❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Frister i dag! Men får veldig utvannet urin utover dagen, og er bare 7dpo idag så burde virkelig vente til i morgen tidlig ihvertfall. Lenger greier jeg ikke nå som jeg allerede har handlet :hilarious:
Skal vente til i morgen med neste. Selv om fristelsen er stor for å ta ny

Hvor lenge holder dere testetøser dere før hver test? Og hvor mye drikker dere? Frister så ekstremt å ta en digital i kveld, men jeg har alltid utvannet urin og tester kun om morgenen egentlig, så lurer på om det er bortkastet :p

Hvor lenge holder dere testetøser dere før hver test? Og hvor mye drikker dere? Frister så ekstremt å ta en digital i kveld, men jeg har alltid utvannet urin og tester kun om morgenen egentlig, så lurer på om det er bortkastet :p
Jeg har prøvd å holde meg 4 timer, men syns likevel jeg får utvannet urin. Om jeg har klart å holde meg nesten en arbeidsdag og ikke drukket noe særlig så virker det bra konsentrert :D men hjemme er det umulig, da blir jeg fort tørst

Jeg har prøvd å holde meg 4 timer, men syns likevel jeg får utvannet urin. Om jeg har klart å holde meg nesten en arbeidsdag og ikke drukket noe særlig så virker det bra konsentrert :D men hjemme er det umulig, da blir jeg fort tørst
Haha jeg er tørst både hjemme og på kontoret, og i dag har jeg uansett hjemmekontor. 4 timer virker helt umulig :hilarious: Kanske jeg kan spise litt is eller noe for å unngå å drikke (fisker etter unnskyldning for å spise is på en onsdag) :hilarious:

Jeg holder meg minst 4 timer uten å drikke. Har en travelt jobb med mange kunder så det går fort med 4 timer her. Klarer å være opptatt enn å tenke på å tisse haha!!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp