Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7+0 her også. Jepp, jeg var nokså kvalm og hadde mye symptomer i uke 4, så omtrent helt uten symptomer og uten kvalme hele uke 5, det meldte seg mer da jeg bikket 6+0. Vi så også hjerteslag i uke 6+2 så trøster meg med det. Har mer symptomer nå da, som at jeg må tisse ofte, stikninger i livmora, kvalme når jeg er sliten og jeg er mye trøtt. Våkner hver natt rundt halv fire og får ikke sove igjen før kl 05.Jeg er 7+0 i dag, var så kvalm frem til bedring 6+4 og de siste dagene har jeg nesten ikke vært kvalm, vært veldig fin i formen. Bortsett fra trøtt. Spist litt mer jevnlig da. Ikke hatt ømme pupper, bare store. Var på ultralyd 6+2 og alt var som det skulle. Andre som har det sånn?
Godt å høre det ikke er bare meg det varier hos. Kjenner jo at jeg blir mer kvalm nå som jeg er mer sliten på jobb og det nærmer seg lunsj. Har kanskje holdt det mer i sjakk fordi jeg har spist mer jevnlig. Blir så redd for at utviklingen har stoppet opp da symptomene ikke er like fremtredende. Har en sønn fra før, men glemmer fort hvordan man følte det da jeg gikk gravid med han. Så morsomt at du var på ultralyd samme dag7+0 her også. Jepp, jeg var nokså kvalm og hadde mye symptomer i uke 4, så omtrent helt uten symptomer og uten kvalme hele uke 5, det meldte seg mer da jeg bikket 6+0. Vi så også hjerteslag i uke 6+2 så trøster meg med det. Har mer symptomer nå da, som at jeg må tisse ofte, stikninger i livmora, kvalme når jeg er sliten og jeg er mye trøtt. Våkner hver natt rundt halv fire og får ikke sove igjen før kl 05.
Ja, jeg har ny time neste torsdag, da er jeg vel ca. 8+2 (litt avhengig av hvordan de regner for jeg har kortere syklus enn 28 dager). Jeg blir fulgt opp av gynekolog fordi alle symptomene fordufta nærmest i uke 5. Det var ekstremt skummelt. Men nå føler jeg meg veldig gravid.Godt å høre det ikke er bare meg det varier hos. Kjenner jo at jeg blir mer kvalm nå som jeg er mer sliten på jobb og det nærmer seg lunsj. Har kanskje holdt det mer i sjakk fordi jeg har spist mer jevnlig. Blir så redd for at utviklingen har stoppet opp da symptomene ikke er like fremtredende. Har en sønn fra før, men glemmer fort hvordan man følte det da jeg gikk gravid med han. Så morsomt at du var på ultralyd samme dagskal du på flere ultralyd?
Ja, jeg har ny time neste torsdag, da er jeg vel ca. 8+2 (litt avhengig av hvordan de regner for jeg har kortere syklus enn 28 dager). Jeg blir fulgt opp av gynekolog fordi alle symptomene fordufta nærmest i uke 5. Det var ekstremt skummelt. Men nå føler jeg meg veldig gravid.
Så fint med oppfølging og en ultralyd tilJa, jeg har ny time neste torsdag, da er jeg vel ca. 8+2 (litt avhengig av hvordan de regner for jeg har kortere syklus enn 28 dager). Jeg blir fulgt opp av gynekolog fordi alle symptomene fordufta nærmest i uke 5. Det var ekstremt skummelt. Men nå føler jeg meg veldig gravid.
Ja, jeg ble veldig godt ivaretatt av fastlegen som valgte å henvise til tross for at hun mente hcg-stigning var tilstrekkelig. Jeg var jo mer eller mindre uten symptomer og da var jeg helt sikker på at jeg hadde hatt MA som jeg har opplevd tidligere. Litt av en tålmodighetsprøve å vente så lenge, jeg ser den. Vi hadde satt oss opp på privat UL på fredag denne uka uansett vi, men den kunne vi avbestille nå.Så fint med oppfølging og en ultralyd tilja det er skummelt. Jeg har ikke ultralyd før 10+4. litt over 3 uker til. Det føles lenge til. Tenkte å
Fortelle familie i helga, men klarer jo ikke helt glede seg over det da man bekymrer seg.
Veldig bra fastlege du harJa, jeg ble veldig godt ivaretatt av fastlegen som valgte å henvise til tross for at hun mente hcg-stigning var tilstrekkelig. Jeg var jo mer eller mindre uten symptomer og da var jeg helt sikker på at jeg hadde hatt MA som jeg har opplevd tidligere. Litt av en tålmodighetsprøve å vente så lenge, jeg ser den. Vi hadde satt oss opp på privat UL på fredag denne uka uansett vi, men den kunne vi avbestille nå.
Takk i like måte!Veldig bra fastlege du harlykke til videre