Jeg vil bli veeeeldig glad om du tester positivt en av de neste dagene![]()

For en stygg "lurestrek" (?) du fikk her om dagen, jeg ble jo så glad da jeg så testene dine

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil bli veeeeldig glad om du tester positivt en av de neste dagene![]()
10 DPO kl 12:55Har ikke sett den batchen før. Håper det ikke er en som gir skygger! Hvor mange dpo er du nå?![]()
Ikke sant! Skulle ikke vært lov.. Men, nå kommer jeg til å ha 3 forskjellige tidlig tester. Skal ikke svi meg på den igjen ass
For en stygg "lurestrek" (?) du fikk her om dagen, jeg ble jo så glad da jeg så testene dine![]()
Nei, en periode fikk jeg noen stygge skygger på den vanlige til bp, så var nøye med å ta en makesure samtidig for å ikke få forhåpningerIkke sant! Skulle ikke vært lov.. Men, nå kommer jeg til å ha 3 forskjellige tidlig tester. Skal ikke svi meg på den igjen ass
Blir et skikkelig slag i tryne når den blir negativNei, en periode fikk jeg noen stygge skygger på den vanlige til bp, så var nøye med å ta en makesure samtidig for å ikke få forhåpningerdet er noe dritt med skygger!
Da burde du hvertfall ha sikret deg mot skyggerBlir et skikkelig slag i tryne når den blir negativMå blir det BP tidlig stav, strimmel og MK tidlig, vanlig BP og MS vanlig. Greit med flere forskjellige
Samme her, får termin 4 januar hvis det blir neste syklus, men det blir planlagt keisersnitt, så da blir det midt i romjulsstriaHer blir det termin 6.januar men om det klaffer neste pp. men det er stor sannsynlighet for at det blir 2025 baby likevel.
Haha! Ja, og siden jeg har 0 selv kontroll så skal jeg be mannen ha testene i forvaring helt til jeg er 10 DPODa burde du hvertfall ha sikret deg mot skygger![]()
![]()
Uff, det samme vil skje til meg, er det problematisk i romjulen altså? Hadde tenkt å fortsette å prøve fordi… har du egne erfaringer med det? Eller rett og slett godt kjent med andre som har dårlige erfaringer?10dpo og negativt her. Blir å teste i morgen også men ellers bare vente på tanten. Neste pp blir vi å hoppe over, da det blir planlagt keisersnitt og dette blir da midt i romjula. Sykehus funker bare ikke i romjula. Men tror det er godt for psyken å ta en liten pause nå![]()
Haha liker at du også vet nøyaktig klokkeslett. 04:00 denne syklusen for meg10 DPO kl 12:55Har ikke fått det på de andre. Men, kanskje jeg er heldig og får en økning
![]()
Denne gangen skulle jeg sjekke etter EL fra “start til slutt” nærmest, for jeg var nyskjerrig på om jeg faktisk fikk EL så sent som det kunne se ut som. Så tok ca. 2 pr dag i 8 dager, så rundt 16 stk. Men neste gang blir jeg nok å teste kun fra rundt syklusdag 14-17.Sorry, plutselig masse innlegg fra meg. Samboeren har tatt med seg datteren vår til besteforeldrene og jeg fikk uventet fritid
Bare på gøy, hvor mange EL og graviditetstester ryker dere på sånn ca hver syklus? Jeg fikk EL peak i går og har brukt 32 EL tester (sålangt) denne syklusen. Takket være at EL kom en uke forsinket. Og jeg skal ta noen til for å være sikker på at de går ordentlig ned igjen. Hva med dere?
Sjekker klokka hver gang, det som er fint med sterke eggløsnings smerter.Haha liker at du også vet nøyaktig klokkeslett. 04:00 denne syklusen for meg![]()
Hahaha, så lurtHaha! Ja, og siden jeg har 0 selv kontroll så skal jeg be mannen ha testene i forvaring helt til jeg er 10 DPO![]()
Ååhhh kjære degtestet i natt da, var så dum og brukte den siste tidlig testen min. Var ikke konsentrert nok den urinen.. Så ble ikke noe strekk. Fikk den her nå, som er suuuuuper svak. Fikk ikke det på vanlig testen i går. Meeeen, jeg tror nok ikke det går min vei dessverre. Sikkert bare en streifer..kjenner jeg blir så deprimert av det! Fikk endelig en rosa strekk i går som gå meg masse håp, men nå er alt over. Har murringer, men tviler
Så rart…Opplevde denne gang at Babyplan tidligtester var negative, og dagen etter slo en vanlig babyplan test ganske sterkt ut. Skulle tro at tidligtesten skulle vist en antydning da![]()
Har du bilde av de våte? Syntes det er vanskeligere å sammenligne når de er tørre og det fordobler seg hver 48 time, så ser frem til testen i morgen i stedeTo øverste er torsdag for å sjekke at det faktisk ikke kom masse skyggegreier denne mnd, som forrige mnd.
Men så de neste da, gårsdagens tester. Svaaake synlige streker.
Dagens stripe nederst... Blir ikke så mye sterkere...
Ja, selvfølgelig, det stemmer jo at du må slutte på det selv ja, glemte den delenHaha ja.. min neste PP begynner heller ikke før jeg slutter på progesteron sånn at jeg kan få TR, så må liksom ta den beslutningen på et eller annet tidspunkt. Tid er ikke mye jeg har, og nå er jeg redd sjansen min for å føde før jeg blir 41 er borteAlder er noe ordentlig dritt.
Jeg har bare sett antydning til noe 7dpo, ingenting i går eller i dag. Det var ikke sånn det skulle gå denne gang
Skjønner deg godt mtp tanker rundt aldersforskjellen.. man har jo gjerne sett for seg hvordan man ønsker ting være. positive er at eldste søsken vil huske mye av babytiden til sitt søsken og kose seg veldig med det![]()