Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må være litt sterkere? håper detHjertebank har jeg å hatt siste dagene!! Er det en greie altså?![]()

Vil si det er en lang topp ja!Kan noen tolke disse? Ser ut som en lang topp eller?
Syns den ser positiv ut jeg..vent nå litt.. er denne EL-testen plutselig nesten i mål eller?Den må være litt sterkere? Vis vedlegget 454883
Tror du det?Akkurat samme her.. Men nå virker EL symptomessig å være over for min del.. lurer på når den egentlig var
Ut i fra testene holdt jeg på å mista troen, men nå virker det som det kanskje er noe på g her med EL testene.. vi har stått på som kaniner hele uken nå (i tilfelle jeg misset en topp) men nå må vi kanskje holde på noen dager til da
håper det plutselig kan snu til deg, jeg hadde kjempe svak strek før i dag, nå er det sterkeste jeg har fått hittilDen ser omtrent positiv ut ja!! Har dere lagt aksjer?..vent nå litt.. er denne EL-testen plutselig nesten i mål eller?Den må være litt sterkere? Vis vedlegget 454883

Oi så kult! Ja, men vi har jo lagt inn aksjer nesten hele ukaDen ser omtrent positiv ut ja!! Har dere lagt aksjer?![]()
![]()
men bør vel legge inn i morgen også for good measure?
Må vel settes til EL 17.02 istedenfor jeg kanskje da, men hva med IKM, mulig jeg må over på neste uke jeg nå da.. men tror jeg venter her å ser an litt. Mens pleier å komme dag 28, men visste ikke at jeg mest sannsynlig har EL så sent i syklus.Noen flere som trenger oppdateringer forresten?
Ja legg inn imorgen å hvis dere har mulighet til det!Oi så kult! Ja, men vi har jo lagt inn aksjer nesten hele ukamen bør vel legge inn i morgen også for good measure?
Jeg er på syklusdag 17 og hadde så svak test i morgest at jeg hadde lite tro, men utover dagen kjente jeg at det røska godt i eggstokkene og jeg plutselig var ganske gira, så sa til mannen at nå tror jeg vi må hoppe i det (30 min før ungen skulle komme hjem fra overnatting hos besteforeldrene)![]()

Se der, ja! Da kan det se ut som eggløsning er i morgen/tirsdag (litt etter hvordan testen blir i morgen)!
Jeg har fortsatt blinkende smiley så regner med at jeg må hoppe over til ikm uke 10. Men fortsetter å følge med her også![]()
Følg meg i morgen og, så får du god oversikt over syklusen, det kan være at egget ikke slapp, at det er derfor det drar ut. Siden du uansett ikke prøver denne måneden er det jo nyttig å se hvordan den oppfører seg til du skal avgårde

Dette ser bra ut! Da er du 3 DPO på mandag?Ikke like stor temphopp som jeg håpet på idag, men jeg konkluderer med eggløsning i går/fredag! Ting har tørket opp, og el-testen er negativ igjen.
Ser absolutt litt økning, det kan være starten, hvem vet! Spennende å se i morgen!Vis vedlegget 454888
Ble ikke topp i dag, men litt økning kanskje? Satser på topp i morgen!