❤️ IKM uke 9 ❤️

IMG_8834.png

Her er den med de andre, testet hele uka jeg. Forventet EL var 12.02, da var den svakere enn de andre her…
IMG_1988.jpeg

Akkurat samme her.. Men nå virker EL symptomessig å være over for min del.. lurer på når den egentlig var
Tror du det? :sorry: Ut i fra testene holdt jeg på å mista troen, men nå virker det som det kanskje er noe på g her med EL testene.. vi har stått på som kaniner hele uken nå (i tilfelle jeg misset en topp) men nå må vi kanskje holde på noen dager til da :dead: :hilarious: håper det plutselig kan snu til deg, jeg hadde kjempe svak strek før i dag, nå er det sterkeste jeg har fått hittil

Den ser omtrent positiv ut ja!! Har dere lagt aksjer? :sign17 :dance008
Oi så kult! Ja, men vi har jo lagt inn aksjer nesten hele uka :arghh: men bør vel legge inn i morgen også for good measure?
Jeg er på syklusdag 17 og hadde så svak test i morgest at jeg hadde lite tro, men utover dagen kjente jeg at det røska godt i eggstokkene og jeg plutselig var ganske gira, så sa til mannen at nå tror jeg vi må hoppe i det (30 min før ungen skulle komme hjem fra overnatting hos besteforeldrene) :hilarious:

Noen flere som trenger oppdateringer forresten?
Må vel settes til EL 17.02 istedenfor jeg kanskje da, men hva med IKM, mulig jeg må over på neste uke jeg nå da.. men tror jeg venter her å ser an litt. Mens pleier å komme dag 28, men visste ikke at jeg mest sannsynlig har EL så sent i syklus.

Oi så kult! Ja, men vi har jo lagt inn aksjer nesten hele uka :arghh: men bør vel legge inn i morgen også for good measure?
Jeg er på syklusdag 17 og hadde så svak test i morgest at jeg hadde lite tro, men utover dagen kjente jeg at det røska godt i eggstokkene og jeg plutselig var ganske gira, så sa til mannen at nå tror jeg vi må hoppe i det (30 min før ungen skulle komme hjem fra overnatting hos besteforeldrene) :hilarious:
Ja legg inn imorgen å hvis dere har mulighet til det! :smiley-bounce016

Tok denne på egentlig litt utvannet urin nå før jeg la meg, om ikke den digitale slår ut i morgen skjønner jeg ingenting :bag: Da må de ha endret på dem siden jeg har tatt før, for da slo de ut når det så vidt var antydning til strek..

Vedlegg

• 20250216_234309.jpg
    20250216_234309.jpg
    1,1 MB · Visninger: 108
Back
Topp