❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Jeg har lyst å vente til 10 dpo, altså på mandag i neste uke. Er litt redd det ryker en test før den tid, men håper å klare vente :D
Sender styrke! Jeg tror jeg skal ta neste onsdag

Huff, blir vanskelig å vente :hilarious: Men jeg har en tendens til å bli så skuffa av de blenda testene, så føler det er bedre å vente. Skulle ønske jeg hadde din styrke til å vente!!
Ja ikke sant, da er det nok bedre for psyken. Jeg skulle gjerne delt viljestyrken min med alle andre her inne, jeg har ikke noe imot å leve i potensiell spenning :hilarious: Jeg syns dagene går ganske fort, er bare noen timer igjen til 7 DPO! :joyful:

Ja ikke sant, da er det nok bedre for psyken. Jeg skulle gjerne delt viljestyrken min med alle andre her inne, jeg har ikke noe imot å leve i potensiell spenning :hilarious: Jeg syns dagene går ganske fort, er bare noen timer igjen til 7 DPO! :joyful:
Er jo dyrt å drive å teste så mye også :hilarious:

Er jo dyrt å drive å teste så mye også :hilarious:
Haha ja! Føler meg så økonomisk som bare har tatt to tester siden jeg bestilte hos Babyplan på Black Friday :laughing002 Har 15 tester igjen, som føles syykt mye ut når jeg tester så lite :bag: Så føler meg ikke skyldig for å bruke én denne syklusen :joyful:

Haha ja! Føler meg så økonomisk som bare har tatt to tester siden jeg bestilte hos Babyplan på Black Friday :laughing002 Har 15 tester igjen, som føles syykt mye ut når jeg tester så lite :bag: Så føler meg ikke skyldig for å bruke én denne syklusen :joyful:
Det vil jeg si er ganske økonomisk :hilarious:

Det vil jeg si er ganske økonomisk :hilarious:
Jepp, tar denne prøvingen med overraskende mye ro :hilarious: Sist mener jeg at jeg kjøpte en 8pk RFSU strimler, 2pk med noen staver og en 10pk med Make Sure. Brukte opp RFSU under prøvingen, følte jeg kunne sløse dem siden jeg kom hit og lærte at de var dårlige :laughing002 Brukte kanskje halve Make Sure pakken før jeg ble gravid, og resten ble tatt etter :joyful: Hahaha sier litt om hvor lite jeg har testet i mitt liv når jeg husker nesten hver eneste en :laughing001

rebi11 - 32 - B2 - PP4 - EL 02.04. - IKM 17.04

Kan likesågreit bare hoppe inn her :dance018 vi skulle IKKE prøve denne måneden, noe jeg annonserte på forrige IKM-gruppe å, men så har jeg personlig egentlig ikke noe problem med julebaby (annet enn at man evt får overbevise barnet om at desember-bursdag er GØY :hilarious::hilarious:) så vi tenkte hvorfor ikke?! Vi har egentlig bare sluttet å tenke så mye på når det passer og ikke passer osv, tenker mer at er det meningen så blir det :love017 gjør prøvingen så mye koseligere! (Lover at det blir denne måneden bare fordi vi egt sa at vi ikke skulle prøve nå:hilarious:, men vi får se)

Bikker vel 7dpo nå over midnatt, så blir spennende fremover :happy119 :Heartpink

Kan likesågreit bare hoppe inn her :dance018 vi skulle IKKE prøve denne måneden, noe jeg annonserte på forrige IKM-gruppe å, men så har jeg personlig egentlig ikke noe problem med julebaby (annet enn at man evt får overbevise barnet om at desember-bursdag er GØY :hilarious::hilarious:) så vi tenkte hvorfor ikke?! Vi har egentlig bare sluttet å tenke så mye på når det passer og ikke passer osv, tenker mer at er det meningen så blir det :love017 gjør prøvingen så mye koseligere! (Lover at det blir denne måneden bare fordi vi egt sa at vi ikke skulle prøve nå:hilarious:, men vi får se)

Bikker vel 7dpo nå over midnatt, så blir spennende fremover :happy119 :Heartpink
Heihei, da ligger vi likt an igjen! :woot:

Velkommen :happy: Så spennende, når tenker du å begynne å teste? :D

Hei! Er egentlig i uke 18-gruppa, men hopper inn her da eggløsningen ser ut til å komme tidligere enn antatt :happy090

håp25 - 34 - B2 - PP2 etter 5 SA - EL 10/4-12/4 - IKM 24/4-26/4

Første gangen jeg er med i en IKM-gruppe som tar for seg to uker om gangen. Dessverre havner jeg i den siste uka, så det blir pining å se at andre begynner å teste såå lenge før meg(testetøs) :gen113

tulips - 35 - B7 - PP1 - EL 9/4 - IKM 23/4

Håper det popper opp masse positive tester her inne ila av den neste uka:gen014:love017:cool05:Heartpink:love7

Hei! Er egentlig i uke 18-gruppa, men hopper inn her da eggløsningen ser ut til å komme tidligere enn antatt :happy090

håp25 - 34 - B2 - PP2 etter 5 SA - EL 10/4-12/4 - IKM 24/4-26/4
Velkommen :happy:
Første gangen jeg er med i en IKM-gruppe som tar for seg to uker om gangen. Dessverre havner jeg i den siste uka, så det blir pining å se at andre begynner å teste såå lenge før meg(testetøs) :gen113

Velkommen :happy: Det er så mange som hopper over julebaby at vi var så få om vi skulle ha en enkel IKM gruppe, derfor ble det dobbel :santa Skjønner godt det kan være litt pining, men håper det blir verdt det :Heartpink:D

5DPO og tiden går så saaaaakte... selv med 2 apekatter hjemme som holder meg opptatt! Dessuten er det ikke noen vits for meg å teste tidlig heller, får ikke utslag før IKM selv med tidligtester, så må bare spa opp litt tålmodighet :shifty::angelic:

Da er vi to.. jeg har enda noen dager til eggløsning liksom:bag: Men er jo veldig få som prøver nå så er greit med sammenslåing. Satser på at det er verdt å være sist. Fordelen får vel bli at vi evt. Får termin først i Januar :confused013 Du er iallefall ikke alene ❤️

Back
Topp