Symptomtråd ✨

Begynte å gråte da kvinnene akkurat ikke fikk gullet i skispurten mot Sverige..

6+4
Småkvalm når jeg er sliten
Trøtt hele tiden
Søvnløs midt på natta
Tisser mye
Stikninger i livmora
Ømme brystet

Mine symptomer har nesten forsvunnet. Litt bekymra egentlig. Har hatt en SA før og frykter for det igjen. Har traumet i minnet for å være ærlig. Men skal på privat ul om litt over en uke.
Har fortsatt store og ømme bryst, og stikninger i magen. Tisser hver natt.

Mine symptomer har nesten forsvunnet. Litt bekymra egentlig. Har hatt en SA før og frykter for det igjen. Har traumet i minnet for å være ærlig. Men skal på privat ul om litt over en uke.
Har fortsatt store og ømme bryst, og stikninger i magen. Tisser hver natt.
Husk at symptomer kan komme og gå. Hold ut til privat ul. Masse lykke til!

9+2
Fortsatt konstant trøtt. Hovne pupper. Litt oppblåst til tider. Småkvalm. Stikking/ strikking i magen.
Idag føler jeg meg også småsyk. Som at jeg går å brygger på noe.

8+4
Sååå kvalm! Har begynt på xonvea nå, håper det hjelper snart. Var nesten ikke kvalm med førstemann, så det er ganske annerledes nå. Kunne jo også slappe av mer uten barn, så det har nok litt sammenheng.

Jeg har ingen ligamentsmerter/strekking/stikking e.l. Helt i starten rundt da jeg testet positivt merket jeg dette, og det var én gang det røsket når jeg nøys. Har ikke kjent noe til det siden… på flere uker. Føler det er dårlig tegn å ikke kjenne dette? At ingenting vokser liksom? :sorry:
Tiden til ultralyd er så uendelig lang at jeg blir helt uvell…

Jeg har ingen ligamentsmerter/strekking/stikking e.l. Helt i starten rundt da jeg testet positivt merket jeg dette, og det var én gang det røsket når jeg nøys. Har ikke kjent noe til det siden… på flere uker. Føler det er dårlig tegn å ikke kjenne dette? At ingenting vokser liksom? :sorry:
Tror det er individuelt. Kan ikke huske jeg la veldig merke til det i mitt første svangerskap…. Men det er jo en del år siden

Har hatt veldig lite av det selv, men hadde masse i starten. Fra uke 3-5 så hadde jeg mye murringer, stikking osv. Har veldig lite av det nå. Håper ikke det er dårlig tegn.
Er vanvittig kvalm og sliten da, så føler jeg har nok andre symptomer. Skal ha UL om en uke så håper alt er fint da :sorry:

7+0:
Trøtt
Kvalm
Tett nese
Svimmel, tørr i munnen og følelsen av å være «fyllesyk»
Gul utflod
Murringer i ryggen av og til
Sulten

Har roret seg her også. Går sikkert i rykk og napp.

7+6
Trøtt
Oppblåst
Små uggen
Kronisk sulten/fysen
Vondt i bekkenet
Store og ømme bryster
Ligamentsmerter
Moody/utålmodig/sur

7 uker.
Svimmel. Veldig trøtt og sliten. Tung pust. Leddsmerter. Mulige isjassmerter. Fysen på syrlige ting. Veldig kvalm til tider. Hovne og vonde bryst. Ekstra lealause ledd.

Er det noen andre som får sår/sprekker inni nesa? Fikk det forrige svangerskap også. Gav seg ikke før lenge etter fødselen.

Er det noen andre som får sår/sprekker inni nesa? Fikk det forrige svangerskap også. Gav seg ikke før lenge etter fødselen.
Jeg fossblødde neseblod i mine to svangerskap. Husker ikke når det begynte, men varte også lenge etter fødselen.

11+0

Kvalm, med nesten full dose Xonvea, idag har jeg hatt masse brekninger også.

KJEMPE uren hud. Kan ikke huske jeg hadde det med datteren vår. Er skikkelig kjipt å være full i kviser og nupper i en alder av 38.

Tisser minst 5 ganger hver natt, får kanskje sovet 1-2 timer før jeg må opp igjen, utrolig slitsomt. Er kjempetrett fra før, dette hjelper ihvertfall ikke.

Og magen!! Herregud!! Forrige svangerskap tok det laaang tid før jeg fikk mage, nå ser jeg ut som om jeg er 7 mnd på vei :dead:

MYE kviser her også, jeg blir sprø. For min del henger det sammen med at jeg går på progesteronstøtte og det gir visst kviser. Kan absolutt bekrefte det. Det driver meg til vannvidd. Men jeg vet jo at det kommer til å gi seg etterhvert så det er bare å holde ut.

Mer kvalm gjennom døgnet nå. Litt mindre når jeg akkurat har spist, men generelt uggen. Må tisse ofte.

Back
Topp