Tusen takk for omtankeAsså jeg har tenkt på deg i hele dag og går inn her og sjekker om det har kommet noen nyheter. Jeg krysser alt jeg har for at den idiotiske legen dere snakket med tar feil![]()
Fikk time på legekontoret i dag. Kom til en supersøt og hyggelig turnuslege som virkelig prøvde å gjøre alt for oss. Hun snakket med gynekologisk på sykehuset, men de avgjorde at det ikke er akutt lenger pga blødningen er stoppet og jeg ikke har hatt smerter. Da blir det å vente til onsdag og toul-timen vår. Men vi har lavterskel for å ta kontakt igjen, og blir henvist sykehus hvis blødning og smerter tar seg opp. Veldig glad vi ble møtt med mer forståelse og medmenneskelighet i dag - det har mye å si, selv om hun ikke kunne hjelpe oss noe særlig. Hun sa hun gjerne skulle utført undersøkelse selv, men pga manglende utstyr går ikke det. Alle legekontor burde hatt ultralyd og doppler - ville beroliget mange bekymrede kommende foreldre.Tok for øvrig blodprøve. Crp var pittelitt forhøyet, men dette snakket hun også med gynekologen om, og han hadde sagt det var normalt for gravide - aldri hørt om før... Men får slå meg til ro med det ekspertene sier.
Nå kunne jeg endelig senke skuldrene litt etter TOUL, også klarer jeg å innta Ibux.. åhhh blir så irritert på meg selv. Føler jeg trenger en ny UL for å betrygge meg, samtidig som jeg blir irritert over meg selv og hvor gal jeg er blitt
panikken bare brer seg.. Drømmer jo også om at jeg har inntatt masse alkohol uten å ville det(?)og får panikk, eller hatt en ulykke, faller, at jeg blør.. våkner og lukter blod fordi jeg fortsatt er halvveis i drømmen min. Drømmer meg gal om dagen. Føler meg generelt ganske gal

Og så deilig at de hadde ultralyd apparat!! Tror helsestasjonen jeg er på kun har Doppler.. syntes det er veldig rart at et sted man drar for svangerskapspppfølging ikke har ultralyd apparat 
Og håper du klarer og lande og slappe av nå og bare nyyte