Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frister i dag! Men får veldig utvannet urin utover dagen, og er bare 7dpo idag så burde virkelig vente til i morgen tidlig ihvertfall. Lenger greier jeg ikke nå som jeg allerede har handletHar aldri sett dem før. Men, håper den er bra. Når skal du ta den?
Jeg er 6dpo og har såå lyst til å ta en test. Bare tullGikk på en smell, negativ gravitest på 7 DPO![]()
Jeg ogsåJeg er 6dpo og har såå lyst til å ta en test. Bare tull
Ingen kommentarJeg er 6dpo og har såå lyst til å ta en test. Bare tull![]()
Skal vente til i morgen med neste. Selv om fristelsen er stor for å ta nyFrister i dag! Men får veldig utvannet urin utover dagen, og er bare 7dpo idag så burde virkelig vente til i morgen tidlig ihvertfall. Lenger greier jeg ikke nå som jeg allerede har handlet![]()
Jeg har prøvd å holde meg 4 timer, men syns likevel jeg får utvannet urin. Om jeg har klart å holde meg nesten en arbeidsdag og ikke drukket noe særlig så virker det bra konsentrertHvor lenge holder dere testetøser dere før hver test? Og hvor mye drikker dere? Frister så ekstremt å ta en digital i kveld, men jeg har alltid utvannet urin og tester kun om morgenen egentlig, så lurer på om det er bortkastet![]()
De er helt nye og apoteket fikk de i februar.Farmasiet har ikke engang pakket eller sendt testene ennå, så jeg kjørte en tur innom Vitus. De hadde bare rfsu eller denne som jeg ikke har hørt om før. Noen som har prøvd ? Vis vedlegget 457122
Haha jeg er tørst både hjemme og på kontoret, og i dag har jeg uansett hjemmekontor. 4 timer virker helt umuligJeg har prøvd å holde meg 4 timer, men syns likevel jeg får utvannet urin. Om jeg har klart å holde meg nesten en arbeidsdag og ikke drukket noe særlig så virker det bra konsentrertmen hjemme er det umulig, da blir jeg fort tørst
Den er så mye tydeligere en de andre du har vistMåte pakke en test med meg idag til jobben og sparte tiss i 4 timer. Jeg ser noe nå enn den jeg tok midt på natta. Vis vedlegget 457134
Jaaaa jeg seeeer! BebisMåte pakke en test med meg idag til jobben og sparte tiss i 4 timer. Jeg ser noe nå enn den jeg tok midt på natta. Vis vedlegget 457134
Jeg holder meg minst 4 timer uten å drikke. Har en travelt jobb med mange kunder så det går fort med 4 timer her. Klarer å være opptatt enn å tenke på å tisse haha!!Hvor lenge holder dere testetøser dere før hver test? Og hvor mye drikker dere? Frister så ekstremt å ta en digital i kveld, men jeg har alltid utvannet urin og tester kun om morgenen egentlig, så lurer på om det er bortkastet![]()
Jeg håper virkelig det. Jeg gråt så mye på vei til jobben. Dette er ikke så lett spesielt etter at man mister en spire som var 12 uker.Jaaaa jeg seeeer! Bebis![]()
![]()
Jeg håper virkelig det. Jeg gråt så mye på vei til jobben. Dette er ikke så lett spesielt etter at man mister en spire som var 12 uker.![]()
Åh, kjære degJeg håper virkelig det. Jeg gråt så mye på vei til jobben. Dette er ikke så lett spesielt etter at man mister en spire som var 12 uker.![]()
Jaaa! Er så enigHåper sånn for deg! Hvis jeg er gravid vil jeg veldig gjerne ha deg med i samme termingruppe![]()