❤️ IKM uke 9 ❤️

Følte ikke det kom noen avklaring i dag :banghead::knegg: Jeg tok testene, og var positiv selv! Synes de så bra ut, bedre enn i går. Så strekene fra doen liksom. Men den digitale slår bare ikke ut :bored::shifty::knegg: Temperaturen holder seg dog bra, bruker å være nedover på dette punktet hos meg :shy:

Bildene er tatt fem minutter etterpå ca.
Du ER jo gravid da!!!! Digital slår sikkert ikke ut på et par dager enda. Men jeg tørs faktisk å si gratulerer jeg! Wiiii :smiley-bounce016 :Heartpink

Haff, det er så slitsomt med denne tiden når kan ikke vet.. Venter man på noe snart, eller ikke. Men tegnene er jo tydelige da? Høres jo rart ut at det ikke skjer noe snart med slim og smerter :bored:
Ja, fargen på strekene går opp og ned for hver test føler jeg. Helt tullete :facepalm: Vi jobber hardt i tilfelle jeg har en topp mellom testingene, siden det er så uklart hva som skjer :sign17:sign19 Men fortsetter å tester så lenge jeg har smerter i eggstokkene og fram til mens kommer for å se om jeg er en av de med sen eggløsning. Just in case…

Last edited:
Ja, fargen på strekene går opp og ned for hver test føler jeg. Helt tullete :facepalm: Vi jobber hardt i tilfelle jeg har en topp mellom testingene, siden det er så uklart hva som skjer :sign17:sign19 Men fortsetter å tester så lenge jeg har smerter i eggstokkene og fram til mens kommer for å se om jeg er en av de med sen eggløsning. Just in case…
Akkurat samme her.. Men nå virker EL symptomessig å være over for min del.. lurer på når den egentlig var

Hadde egentlig gitt opp å få noe sterkere el-tester, men jommen nå har den steget! vil du justere @Mindel el til 16/2? Litt usikker på IKM, men setter 1/3 :) Nå håper jeg bare mannen orker litt aksjelegging :angelic: utrolig gøy å se positiv g test for deg @Mindel!

Vedlegg

• IMG_0490.jpeg
    IMG_0490.jpeg
    197,4 KB · Visninger: 71
Eggløsning var 14/02 ifølge Premom, har du mulighet til å endre det @Mindel ? :)

La aksjer 4, 2 og 1 dager før eggløsning og på selve eggløsningsdagen. Merket at jeg har lite eggløsningslim denne gangen. Tror det er pga at jeg har vært syk. Har derfor ikke store forhåpninger denne prøveperioden.

Vet ikke om tankane mine gir meg symptom, men har hatt mye hjertebank/ekstraslag i dag, i tillegg til at det kjennes ut som det strekkes i hjel i livmoren :p Er bare 3dpo så skal jo ikke kjenne noe enda, men likevel har jeg troa på denne gangen:Heartred
Så spennende :excited001 Har hørt flere har reagert med puls som gravid..

Eggløsning var 14/02 ifølge Premom, har du mulighet til å endre det @Mindel ? :)

La aksjer 4, 2 og 1 dager før eggløsning og på selve eggløsningsdagen. Merket at jeg har lite eggløsningslim denne gangen. Tror det er pga at jeg har vært syk. Har derfor ikke store forhåpninger denne prøveperioden.
God dekning da! :dance018 skal ordne!

Back
Topp