Prøve på nr 3 - GRAVID ❤️

Hvorfor blir det ikke sterkere strek?? :sorry: (dere ser de sikkert ikke heller)
Joo jeg ser :woot: :woot: håper det bare er litt tregt og at det viser tydelig økning i morgen. Det dobbles jo annenhver dag. Så hvis det f.eks var 4 i hcg i går, så er det ca 6 i dag..❤️

Joo jeg ser :woot: :woot: håper det bare er litt tregt og at det viser tydelig økning i morgen. Det dobbles jo annenhver dag. Så hvis det f.eks var 4 i hcg i går, så er det ca 6 i dag..❤️
Får prøve å være tålmodig :shy: i det minste er det fortsatt sterk, så enten får jeg ekstremt med skygger eller så har det faktisk klaffet (uansett om det går eller ikke) :hilarious:

Får prøve å være tålmodig :shy: i det minste er det fortsatt sterk, så enten får jeg ekstremt med skygger eller så har det faktisk klaffet (uansett om det går eller ikke) :hilarious:
Ganske sikker på at det har klaffet :love7 nå er det bare å krysse fingrene for at den fester seg godt og blir der i 8 mnd til ❤️❤️

Blir vel en ny test kl 07 igjen, men det ser ut som sen stigning og ikke helt lovende :sorry: men jeg er hvertfall ikke i tvil om at det er ekte strek denne gangen!! :nailbiting:

Vedlegg

• PXL_20250403_041044761.jpg
    PXL_20250403_041044761.jpg
    697,7 KB · Visninger: 84
Tempen ser heller ikke så bra ut :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20250403-062053.png
    Screenshot_20250403-062053.png
    244,7 KB · Visninger: 19
Tok test i 07tiden også, på andre urin. Men med meg ser det ikke ut til å påvirke noe, da testene så like ut :)

Ingen tvil om at noe festet seg denne gangen, nei :D om den ikke sitter nå, så kanskje den sitter i neste pp? Det sies du er mer fruktbar etter kjemisk ❤️

Edit: men jeg gir ikke opp enda, nå skal vi se om denne dobbler seg først :woot: :love7 synes den er tydeligere i dag?

Last edited:
Ingen tvil om at noe festet seg denne gangen, nei :D om den ikke sitter nå, så kanskje den sitter i neste pp? Det sies du er mer fruktbar etter kjemisk ❤️

Edit: men jeg gir ikke opp enda, nå skal vi se om denne dobbler seg først :woot: :love7 synes den er tydeligere i dag?
Ja, mulig litt tydeligere, men så er den ene tørr. Må se om jeg klarer å la være å teste noe mer idag :hilarious:

Haha, kan fort være :hilarious: 12dpo og ingen tr per nå, selv om det føles som den skal komme. Nå ryker testene raskt, men slik er det når det faktisk er spennende :hilarious:
Veldig bra at den ikke har kommet! Håper spiren klamrer seg fast nå!
Haha, ja da er det verdt å bruke mange tester :laughing002

Ingen tvil på de to siste da! :love7

Hahaha, holdt i to timer fra jeg skrev siste post :hilarious: men jeg tror faktisk jeg er gravid :nailbiting: øverste test fra morgenen, de to nederste nå.

Sjekk de flotte testene a :love017 Gratulerer så mye med spiren:talk017:love7:cool05:dummy1::dummy::smiley-bounce012:dance018:dance011:dance008:gen014:happy093:hug007:binkybaby:love7 Krysser alt jeg har for terminspire:smiley-angelic001:Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp