❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Vis vedlegget 457105
Altså nå må jeg kanskje krype til korset med all klagingen min :happy8 Men her er det jo en strek? :confused004 Syntes den ser veldig grå ut på bildet, men mer rosa i virkeligheten. Jeg holdt testen nedi litt lenger enn jeg burde (6-7 sek) fordi urinen ikke rakk så langt opp på testen. Kan man få falsk strek av det? Har null symptomer så hopper ikke i taket enda…
Den er jo positiv!!! :excited001 :love7

Det håper jeg også! :Heartred
Eldste er 17år, så tok bare 17 år før jeg fikk nr 2, sier hun som ikke skulle ha flere:laughing002 mini nå er 5 mnd, og jeg har kommer frem til at hvis jeg skal ha fler, må det bli nå, og jeg kan ikke klare å forsone meg med tanken på ikke gå gravid, ikke kjenne spark i magen igjen, ikke ha nyfødt i hus igjen, så jeg er klar allerede nå! Men det blir nok siste, forde om jeg aldri kommer til å føle meg ferdig sikkert.:smiley-ashamed004Eneste som mangler er tr!:hilarious:
Krysser alt jeg har for at du snart får strek!
Blir oppriktig glad på alless vegne her inne når spiren sitter:Heartred
Spennende!! :love017Jeg håper ikke det er så lenge til jeg får oppleve det, drømmer om å kjenne liv!:Heartred

Vis vedlegget 457105
Altså nå må jeg kanskje krype til korset med all klagingen min :happy8 Men her er det jo en strek? :confused004 Syntes den ser veldig grå ut på bildet, men mer rosa i virkeligheten. Jeg holdt testen nedi litt lenger enn jeg burde (6-7 sek) fordi urinen ikke rakk så langt opp på testen. Kan man få falsk strek av det? Har null symptomer så hopper ikke i taket enda…
Bare å krype, denne er jo positiv :binkybaby:woot:gratulere!

Vedlegg

• Snapchat-1620336213.jpg
    Snapchat-1620336213.jpg
    286,4 KB · Visninger: 59
  • Snapchat-1279738872.jpg
    Snapchat-1279738872.jpg
    249,8 KB · Visninger: 59
  • Snapchat-1875375442.jpg
    Snapchat-1875375442.jpg
    258,7 KB · Visninger: 59
Vis vedlegget 457105
Gratulerer:excited001

Herregud, nå starter den sinnsyke testingen :laughing001 Skimtet noe på vanlig testen så da tok jeg en tidlig test! Er det starten på no eller er den nye narre streker?

Vedlegg

• IMG_3344.jpeg
    IMG_3344.jpeg
    690,7 KB · Visninger: 39
  • IMG_3341.jpeg
    IMG_3341.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 39
Herregud, nå starter den sinnsyke testingen :laughing001 Skimtet noe på vanlig testen så da tok jeg en tidlig test! Er det starten på no eller er den nye narre streker?
Jeg kan desverre ikke se noe på disse bildene. Men det er jo enda tidlig!! Håper på babystrek snart!!! :Heartred:joyful:

Nå har jeg sittet og myst og tror ikke jeg ser så mye her. Jeg kan innbille meg en strek, men den flytter seg når jeg flytter øynene :hilarious:
Men 7 dpo er lovlig tidlig da! Jeg hadde jo helt blenda i går selv, og det var 8/9 dpo. Satser på at det dukker opp noe snart :)

Jeg kan desverre ikke se noe på disse bildene. Men det er jo enda tidlig!! Håper på babystrek snart!!! :Heartred:joyful:
Nå har jeg sittet og myst og tror ikke jeg ser så mye her. Jeg kan innbille meg en strek, men den flytter seg når jeg flytter øynene :hilarious:
Men 7 dpo er lovlig tidlig da! Jeg hadde jo helt blenda i går selv, og det var 8/9 dpo. Satser på at det dukker opp noe snart :)
Bra jeg har dere, så jeg kan lande litt og ikke gå på strek syne mitt :hilarious: :Heartred Venter til i kveld evt i morgen.

Vis vedlegget 457105
Baby!! Gratulerer :Heartpink :Heartpink

Farmasiet har ikke engang pakket eller sendt testene ennå, så jeg kjørte en tur innom Vitus. De hadde bare rfsu eller denne som jeg ikke har hørt om før. Noen som har prøvd ?
1000004481.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp