❤️ IKM Uke 18 ❤️

Oi dagens test ser veldig lovende ut da! Ville kjørt aksjelegging ihvertfall :dance011
Haha. Ja. Samboer har fått beskjed for å si det sånn. Lette litt i bildene mine og fant testen fra da jeg fikk maksimal på monitoren forrige ikke-IVF-syklus (og da ble jeg faktisk gravid, om enn kortvarig). Og testen i dag er faktisk bittelitt sterkere enn den, selv om monitor i dag bare viste høy:bored: så tenker jo at noooe er på gang. :angelic::laughing002

Haha. Ja. Samboer har fått beskjed for å si det sånn. Lette litt i bildene mine og fant testen fra da jeg fikk maksimal på monitoren forrige ikke-IVF-syklus (og da ble jeg faktisk gravid, om enn kortvarig). Og testen i dag er faktisk bittelitt sterkere enn den, selv om monitor i dag bare viste høy:bored: så tenker jo at noooe er på gang. :angelic::laughing002
Bra tegn det da! Krysser fingrene for deg :Heartpink

Jeg har hatt det sånn også etter jeg tok ut hormonspiral.. sterke smerter fra eggløsningsuke til mensen er ferdig. Smerter 3/4 uker i måneden. Sterke lange blødninger med levringer. Så går på blodstoppende og sterke smertestillende.. føler alle tegnene på adenomyose :sorry:
Da er det ganske likt, men hos meg fungerer ikke smertestillende :smiley-angry019 Og de jeg evt kan prøve som er for adenomyose, skal man ikke ta hvis man prøver og bli gravid :banghead:

jeg var hos gynekolog 1 dag i mens i slutten av februar og da fant gynekologen med innvendig ultralyd at jeg har fått adenomyose :(

Er så utrolig kjipt og tungt med smerter 3/4 uker i mnd :(:banghead:

Aah skjønner.. godt det ikke påvirker sjansen til å bli gravid :Heartpink Er det noe man har for alltid når man først har fått det eller kan det forsvinne av seg selv etterhvert?
Har det livet ut, men smertene kan dempes/forsvinne med hormonspiral evt må jeg fjerne livmor :(
Så når jeg har født neste gang skal jeg så fort jeg kan teste ut hormonspiral :)
Så bare krysser alt jeg kan for å bli gravid snart for og kunne bli «kvitt» disse smertene og se frem til spiren :Heartred:love7

Ja det hadde vært gøy! Du må gi en lyd når du får readingen din!

I sted banket nabobarna på døren og hun ene hadde fått tatoveringer i påskeegget sitt og dro opp ermet sitt så jeg kunne få se. Gjett hva en av tatoveringene var av.. en skilpadde! Skilpadde er baby spirit signet i følge min spådom :laughing002 Må lee!
Haha! Så sykt gøy.. Blir Spennede fremover nå :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_4944.jpeg
    IMG_4944.jpeg
    73,6 KB · Visninger: 38
Røyk på en Ashlee smell jeg også :hilarious: Jeg er sykt alternativ, og elsker sånn her! Ble en "High Priestess Reading". Skikkelig spent på resultatet! Stakkars Ashlee får virkelig gjennomgå fra oss gale nordmenn! Hun må jo få en skikkelig økning i regnskapet nå :laughing021

Røyk på en Ashlee smell jeg også :hilarious: Jeg er sykt alternativ, og elsker sånn her! Ble en "High Priestess Reading". Skikkelig spent på resultatet! Stakkars Ashlee får virkelig gjennomgå fra oss gale nordmenn! Hun må jo få en skikkelig økning i regnskapet nå :laughing021
Tenkte det samme! Bare oi, en hel gjeng nordmenn!

Er veldig alternativ selv.. :love017
men, hun er en rimelig travel dame :laughing002 og hun gjøre det veldig bra. Leser bare positive tilbakemeldinger. Mange her inne som hun har hatt rett på også :)blir gøy å lese hva vi alle får

Vedlegg

• IMG_4968.jpeg
    IMG_4968.jpeg
    480 KB · Visninger: 39
Er veldig alternativ selv.. :love017
men, hun er en rimelig travel dame :laughing002 og hun gjøre det veldig bra. Leser bare positive tilbakemeldinger. Mange her inne som hun har hatt rett på også :)blir gøy å lese hva vi alle får
Jeg synes også sånn er skikkelig gøy :happy:Jeg bestilte fra henne i mars, da jeg skulle i gang med IVF nr.2. Ble så skuffet over et signifikante måneder var mai-juni. Ville jo det skulle være mars da :laughing002 Men nå, som mai nærmer seg, og eggløsning nærmer seg er jeg litt mer positiv. Tenk om det blir positiv test i mai liksom:happy:

Last edited:
Kloke damer :-) :-)
Hva ville dere tenkt om disse testene??Venter stadig på positiv EL! Har holdt seg på noe som nærmer seg positivt i flere dager nå.... Var samma "ståa" forrige mnd, og fant aldri noe topp. Antagelig begynte jeg å teste for sent - tror jeg!
Fikk alikevel positiv hcg-test 8 DP(antatt)O, som endte i kjemisk...
Temper ikke, så kan ikke si noe ift det... og jeg ammer min 1åring. Har i månedene føre dette hatt tydelige positive EL-tester.
Any thoughts!?

Vedlegg

• Screenshot_20250419_225910_Gallery.jpg
    Screenshot_20250419_225910_Gallery.jpg
    51,4 KB · Visninger: 32
  • 20250419_070804.jpg
    20250419_070804.jpg
    658,2 KB · Visninger: 31
Jeg synes også sånn er skikkelig gøy :happy:Jeg bestilte fra henne i mars, da jeg skulle i gang med IVF nr.2. Ble så skuffet over et signifikante måneder var mai-juni. Ville jo der skulle være mars da :laughing002 Men nå, som mai nærmer seg, og eggløsning nærmer seg er jeg litt mer positiv. Tenk om det blir positiv test i mai liksom:happy:
Haha, det skjønner jeg veldig godt. Man ønsker jo at det skal klaffe med en gang. Men, ja endelig så er vi straks på vei inn i mai. Håper virkelig at hun har rett :love017

Back
Topp