Håper det er bedre i morgen, ellers ville jeg snakket med klinikken. Jeg synes uttak var kjempe vondt. Tårene bare rant. Fikk ekstra kodein etterpå. Lå hele dagen med varmeflaske. Neste dag var det imidlertid mye bedre. Krysser fingrene for alle befruktes og vokser fint og at væsken ikke kommer tilbake. Klem til deg
Takk for at dere fødsler deres erfaringer, begge to. Smertene roet seg heldigvis ila natta og nå føles det mer normalt. Jeg ble bare veldig stressa over at noe skulle være galt.. føler meg nesten litt dum nå flr at jeg ble så "hysterisk"Ja, jeg fikk det sist gang. Da jeg kom hjem fra uttaket hadde jeg heldigvis paragin forte liggende fra en nakkeprolaps i fjor. Tok det i to omganger, før det ikke var like stort behov lenger. Jeg var ikke overstimulert. Dette andre uttaket var mye mer smertefullt enn det første.
men står i det. Har sendt ny melding til klinikken og fortalt at det verste gikk over ila natta og at det føles bedre nå.Nå har jeg bare hjertet i halsen fordi jeg venter på tlf fra embryologen som skal fortelle om noen lot seg befrukte...

Hun ringte rundt denne tiden sist med dårlige nyheter... tenk om tenk om tenk om...

Det kunne faktisk ikke gått bedre - nå må dere feire med en ekstra digg middag og kose deg
de gjør bare det dersom man får ut fler så legen, offentlig praksis.

takk!