wow, det var bra jobba da!!Nei, han er eiendomsmegler
Han fikk godt med skryt etterpå, veldig stolt av seg selv.
Det forstår jeg er kjempe vondt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
wow, det var bra jobba da!!Nei, han er eiendomsmegler
Han fikk godt med skryt etterpå, veldig stolt av seg selv.
Det forstår jeg er kjempe vondt![]()
Shit! Din pakke var jo superrask!
Hva trenger du legen til?Må få bestilt meg time snart. 9+3 idag.
Men er så vanskelig når jeg ikke kan få tatt en tlf til lege. Ingen direkte nr. Her må man faktisk fysisk stille opp på legekontor for å stille et spørsmål. Og time har jeg ikke før om 8 dager.
Vil gjerne få tatt NIPT så snart som mulig slik at jeg får svar før uke 12
Vil gjerne ha en sikker bekreftelse på at jeg ikke får NIPT dekket slik at jeg kan bestille meg privat. Sist time jeg spurte så fikk jeg aldri noe svar og jordmor mente jeg hadde god tid da jeg kunne ta testen i uke 18.Hva trenger du legen til?![]()
Så lenge du ikke fyller 35 dette året så er det vel liten sjanse for å få det dekket. Jeg blir 34 og jeg kan se langt etter å få den gjennom det offentligeVil gjerne ha en sikker bekreftelse på at jeg ikke får NIPT dekket slik at jeg kan bestille meg privat. Sist time jeg spurte så fikk jeg aldri noe svar og jordmor mente jeg hadde god tid da jeg kunne ta testen i uke 18.
Det tenker jeg også. Men jeg bor i utlandet og vet ikke om regelen er annerledes her. Men det var i alle fall veldig lite informasjon å få hos jordmorSå lenge du ikke fyller 35 dette året så er det vel liten sjanse for å få det dekket. Jeg blir 34 og jeg kan se langt etter å få den gjennom det offentlige![]()
WOOHOO!!! Min også!
Krysser alt jeg har for to friske fine babyerWOOHOO!!! Min også!
Var ikke det for noen timer siden. Da får vi sikkert svar samtidig!
Jaaaa!!Krysser alt jeg har for to friske fine babyer![]()
![]()
![]()
Min ble også levert i går!! Lurer på når vi får svar.. mååå vel bli i løpet av neste uke en gang?? Er så nervøs og spent, det er sååååå hardt å gå å vente!!!!!!
Ja! Er veldig sikker på at vi hører noe i starten av neste ukeMin ble også levert i går!! Lurer på når vi får svar.. mååå vel bli i løpet av neste uke en gang?? Er så nervøs og spent, det er sååååå hardt å gå å vente!!!!!!