg trakk for deg er Ridderen av pentacles, som er assosiert med stjernetegnet Jomfruen, og peker på månedene august til september som viktige i reisen din. Dette kortet har en stabil og jordet energi, noe som antyder at dette neste kapittelet kan utfolde seg tålmodig og bevisst, men med en sterk følelse av sikkerhet. Enten det er unnfangelse, bekreftelse av graviditet eller fødsel, skiller denne perioden seg ut som meningsfull.
Kjønn på babyen din
Kortet som trekkes for kjønn er The World, som representerer fullføring, helhet og feminin energi. Dette peker på at det kommer en jente. Energien hennes føles balansert, klok og følelsesmessig i harmoni fra en veldig ung alder. Hun kan komme inn i livet ditt med en fredelig, gammel sjel tilstedeværelse, og et hjerte som bringer familien din full sirkel.
Åndens babyskilt
Ditt åndsbaby-tegn er reven. Rever symboliserer tilpasningsevne, intelligens og en mild, men leken tilstedeværelse. Hvis du begynner å legge merke til rever i bøker, kunstverk, drømmer eller hverdagsliv, ta det som et tegn på at datterens ånd er i nærheten og veileder deg forsiktig.
Betydelige tall
Tallene som kommer frem for deg er 16, 24, 19, 7, 13 og 5. Disse kan kobles til viktige datoer på reisen din, for eksempel unnfangelse, testdager, avtaler eller til og med fødselsdatoer. Du kan også legge merke til at disse tallene dukker opp rundt deg som subtile bekreftelser fra din åndsbaby.
Graviditetssymptomer
Noen av de tidligste symptomene som kom gjennom intuitivt er hodepine, kvalme og tretthet. Disse kan dukke opp før andre tegn og kan føles som kroppens måte å fortelle deg at noe nytt begynner.
Ønsker deg kjærlighet og lys mens du går fremover. Babyens ånd føles nær og klar, og jeg er så glad for å ha kontakt med deg. Jeg håper du får en fantastisk dag!
Varmt,
Ashlee

Håper de tallene stemmer med April/Mai som hun spådde sistOh noo.. så kjedelig. Får håpe det ikke stemmer da!![]()
Nei, skal ikke miste håpet over en spådom. Tror for mye på sånt egentlig 
Det skjønner jegDpo 6 og det klør i fingrene!!![]()
når tar du første test?Jeg tar første testen i kveld. Har hatt full hus med besøk i helgen og er glad jeg har holdt meg opptatt.Det skjønner jegnår tar du første test?
Det har nok ingenting med noe å gjøreHåper de tallene stemmer med April/Mai som hun spådde sistNei, skal ikke miste håpet over en spådom. Tror for mye på sånt egentlig
![]()
Men gøy når det stemmer, kjedelig når det ikke gjør det
Så spennende med testing. Jeg tenker jeg skal ta min først Toradag kveld.Jeg tar første testen i kveld. Har hatt full hus med besøk i helgen og er glad jeg har holdt meg opptatt.
Sant, må nesten ta med den klype saltDet har nok ingenting med noe å gjøreMen gøy når det stemmer, kjedelig når det ikke gjør det
![]()
Er bare for gøy 
Heldigvis så trenger det ikke å bety at det ikke klaffer denne mnd for detFikk svar.. Ble skuffet over at hun sier August/September. Eneste er at jeg hadde Eggløsning nå den 16 og jeg kan få svak positiv 7 Dpo torsdag den 24.. fader hvorfor tror jeg sånn på det her, nå føler jeg at løpet er kjørt
Hei
Tusen takk for bestillingen og for å sende bildet ditt. Jeg er takknemlig for muligheten til å få kontakt med energien din og dele denne lesningen med deg. Jeg håper det gir deg klarhet, trøst og en følelse av spenning når du går fremover.
Kortet jeg trakk for deg er Ridderen av pentacles, som er assosiert med stjernetegnet Jomfruen, og peker på månedene august til september som viktige i reisen din. Dette kortet har en stabil og jordet energi, noe som antyder at dette neste kapittelet kan utfolde seg tålmodig og bevisst, men med en sterk følelse av sikkerhet. Enten det er unnfangelse, bekreftelse av graviditet eller fødsel, skiller denne perioden seg ut som meningsfull.
Kjønn på babyen din
Kortet som trekkes for kjønn er The World, som representerer fullføring, helhet og feminin energi. Dette peker på at det kommer en jente. Energien hennes føles balansert, klok og følelsesmessig i harmoni fra en veldig ung alder. Hun kan komme inn i livet ditt med en fredelig, gammel sjel tilstedeværelse, og et hjerte som bringer familien din full sirkel.
Åndens babyskilt
Ditt åndsbaby-tegn er reven. Rever symboliserer tilpasningsevne, intelligens og en mild, men leken tilstedeværelse. Hvis du begynner å legge merke til rever i bøker, kunstverk, drømmer eller hverdagsliv, ta det som et tegn på at datterens ånd er i nærheten og veileder deg forsiktig.
Betydelige tall
Tallene som kommer frem for deg er 16, 24, 19, 7, 13 og 5. Disse kan kobles til viktige datoer på reisen din, for eksempel unnfangelse, testdager, avtaler eller til og med fødselsdatoer. Du kan også legge merke til at disse tallene dukker opp rundt deg som subtile bekreftelser fra din åndsbaby.
Graviditetssymptomer
Noen av de tidligste symptomene som kom gjennom intuitivt er hodepine, kvalme og tretthet. Disse kan dukke opp før andre tegn og kan føles som kroppens måte å fortelle deg at noe nytt begynner.
Ønsker deg kjærlighet og lys mens du går fremover. Babyens ånd føles nær og klar, og jeg er så glad for å ha kontakt med deg. Jeg håper du får en fantastisk dag!
Varmt,
Ashlee

Nei! Skal ikke ta det så seriøstHeldigvis så trenger det ikke å bety at det ikke klaffer denne mnd for det![]()

Spennende! Satser på at hun tar feilFikk svar.. Ble skuffet over at hun sier August/September. Eneste er at jeg hadde Eggløsning nå den 16 og jeg kan få svak positiv 7 Dpo torsdag den 24.. fader hvorfor tror jeg sånn på det her, nå føler jeg at løpet er kjørt
Hei
Kjønn på babyen din
Åndens babyskilt
Betydelige tall
Graviditetssymptomer
Varmt,
Ashlee

Jeg har nemlig troen på at NÅ klaffer det for deg! Jeg har mer tro på din periode enn min egen 
Haha, så søt du erSpennende! Satser på at hun tar feilJeg har nemlig troen på at NÅ klaffer det for deg! Jeg har mer tro på din periode enn min egen
![]()
Takk for det. Har du fått svar?
Ser strekk! Håper den utvikler segDa har jeg tatt første testen. Ser en antydning til strekk men er sikkert er bare en skygge .
Vis vedlegget 458780Vis vedlegget 458781

Har hatt flere skygger og slike strekker de to siste syklusene. Hvis det ikke har klaffer denne syklusen blir det ikke noe gøy å bli gravid lenger.Ser strekk! Håper den utvikler seg![]()