Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er i dusjen jeg pleier å kaste opp faktisk. Skjønner ikke hva det er…Flere som opplever å bli veldig kvalm i dusjen/rett etter du kommer ut av dusjen? Plages ikke mye med kvalme, men der er noe med den dusjen altså![]()
Husk at symptomer kan komme og gå. Hold ut til privat ul. Masse lykke til!Mine symptomer har nesten forsvunnet. Litt bekymra egentlig. Har hatt en SA før og frykter for det igjen. Har traumet i minnet for å være ærlig. Men skal på privat ul om litt over en uke.
Har fortsatt store og ømme bryst, og stikninger i magen. Tisser hver natt.
Tror det er individuelt. Kan ikke huske jeg la veldig merke til det i mitt første svangerskap…. Men det er jo en del år sidenJeg har ingen ligamentsmerter/strekking/stikking e.l. Helt i starten rundt da jeg testet positivt merket jeg dette, og det var én gang det røsket når jeg nøys. Har ikke kjent noe til det siden… på flere uker. Føler det er dårlig tegn å ikke kjenne dette? At ingenting vokser liksom?
Tiden til ultralyd er så uendelig lang at jeg blir helt uvell…
Har hatt veldig lite av det selv, men hadde masse i starten. Fra uke 3-5 så hadde jeg mye murringer, stikking osv. Har veldig lite av det nå. Håper ikke det er dårlig tegn.Jeg har ingen ligamentsmerter/strekking/stikking e.l. Helt i starten rundt da jeg testet positivt merket jeg dette, og det var én gang det røsket når jeg nøys. Har ikke kjent noe til det siden… på flere uker. Føler det er dårlig tegn å ikke kjenne dette? At ingenting vokser liksom?
Har roret seg her også. Går sikkert i rykk og napp.Jeg har ingen ligamentsmerter/strekking/stikking e.l. Helt i starten rundt da jeg testet positivt merket jeg dette, og det var én gang det røsket når jeg nøys. Har ikke kjent noe til det siden… på flere uker. Føler det er dårlig tegn å ikke kjenne dette? At ingenting vokser liksom?
Ja, vet jo at det er like vanlig som at de består, men kommer gamle minner opp! Får bare håpe jeg er ekstra heldig og i god form dette svangerskapetHusk at symptomer kan komme og gå. Hold ut til privat ul. Masse lykke til!
Jeg fossblødde neseblod i mine to svangerskap. Husker ikke når det begynte, men varte også lenge etter fødselen.Er det noen andre som får sår/sprekker inni nesa? Fikk det forrige svangerskap også. Gav seg ikke før lenge etter fødselen.