Fyy faenHer har vi også hatt store problemer med søvn siden fødsel. I perioder mye verre enn andre, nå er det helt Texas for tiden. Her har hun dessverre opptil 8-9 oppvåkninger for natten også står hun gjerne opp rundt 05.00 i tilleggSå håper det bedrer seg etterhvert, så får man litt bedre energi
![]()
Så mange oppvåkninger hadde vi kanskje på det verste, tror det var rundt 8-9 mnd. Min har sovet lite siden 2 mnd, da var hun nedi så lite som 8 timer tilsammen i døgnet
Innen 21 mnd begynte hun å droppe dupp fast, så er sjeldent hun tar en nå. Heldigvis sovner hun som regel i 20-tiden og våkner kanskje 7. Begynner å bli litt mer natten gjennom nå, men vi blir fortsatt overrasket når det skjer
Vi er så vant til 1-2 oppvåkninger, og det er ikke noe problem. Vi har henne fortsatt rett ved siden av oss, og kommer oppi vår seng ila natta. Hadde glemt at det var en søvnregresjon nå, håper det ikke skjer her 
Nå er ihvertfall skrikingen over, men hører hun prater, lurer på om hun fortsatt står i sengen

Så håper det bedrer seg etterhvert, så får man litt bedre energi
Her er det samme ståa, han holder festen igang store deler av natten, men ikke så mye en får gjort med det- natta skal være kjedelig
Har nettopp kuttet ut amming på kvelden, og det er ikke populært. Hun ammer kun på kveld og natt, men det er i kraftig nedtrapping. Hun sover litt i egen seng på eget rom, men havner i dobbeltsenga ved første oppvåkning. Men satser på bedre tider når ammingen er over, og hvis ikke så skal vi ta det opp med lege for n-te gang 
Heldigvis ble det sakte bedre, toppen ble 11 timer tilsammen i døgnet, som nå som regel er om natta etter det ble slutt på dupp. Hun sov i 45 min i bhg i dag da, var to av de ansatte som gladelig fortalte meg det
Vet ikke om hun er sovnet ennå, gikk inn isted, men da var hun fortsatt våken, og da begynte skrikingen igjen
Har EL allerede vært? Jeg får jo ELslim så lenge hver syklus, og har hatt 28 dagers i et halvt år, så har tenkt EL har vært rundt CD14 hver gang. Men fikk jo meg en god overraskelse da vi prøvde på 2-åringen, med EL på CD10-13 i 26-29 dagers sykluser
Og jeg var tidenes B-menneske før.... men jeg sliter veeeldig når jeg må kjempe for å holde meg våken til jeg vet de er trygt hjemme om natten 

Sjeldent jeg har et SÅ lavt tempdrop ved EL, men tror kun det har skjedd et par ganger førhen!? Har ikke den store trua på noe, men tester fra 8 dpo og da testet jeg positivt med mini
Jeg vil i dpo-land