Jeg har presset i meg mat i 18 uker nå. Har heldigvis klart å gå opp 1 kilo, målet har vært å ikke gå ned.Hei!
Jeg er 14+3 i dag, og har over de siste tre dagene mistet fullstendig matlysten. Kjenner ikke på sult i det hele tatt. Har tidligere vært preget av mye kvalme og mataversjoner, som jeg fortsatt har, men har til nå vært sulten og sugen på søt mat, så snitta over 2000 kalorier siden start. Nå må jeg presse i meg 1400…, er dette et tegn på noe?
Jeg har ikke lyst på mat og alt virker frastøtende på meg. Har gått mye i smakløs mat, uten spesielt mye næring dessverre, bortsett fra frokost som er en næringsrik smoothie med masse greier.
Proteiner er verst å få i seg. Har jeg spist lite en dag er det eneste jeg klarer å presse i meg en skål med 4korn og helmelk på kvelden. Det er jo noe, men ikke spesielt mye kroppen kan lage baby av. Skulle gjerne spist mer kjøtt, egg og fisk, men jeg klarer ikke da det stopper i halsen.
Tar multivitaminer, omega3, jern og d-vitaminer. Pluss CoQ10.
Kvalmen har gitt seg men matlysten er fortsatt fraværende. :-/

Men virker som kroppen har fått nok. Heldigvis. Haha. Nei naturen er ikke alltid så logisk