Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo jeg serHvorfor blir det ikke sterkere strek??(dere ser de sikkert ikke heller)
Får prøve å være tålmodigJoo jeg ser![]()
håper det bare er litt tregt og at det viser tydelig økning i morgen. Det dobbles jo annenhver dag. Så hvis det f.eks var 4 i hcg i går, så er det ca 6 i dag..
![]()
Ganske sikker på at det har klaffetFår prøve å være tålmodigi det minste er det fortsatt sterk, så enten får jeg ekstremt med skygger eller så har det faktisk klaffet (uansett om det går eller ikke)
![]()
Krysser fingrene for at de er sterkere imorgenHvorfor blir det ikke sterkere strek??(dere ser de sikkert ikke heller)
ÅåhBlir vel en ny test kl 07 igjen, men det ser ut som sen stigning og ikke helt lovendemen jeg er hvertfall ikke i tvil om at det er ekte strek denne gangen!!
![]()
Ja, mulig litt tydeligere, men så er den ene tørr. Må se om jeg klarer å la være å teste noe mer idagIngen tvil om at noe festet seg denne gangen, neiom den ikke sitter nå, så kanskje den sitter i neste pp? Det sies du er mer fruktbar etter kjemisk
Edit: men jeg gir ikke opp enda, nå skal vi se om denne dobbler seg først![]()
synes den er tydeligere i dag?
Ingen blamer deg om du rykerJa, mulig litt tydeligere, men så er den ene tørr. Må se om jeg klarer å la være å teste noe mer idag![]()
Muligens det var en streifer ♡Tempen ser heller ikke så bra ut![]()
Haha, kan fort væreIngen blamer deg om du ryker![]()
Ja, muligensMuligens det var en streifer ♡
Veldig bra at den ikke har kommet! Håper spiren klamrer seg fast nå!Haha, kan fort være12dpo og ingen tr per nå, selv om det føles som den skal komme. Nå ryker testene raskt, men slik er det når det faktisk er spennende
![]()
Hahaha, holdt i to timer fra jeg skrev siste postmen jeg tror faktisk jeg er gravid
øverste test fra morgenen, de to nederste nå.