Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er noe der?? De fra i går med strek var jo tidligtester.Øverste bp fra igår kveld![]()
Ja, det er _noe_, men fikk myyyye skygger på bp vanlig tidligere, så tror ikke på noe før jeg ser enten en sterkere strek eller svak strek på annen testMen det er noe der?? De fra i går med strek var jo tidligtester.
Altså, nå skal jeg passe meg litt, for man kan jo få falske forhåpninger, men jeg ser streker på alle her jegTok helt avsted... Først tok jeg en bp. Som vanlig ser jeg noe. Så prøver jeg en Clearblue (med rødt fargestoff) og en bp tidlig stav. Deretter en easy@home og first responsmåtte ta ut innmaten på cb og bp stav for å se, vanskelig å se gjennom glass, syns jeg
Jeg ser noe på alle testene, men kan hende jeg har veldig streksyn! Bildene blir dessverre nedskalert når man legger de inn her, ser mye bedre på bildene på tlf![]()
11dpoAltså, nå skal jeg passe meg litt, for man kan jo få falske forhåpninger, men jeg ser streker på alle her jegHvor tidlig er dette?
Det kan da ikke være skygge på så mange forskjellige tester..?Jeg ser også på alle![]()
nå blir jeg såå gira altså!!
Uansett om det er kjemisk, så var det i alle fall noe som du sier! Og dét på aksjer flere dager før el![]()
Ehh nei, sååå uflax går det vel ikke an å ha?Det kan da ikke være skygge på så mange forskjellige tester..?![]()
Man skal aldri si aldri når det gjelder megEhh nei, sååå uflax går det vel ikke an å ha?jeg er sikker på at du er gravid, nå må det bare stige
![]()
Jeg har også vært veldig uheldig med myye skygge, så jeg har tenkt det sammen. Men når du får strek på mange ulike merker, så er det spireMan skal aldri si aldri når det gjelder meg![]()
Håper så innmari for deg11dpojeg ser jo streker selv. Hatt mye skygger på bp, så av den grunn svei jeg av endel diverse tester
og helt ærlig,hvis det bare skulle blitt en kjemisk, så hadde jeg likevel blitt glad da jeg ikke har sett antydning til ordentlig strek på 1,5 år med prøving
![]()
Jeg måtte kikke gjennom bildene mine da jeg testet når jeg ble gravid med minsten. Jeg ser at jeg fikk første positive 9dpo, men med andre tester 11dpo så var testene nokså svake 11dpo ogsåJeg har også vært veldig uheldig med myye skygge, så jeg har tenkt det sammen. Men når du får strek på mange ulike merker, så er det spire![]()
Håper så veldig for deg, dette fortjener duJeg måtte kikke gjennom bildene mine da jeg testet når jeg ble gravid med minsten. Jeg ser at jeg fikk første positive 9dpo, men med andre tester 11dpo så var testene nokså svake 11dpo også![]()
Det blir nok ny test senereHåper så veldig for deg, dette fortjener dutenk så fint om vi kunne gått gravide sammen
![]()
![]()