Uff, så ekkelt at syklusen er blitt rar! Når fikk du eggløsning sist? Kan du ikke få styrt syklus, for å forhindre tidlig eggløsning?I dag kjenner jeg på frykten for at dette innsettet også blir avbrutt. Merker nemlig antydning til el-symptomer allerede, på dag 6. Grunnen til at forrige ble avbrutt var nettopp at kroppen hadde hatt altfor tidlig eggløsning (eller at en hormoncyste rotet i hele hormonbalansen, de var ikke sikker). Forstår ikke hva IVF har gjort med kroppen min, mine sykluser har alltid vært stabile. Og nå siden lang protokoll er det helt Texas. Samboer sier han angrer på at vi startet på IVF på grunn av følelsen av at vi kunne blitt naturlig gravid på alle månedene vi har holdt på nå med hormoner og avbrutte forsøk. Nå har jeg mast meg til en ultralyd på tirsdag for å kontrollere at alt ser ok ut før vanlig kontroll på fredag. Men pessimismen er på topp nå, og jeg forbereder meg på skuffelse igjen. Er det ikke sykt hvor mye vi IVFere må slite oss gjennom mens noen bare har sex én gang og blir gravid?!
Det at noen ligger en gang og blir gravide er virkelig til å rive seg i håret av

Såååå bra! Nå ble jeg glad
Fikk også time for innsett mandag, da er de 3 dager gamle. Håper bare så virkelig at de utvikler seg fint og overlever til da
Hvor er du i løypen nå? Ikke fulgt med så mye!
satser og ber til høyere makter at innsettet gikk

tvi- tvi