Så bra at du får innsett!Et av embryoene våre har klart seg og skal settes inn kl. 12.40 i dag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at du får innsett!Et av embryoene våre har klart seg og skal settes inn kl. 12.40 i dag![]()

Så bra det blir innsett! Denne ene har kommet et godt stykke på vei allerede ved å klare å bli en blasto, håper dette er gullegget deresDet føles så rart å gå fra å være knust fordi det er bare en, til å være overlykkelig for at det er en![]()
ivf livet altså
![]()

Så bra, jeg hadde uttag av bare 2 egg og heldigvis fikk jeg et egg til innsetning. Når er det igjen mye ventingEt av embryoene våre har klart seg og skal settes inn kl. 12.40 i dag![]()
Har du satt inn?? Ja, man blir eksperter på venting i dette gamet herSå bra, jeg hadde uttag av bare 2 egg og heldigvis fikk jeg et egg til innsetning. Når er det igjen mye venting

Det er ikke lenge til!!Ja, jeg skal ta test den 13.2

Jeg ruger! Innsettet gikk fint og jeg fikk ingen freakout denne gangen, hehe.![]()
GledensRuger her også![]()
![]()
Gratulerer så mye!
spent på hvordan det har gått med deg.
Gratulerer så mye som ruger!!Ruger her også![]()
![]()
Nå må mini bare finne en plass og vokse seg stor og sterk! 
Beklager sen respons her, det har gått litt i ett i dag etter timen på ettermiddagenTenker på deg i dag @Cappuccinospent på hvordan det har gått med deg.
Hadde ingen aning før vi kom inn i rommet til legen om eggene hadde overlevd - shit pomfritt, de vet å gi nerver til en dame og holde henne på pinebenken i to fulle dager!! 
fikk satt inn det ene, og jeg er lykkelig, nervøs, spent og alt i mellom. Det kom noen tårer hos mannen og meg. Nå kunne vi puste ut fordi vi hadde passert enda en stor milepæl! Stort gratulerer som rugerJeg ruger! Innsettet gikk fint og jeg fikk ingen freakout denne gangen, hehe.![]()

Og så bra innsettet gikk fint!Tusen takk, og det samme til degStort gratulerer som rugerOg så bra innsettet gikk fint!
hurra!Åå så gøy!@Ninni2025 når skal du teste? Ser vi hadde innsett samme dag![]()
Det går bra med meg, usikker på om jeg har symptomer pga cyklogest eller om jeg faktisk kan være gravid, håperhåperhåper på graviditetÅå så gøy!Hvordan går det med deg? Skal i utgangspunktet teste på torsdag… Hva med deg?
. Skal i utgangspunktet ikke ta blodprøve før torsdag i neste uke