Blir sikkert test 10 dpo her, men syns ikke grafen i fertillity friend ser noe særlig lovende ut. Men men, hadde ikke de store forhåpningene denne pp. Men blir nok en test 10 dpo uansett, må jo teste litt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har ikke kjøpt tester enda, og usikker på om jeg kan ha hatt eggløsning eller om den er typ rundt nå (uregelmessige sykluser…)Mannen er borte, men det ble aksjer i helga. Hmmm. Når er det tidligste du har fått positivt? Skal på påskeferie og lurer på å teste før det, til uka altså…Noen andre som snart skal teste?![]()

Jeg har ikke kjøpt tester enda, og usikker på om jeg kan ha hatt eggløsning eller om den er typ rundt nå (uregelmessige sykluser…)Mannen er borte, men det ble aksjer i helga. Hmmm. Når er det tidligste du har fått positivt? Skal på påskeferie og lurer på å teste før det, til uka altså…
Vi får prøve noen aksjer i helga igjen, så får vi se![]()
tidligste jeg har testet positivt er 6 dpo, seneste er 10dpo på kvelden. Vanligvis 8dpo og 9dpo.Synes det kan se ut som en festedipp jeg da, slik den sank idagBlir sikkert test 10 dpo her, men syns ikke grafen i fertillity friend ser noe særlig lovende ut. Men men, hadde ikke de store forhåpningene denne pp. Men blir nok en test 10 dpo uansett, må jo teste litt
Vis vedlegget 458218

Det ser ut som min første positive test altså! Men siden du får skygger aner jeg ikke! Wæææ
Ja, det er irriterende altså! Har noen lange sykluser og så plutselig en mye kortere, blir jo vanskelig da ja. Ble gravid på en lang syklus sist, så er ikke så bekymret for det annet enn å få til timingen.Du temper ikke? Har slitt med uregelmessige sykluser jeg og, er noe drit og gjør det vanskelig å planlegge når en ikke vet når EL ertidligste jeg har testet positivt er 6 dpo, seneste er 10dpo på kvelden. Vanligvis 8dpo og 9dpo.
Åh, er det noe?Synes det kan se ut som en festedipp jeg da, slik den sank idag![]()
Men kjenner ingen symptomer på noe, og tror ikke det er noe der. Men hååååper selvsagt 
Åh, er det noe?Men kjenner ingen symptomer på noe, og tror ikke det er noe der. Men hååååper selvsagt
![]()
Festedipp(egget fester seg i livmor) er gjerne når tempen synker, for så å stige igjen
Åh, lærer stadig noe nytt nå som jeg er begynt å tempeHahah, jaFestedipp(egget fester seg i livmor) er gjerne når tempen synker, for så å stige igjen
Håper det er det som er skjedd idag
![]()
Blir spennende å se i morgen da, men som sagt kjenner lite/ingenting annet enn at jeg har fått skikkelig med kviser på kjeven/haken. Typisk før TR 
Så spennende! Jeg syns også jeg ser noeGalskapen har begynt... Syns jeg ser noe!?
JaaaGalskapen har begynt... Syns jeg ser noe!?
Åh, lærer stadig noe nytt nå som jeg er begynt å tempeBlir spennende å se i morgen da, men som sagt kjenner lite/ingenting annet enn at jeg har fått skikkelig med kviser på kjeven/haken. Typisk før TR
![]()

Jeg synes jeg serGalskapen har begynt... Syns jeg ser noe!?
Vil bare si at festedipp ikke er noen fasit heller, tror i følge FF at det er flere gravide som får det enn ikke gravide, men er ikke sikkert. Under prøving på nr 1 fikk jeg dipp 6 DPO alle PPer bortsett fra da jeg var gravid, da var den stabilÅh, lærer stadig noe nytt nå som jeg er begynt å tempeBlir spennende å se i morgen da, men som sagt kjenner lite/ingenting annet enn at jeg har fått skikkelig med kviser på kjeven/haken. Typisk før TR
![]()
Så man lærer seg selv å kjenne etterhvert. Jeg tror eegentlig ikke man kan se at man er gravid bare ved å se på temp. Da jeg var gravid var tempen syykt opp og ned, helt nedi coverline et par ganger. Skulle jeg bare sett på tempen ved IKM, hadde jeg tenkt at den var på vei nedover og at TR var på vei, men jeg hadde allerede testet positivt Jeg er enten 7 eller 8 dpo. Er så utålmodig med neste testSå spennende! Jeg syns også jeg ser noeHvor mange dpo?

Får håpe den blir sterkere ♡Jeg seeer![]()