Jaddaa!Dere er så gode alle sammenog jeg tror kanskje det hjalp med all kryssingen
til og med legen ble positivt overrasket i dag. Det var 5 follikler på hver side og de regner med at 5-7stk er klare på tirsdag. Det er det beste utgangspunktet vi har hatt, så jeg føler meg selvfølgelig veldig lettet. Selvom det er laaangt igjen til vi evt kanskje kan senke skuldrene. Litt. Fikk innsettdato på fredag (valentines day)
sliter med å tro på at vi ender med et embryo til innsett på fredag, men prøver å ha håp nå
![]()

Det er jo et kjempegodt utgangspunkt! Det er lov å slippe skuldrene littegranne for nå i alle fall

og jeg tror kanskje det hjalp med all kryssingen
til og med legen ble positivt overrasket i dag. Det var 5 follikler på hver side og de regner med at 5-7stk er klare på tirsdag. Det er det beste utgangspunktet vi har hatt, så jeg føler meg selvfølgelig veldig lettet. Selvom det er laaangt igjen til vi evt kanskje kan senke skuldrene. Litt. Fikk innsettdato på fredag (valentines day)
ja det føles bra så langt iallefall. Både legen vi var hos og sykepleieren som ringte i sta sa begge at vi hadde lov til å håpe nå

så nervøs. Savner det første forsøket da jeg var så optimistisk rundt hvert hjørne. Nå er det bare pessimisme ute og går.