Bekymringstråden

Da er det bare å oppdatere med at dette gikk ikke bra. Trenger ikke UL for å bekrefte det siden alt kom ut nå akkurat. Kjente det helt likt som sist da jeg hadde MA i uke 9 i fjor, det rant ut i bindet i sin helhet. Samme skjedde nå, bare mye mindre såklart siden jeg bare var 6+4. Nå har jeg hatt en av hver tror jeg, eller finnes det flere, tror ikke jeg vil vite det...
MA i august
Kjemisk i november
ExU i desember
SA i februar

Er forferdelig fortvilet nå, men jeg ønsker dere alle så mye godt og en trygg og fin graviditet! Jeg unner dere alle sammen den vakre lille babyen dere bærer på :Heartred

Nå kan det være festningsblødning, så ikke ta sorgene på forskudd. Ved SA kommer er veldig ofte kraftige menssmerter etterfulgt av blod (koaguleret blod).
Lykke til <3
Men ville det komme festnings blødning så sent som 6+4?
Nei, festeblødning er det ikke når du er over 5 uker på vei.
Krysser fingrene for at det allikevel er uskyldig :Heartred

Da er det bare å oppdatere med at dette gikk ikke bra. Trenger ikke UL for å bekrefte det siden alt kom ut nå akkurat. Kjente det helt likt som sist da jeg hadde MA i uke 9 i fjor, det rant ut i bindet i sin helhet. Samme skjedde nå, bare mye mindre såklart siden jeg bare var 6+4. Nå har jeg hatt en av hver tror jeg, eller finnes det flere, tror ikke jeg vil vite det...
MA i august
Kjemisk i november
ExU i desember
SA i februar

Er forferdelig fortvilet nå, men jeg ønsker dere alle så mye godt og en trygg og fin graviditet! Jeg unner dere alle sammen den vakre lille babyen dere bærer på :Heartred
Stor klem herfra, jeg mistet også på dramatisk vis i morges og er innlagt nå. Det ordner seg nok for oss begge :Heartred :Heartred :Heartred

MA i august
Kjemisk i november
ExU i desember
SA i februar

Så utrolig forferdelig vondt å lese @Dimon :sorry:
Ord blir fattige, virkelig!!!

Sender deg en stor varm klem, og kondolerer så mye :Heartred

Driver å blør av og på her også :sorry: Hadde egentlig UL i morgen,men vi har omgangssyken i hus så jeg avbestilte timen. Men,hva som blir riktig for deg i din situasjon kan bare du vite. Kanskje du kan ringe legen og drøfte det? :Heartred
Ringte kvinneklinikken og de mente jeg heller burde dra til fastlegen for blodprøver, men det er jo enda lenger unna så da vurderer jeg bare å vente i stedet. Eventuelt høre imorgen. Tror jeg skal kjøpe inn flere tester også..
En ting som stadig irriterer meg er hvordan leger/sekretærer alltid går etter siste mens. Det er jo egentlig en helt elendig måtte å regne på med mindre man har akkurat 28 dagers syklus.

Så utrolig lei for det @Tryhard25 :sorry:
Min dypeste medfølelse! Ta vare på deg selv kjære deg :Heartred
Tusen takk :Heartred

:( Hadde virkelig håpet det lille mirakelet ditt skulle klare seg. For en berg og dalbane du har hatt!
:Heartred Ja, virkelig. Men er i hvert fall veldig glad for at det ble til en vanlig graviditet, og at den aborterte av seg selv så vi slapp å ta vekk en frisk spire med feil plassering :Heartred

Så utruleg leit å høyre om dykk som det ikkje he gått for :Heartred skikkeleg vond lesning:Heartred

Her he det vore blødning laurdag og sondag, meir enn berre spotting, men mindre enn mens, og det å gå sånn i limbo er så frykteleg tungt…

På UL idag fann gynekologen ein fin og rund fostersekk, men såg ikkje om det var noko inni. Er 5+6 i teorien, men mistenker at eg er éi lita veke mindre, så håpet er at det er litt for tidleg enda til å sjå noko, og at hcg-prøver vil vise at det framleis er stigning:sorry:

MA i august
Kjemisk i november
ExU i desember
SA i februar

Stor klem herfra, jeg mistet også på dramatisk vis i morges og er innlagt nå. Det ordner seg nok for oss begge :Heartred :Heartred :Heartred
Så utrolig trist å lese dette. Hadde så mye håp for dere :Heartred Mange varme klemmer sendes dere :Heartred

Men ville det komme festnings blødning så sent som 6+4?
Det er ikke noe fasit. Jeg fikk faktisk brunt blod 14+6 med min eldste og da sa GYN at det kunne ligge rester også i lenger tid.

er du urolig, så ta en blodprøve og så ny 48 timer senere. Lykke til

Hadde noe rosa utflod i går kveld. Sov ekstremt dårlig i natt, vridde meg rundt hele tiden og tenkte at «nå begynner å jeg å blø». Kjempe stressende natt.
Noen dråper lyserosa/beige utfold idag morges.
Har hørt at det kan være normalt, men klarer ikke å slappe av! Noen ganger normalt, noen ganger ikke, hvordan vet man? :bag: 3 dager igjen til første kontroll
Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg hadde blødning i uke 10 med eldste, og det gikk fint. Så lenge blødningen ikke tok seg opp mente legen det var normalt og jeg trengte ikke sjekk. Fødte 5 dager på overtid :Heartred Men er man urolig så er det aldri feil med en sjekk for mye, det viktigste er at du føler deg trygg og ivaretatt.

Har brått blitt skikkelig forkjøla. Vanligvis ville jeg dura avgårde på noen Paracet på jobb. Men nå blei jeg litt i tvil. Bør kroppen få mer hvile når man er sjuk som gravid?

Jeg har idiotiske tanker i dag. Har masse utflod og føler jeg «blør» hele tiden. Så flyr på do og sjekker og er like overbevist om at jeg kommer til å finne blod hver gang. Begynner å nærme meg tiden for når jeg begynte å blø da jeg mistet i mai. Kommer vel ikke til å klare å puste på en uke.

Har brått blitt skikkelig forkjøla. Vanligvis ville jeg dura avgårde på noen Paracet på jobb. Men nå blei jeg litt i tvil. Bør kroppen få mer hvile når man er sjuk som gravid?
Ja. Immunforsvaret er vel også dårligere når vi er gravide så det er vanskeligere å blir frisk også. Jeg var syk i forrige uke og ble da hjemme. Er fremdeles ikke helt bra.

Ja, hvil masse. Jeg var syk de to siste mnd av svangerskapet sist. Det var helt pyton!

I går kveld hadde jeg ganske mensen vondt når jeg la meg, og nå i dag tidlig så spotter jeg litt. Ikke mye, var bare litt gammelt blod på dopapiret når jeg tørka meg, men kjenner jeg er sikkelig redd for at det går ille nå. Vet det er vanlig å spotte litt, men, var virkelig sikkelig vondt i går kveld. Har litt murringer nå også, men ikke i nærheten av sånn det var i går og det kom først etter jeg merka jeg spottet så mulig det er mentalt.

Endte opp med å ringe legen og fikk time med en gang. Ble hennvist til sykehuset for å ta UL fordi hun mistenker EXU fordi jeg var mest øm på venstre side der eggstokken er. Kjenner jeg er i sjokk, sitter her og rister liksom. Må sende melding til samboer og spør om han vil bli med, som virker helt sinnsykt da alt var jo helt 'ok' når han dro på jobb for bare noen få timer siden. Kjenner at jeg nesten håper det ikke er viktig for han å bli med så mamma kan bli med, som er tullete og feil beskymring og ha, men kjenner litt på den "trenger mammaen sin" følelsen.

Håper inderlig at på UL så ser alt fint ut og det ikke er noe, men er oppriktig redd nå.

Endte opp med å ringe legen og fikk time med en gang. Ble hennvist til sykehuset for å ta UL fordi hun mistenker EXU fordi jeg var mest øm på venstre side der eggstokken er. Kjenner jeg er i sjokk, sitter her og rister liksom. Må sende melding til samboer og spør om han vil bli med, som virker helt sinnsykt da alt var jo helt 'ok' når han dro på jobb for bare noen få timer siden. Kjenner at jeg nesten håper det ikke er viktig for han å bli med så mamma kan bli med, som er tullete og feil beskymring og ha, men kjenner litt på den "trenger mammaen sin" følelsen.

Håper inderlig at på UL så ser alt fint ut og det ikke er noe, men er oppriktig redd nå.
Håper det bare er falsk alarm og at alt står bra til :Heartred Når er UL?

Back
Topp