Prøve på nr 3 - (SA 26/4)

Herregud så mye penger jeg har brukt på tester, men det er så gøy når man endelig får positive :p det kom en 2pk digital til i posten idag, så jeg skal svi av en senere. Makesure gjorde meg jo litt usikker, så fikk noen vidi Pharma strimler, og den så jo bra ut :Heartred

Vedlegg

• PXL_20250414_070835194.jpg
    PXL_20250414_070835194.jpg
    715,6 KB · Visninger: 44
Er helt sykt hvor mye penger som går :bag: Derfor har mannen lagt det inn under Hobby i budsjettet vårt :laughing002

Fine tester :love017

Fine tester :love017 easy@home er best, veldig god erfaring med de

Fiiine testene :talk017 :love7 :gen014 :hello2 :love017:dummy1::dummy:

Gratulerer så mye! :Heartred Kjempefine tester :happy093.
Jeg tok også en betydelig mengde tester etter jeg fikk min første positive, det var både betryggende og godt for hjertet at det endelig var to streker der :shy:

Gratulerer så mye! :Heartred Kjempefine tester :happy093.
Jeg tok også en betydelig mengde tester etter jeg fikk min første positive, det var både betryggende og godt for hjertet at det endelig var to streker der :shy:
Takk :Heartred leste ikke gjennom hele dagboken din, men så at det tok sin tid for din del også :Heartred er det førstemann?

Tenkte jeg skulle stikke innom dagbøkene og prøverforumet for å se hvordan det stod til og så er det så koselige nyheter:woot:
Gratulerer så masse:smiley-bounce016
Så fine tester da:love017

Hvordan går det med deg? :)
Joda, det humper og går. To dager på jobb nå og er helt tømt for energi når jeg kommer hjem. Lite kvalme for tiden, bare så ekstremt trøtt :shy: kan ikke si at jeg ser frem til dagvakt torsdag, kveldsvakt fredag, lørdag, søndag. Fri mandag og tre dagvakter før det endelig er fri tre dager i strekk :depressed: får ta en dag av gangen, og ikke ta det som et nederlag hvis jeg ikke klarer det..
8dager til ul, herregud hvor tregt tiden går!!

Hvordan går det med deg?:Heartred

Joda, det humper og går. To dager på jobb nå og er helt tømt for energi når jeg kommer hjem. Lite kvalme for tiden, bare så ekstremt trøtt :shy: kan ikke si at jeg ser frem til dagvakt torsdag, kveldsvakt fredag, lørdag, søndag. Fri mandag og tre dagvakter før det endelig er fri tre dager i strekk :depressed: får ta en dag av gangen, og ikke ta det som et nederlag hvis jeg ikke klarer det..
8dager til ul, herregud hvor tregt tiden går!!

Hvordan går det med deg?:Heartred
Oi, det hørtes veldig slitsomt ut!! Husk å ikke slit deg helt ut, det er det ingen som tjener på. Pass på deg selv❤️

Haha, jeg føler det har gått veldig fort denne gangen! Selvom jeg føler det er flere måneder siden jeg var på ul, på fredag er det 2 uker siden :hilarious:
Jeg skal på ul i morgen, gleder meg veldig :woot:

Oi, det hørtes veldig slitsomt ut!! Husk å ikke slit deg helt ut, det er det ingen som tjener på. Pass på deg selv❤️

Haha, jeg føler det har gått veldig fort denne gangen! Selvom jeg føler det er flere måneder siden jeg var på ul, på fredag er det 2 uker siden :hilarious:
Jeg skal på ul i morgen, gleder meg veldig :woot:
Jeg vil også snart!! En hel uke igjen :shy: og det blir en slitsom uke :p

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp