Tiden går så utrolig sakte akkurat nå!!Ja! Er veldig sikker på at vi hører noe i starten av neste ukesuuuuper spent!
Omgangssyke og venting på resultat

Kan man sove frem til neste uke kanskje?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden går så utrolig sakte akkurat nå!!Ja! Er veldig sikker på at vi hører noe i starten av neste ukesuuuuper spent!
Samtidig som ordinær tidlig ul! Mellom uke 11-14Fikk informasjon om dette nå i dag på første svangerskapskontroll, og samtykket selvsagt siden jeg er over 35. Jeg regner med at det kommer henvisning til UL og NIPT snart.
Når er det vanlig at det utføres offentlig?
Huff, ja fy søren dette er lange dagen! God bedring fra omgangssyken!!Tiden går så utrolig sakte akkurat nå!!
Omgangssyke og venting på resultat
Kan man sove frem til neste uke kanskje?![]()
Takk! Håper jeg får nokså tidlig, synes uke 14 er vel sent OM det skulle være noe som man må ta stilling til.Samtidig som ordinær tidlig ul! Mellom uke 11-14jeg fikk i uke 13
Jeg har fått i uke 14Takk! Håper jeg får nokså tidlig, synes uke 14 er vel sent OM det skulle være noe som man må ta stilling til.
Åååhh, ser at det er pes. Jeg er uke 12 midt i påska, så jeg gjetter på at jeg får etter påske, ugh. Og da er jeg minst 12+5. Så får håper jeg får rett etter påske, eller aller helst før. Hvor langt på vei var dere da dere fikk tildelt time?Jeg har fått i uke 14![]()
Jeg var hos legen allerede i uke 6 fordi kvalmen slo kraftig inn, så tok blodprøver og sendte henvisning da. Fikk timen dagen etter.Åååhh, ser at det er pes. Jeg er uke 12 midt i påska, så jeg gjetter på at jeg får etter påske, ugh. Og da er jeg minst 12+5. Så får håper jeg får rett etter påske, eller aller helst før. Hvor langt på vei var dere da dere fikk tildelt time?
Jeg drømte at begge mine glass hadde knust i posten og at jeg måtte kjøpe helt ny test for fullpris om jeg ville ha nyFy søren, jeg føler jeg blir GAL av å vente på svar!!! I natt fikk jeg nesten ikke sove. Først mareritt om at svaret kom og det var ikke nok DNA til å se så testen ble ugyldig… så drømte jeg at jeg fikk svar og alt var bra, så innsåg jeg at det bare var en drøm..
Håper VIRKELIG svartet kommer tidlig til uka og at alt ser bra ut![]()
De fortalte det når de ringte oss for å gi oss svaret på prøven. Det står også i skjemaet, men husker ikke helt hvor tydelig det varSpm til dere som har tatt NIPT test via Ultralydklinikken dk før.
Når dere har etterspurt kjønn, står det direkte i skjemaet? Eller er det sånn at man må trykke videre på noe for å se?
Vi vil at ei venninne skal se kjønnet før oss, og så gjøre noe spesielt for oss
Men det blir jo litt vanskelig om det står dreng/pige midt i skjemaet![]()
Så dere kan jo kanskje be de om å ikke si kjønn på telefonen, men bare dele resultatene, så kan dere sende mailen til venninnen din?De fortalte det når de ringte oss for å gi oss svaret på prøven. Det står også i skjemaet, men husker ikke helt hvor tydelig det var![]()
Wææh samme her.. utrolig nervøs!!! Håper de ringer snart, grusomt å gå å vente..Regner med å få resultatet fra NIPT i dag eller morgen! Er så vanvittig spent, og håper av hele mitt hjerte at den lille er frisk.
Mannen tar det som en selvfølge, og gleder seg til å vite om det er gutt eller jente. Jeg er mer ambivalent! Telefonen står på med lyd i dag for å si det sånn![]()
Åh, så fantastisk!!!Herreguuud så gøøøøy!! Jeg ble også ringt!! En frisk liten gutt!! Da har jeg to av hver![]()