Sender styrke! Jeg tror jeg skal ta neste onsdagJeg har lyst å vente til 10 dpo, altså på mandag i neste uke. Er litt redd det ryker en test før den tid, men håper å klare vente![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender styrke! Jeg tror jeg skal ta neste onsdagJeg har lyst å vente til 10 dpo, altså på mandag i neste uke. Er litt redd det ryker en test før den tid, men håper å klare vente![]()
Huff, blir vanskelig å venteSender styrke! Jeg tror jeg skal ta neste onsdag
Men jeg har en tendens til å bli så skuffa av de blenda testene, så føler det er bedre å vente. Skulle ønske jeg hadde din styrke til å vente!!Ja ikke sant, da er det nok bedre for psyken. Jeg skulle gjerne delt viljestyrken min med alle andre her inne, jeg har ikke noe imot å leve i potensiell spenningHuff, blir vanskelig å venteMen jeg har en tendens til å bli så skuffa av de blenda testene, så føler det er bedre å vente. Skulle ønske jeg hadde din styrke til å vente!!
Jeg syns dagene går ganske fort, er bare noen timer igjen til 7 DPO! 
Er jo dyrt å drive å teste så mye ogsåJa ikke sant, da er det nok bedre for psyken. Jeg skulle gjerne delt viljestyrken min med alle andre her inne, jeg har ikke noe imot å leve i potensiell spenningJeg syns dagene går ganske fort, er bare noen timer igjen til 7 DPO!
![]()

Haha ja! Føler meg så økonomisk som bare har tatt to tester siden jeg bestilte hos Babyplan på Black FridayEr jo dyrt å drive å teste så mye også![]()
Har 15 tester igjen, som føles syykt mye ut når jeg tester så lite
Så føler meg ikke skyldig for å bruke én denne syklusen 
Det vil jeg si er ganske økonomiskHaha ja! Føler meg så økonomisk som bare har tatt to tester siden jeg bestilte hos Babyplan på Black FridayHar 15 tester igjen, som føles syykt mye ut når jeg tester så lite
Så føler meg ikke skyldig for å bruke én denne syklusen
![]()

Jepp, tar denne prøvingen med overraskende mye roDet vil jeg si er ganske økonomisk![]()
Sist mener jeg at jeg kjøpte en 8pk RFSU strimler, 2pk med noen staver og en 10pk med Make Sure. Brukte opp RFSU under prøvingen, følte jeg kunne sløse dem siden jeg kom hit og lærte at de var dårlige
Brukte kanskje halve Make Sure pakken før jeg ble gravid, og resten ble tatt etter
Hahaha sier litt om hvor lite jeg har testet i mitt liv når jeg husker nesten hver eneste en 
vi skulle IKKE prøve denne måneden, noe jeg annonserte på forrige IKM-gruppe å, men så har jeg personlig egentlig ikke noe problem med julebaby (annet enn at man evt får overbevise barnet om at desember-bursdag er GØY 
) så vi tenkte hvorfor ikke?! Vi har egentlig bare sluttet å tenke så mye på når det passer og ikke passer osv, tenker mer at er det meningen så blir det
gjør prøvingen så mye koseligere! (Lover at det blir denne måneden bare fordi vi egt sa at vi ikke skulle prøve nå
, men vi får se)

Heihei, da ligger vi likt an igjen!rebi11 - 32 - B2 - PP4 - EL 02.04. - IKM 17.04
Kan likesågreit bare hoppe inn hervi skulle IKKE prøve denne måneden, noe jeg annonserte på forrige IKM-gruppe å, men så har jeg personlig egentlig ikke noe problem med julebaby (annet enn at man evt får overbevise barnet om at desember-bursdag er GØY
) så vi tenkte hvorfor ikke?! Vi har egentlig bare sluttet å tenke så mye på når det passer og ikke passer osv, tenker mer at er det meningen så blir det
gjør prøvingen så mye koseligere! (Lover at det blir denne måneden bare fordi vi egt sa at vi ikke skulle prøve nå
, men vi får se)
Bikker vel 7dpo nå over midnatt, så blir spennende fremover![]()
![]()

Hehe ja jeg såg det, ganske morsomt faktiskHeihei, da ligger vi likt an igjen!![]()

Velkommenrebi11 - 32 - B2 - PP4 - EL 02.04. - IKM 17.04
Kan likesågreit bare hoppe inn hervi skulle IKKE prøve denne måneden, noe jeg annonserte på forrige IKM-gruppe å, men så har jeg personlig egentlig ikke noe problem med julebaby (annet enn at man evt får overbevise barnet om at desember-bursdag er GØY
, men vi får se)
Bikker vel 7dpo nå over midnatt, så blir spennende fremover![]()
![]()
Så spennende, når tenker du å begynne å teste? Skal prøve å vente til 9-10 dpo hvertfall denne gangenVelkommenSå spennende, når tenker du å begynne å teste?
![]()
hvis jeg klarer 
Enn du forresten?VelkommenSå spennende, når tenker du å begynne å teste?
![]()

Jeg prøver å vente til mandag i neste uke, da er jeg 10 dpo, og samboer kommer hjem fra jobb, så enten kan jeg glede han, eller han kan trøste megEnn du forresten?![]()

VelkommenHei! Er egentlig i uke 18-gruppa, men hopper inn her da eggløsningen ser ut til å komme tidligere enn antatt
håp25 - 34 - B2 - PP2 etter 5 SA - EL 10/4-12/4 - IKM 24/4-26/4
VelkommenFørste gangen jeg er med i en IKM-gruppe som tar for seg to uker om gangen. Dessverre havner jeg i den siste uka, så det blir pining å se at andre begynner å teste såå lenge før meg(testetøs)
tulips - 35 - B7 - PP1 - EL 9/4 - IKM 23/4
Det er så mange som hopper over julebaby at vi var så få om vi skulle ha en enkel IKM gruppe, derfor ble det dobbel 

Da er vi to.. jeg har enda noen dager til eggløsning liksomFørste gangen jeg er med i en IKM-gruppe som tar for seg to uker om gangen. Dessverre havner jeg i den siste uka, så det blir pining å se at andre begynner å teste såå lenge før meg(testetøs)
tulips - 35 - B7 - PP1 - EL 9/4 - IKM 23/4
Men er jo veldig få som prøver nå så er greit med sammenslåing. Satser på at det er verdt å være sist. Fordelen får vel bli at vi evt. Får termin først i Januar
Du er iallefall ikke alene