Februar 2025

Et av embryoene våre har klart seg og skal settes inn kl. 12.40 i dag :Heartred
Så bra, jeg hadde uttag av bare 2 egg og heldigvis fikk jeg et egg til innsetning. Når er det igjen mye venting

Ja, jeg skal ta test den 13.2

Ruger her også :Heartred :love017
Gratulerer så mye som ruger!! :Heartred :dance011Nå må mini bare finne en plass og vokse seg stor og sterk! :smiley-angelic001
Tenker på deg i dag @Cappuccino :Heartred spent på hvordan det har gått med deg.
Beklager sen respons her, det har gått litt i ett i dag etter timen på ettermiddagen :happy: Hadde ingen aning før vi kom inn i rommet til legen om eggene hadde overlevd - shit pomfritt, de vet å gi nerver til en dame og holde henne på pinebenken i to fulle dager!! :hilarious:

Men, begge eggene hadde overlevd til i dag! Tenk så fantastisk da dere :Heartpink fikk satt inn det ene, og jeg er lykkelig, nervøs, spent og alt i mellom. Det kom noen tårer hos mannen og meg. Nå kunne vi puste ut fordi vi hadde passert enda en stor milepæl! :cheers

Åå så gøy!☺️ Hvordan går det med deg? Skal i utgangspunktet teste på torsdag… Hva med deg?
Det går bra med meg, usikker på om jeg har symptomer pga cyklogest eller om jeg faktisk kan være gravid, håperhåperhåper på graviditet :Heartred. Skal i utgangspunktet ikke ta blodprøve før torsdag i neste uke :eek: men klinikken sa jeg kunne ta graviditetstest hjemme mandag. Så tenker jeg skal vente til da.
Hvordan går det med deg?

Back
Topp